Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aankeuring rottweilers duitsland

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Aankeuring rottweilers duitsland

Ongelezen bericht door Ragverp »

Afgelopen zaterdag om 3:30 aangereden om tegen een uur of negen 500 km verderop in duitsland te zijn voor de voorjaars aankeuring. Dat alles onder het mom van wat hebben we toch een fijne hobby. Om 16:00 uur zijn we weer terug gereden en ik lag om 22:30 weer in mijn bedje...ik ben nog steeds helemaal gesloopt...maar goed wat foto's dus

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ja alles is nog goed met deze hond...stond op een beet gelijk weer in . Klasse hond dus

Afbeelding

was trouwens niet de enige die vergat zijn bek dicht te doen ...het lag aan de pakwerker

Afbeelding

De rest staat op mijn site http://www.ragverp.nl
Afbeelding
visaton
Actief
Mijn ras(sen): Kruising Hollandse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door visaton »

Mooie foto’s…Super scherp. :ok: Als die rare zwiep van die hond inderdaad aan de pakwerker/helper ligt, blijkt maar weer eens hoe belangrijk deze mensen zijn. Op onze site staan ook een paar foto’s van hoe het eigenlijk niet moet. Kijk (als je wilt) onder agenda --> Rondgang (de link zie je dan vanzelf) en kijk naar de foto’s 23 t/m 25. Deze hond komt er ook goed vanaf, maar was duidelijk onder de indruk, zijn stelwerk, wat normaal gewoon goed is, was duidelijk minder naar deze salto.
Afbeelding

Ervaring is de naam die we geven aan de optelsom van onze fouten.
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragverp »

visaton schreef:Mooie foto’s…Super scherp. :ok: Als die rare zwiep van die hond inderdaad aan de pakwerker/helper ligt, blijkt maar weer eens hoe belangrijk deze mensen zijn. Op onze site staan ook een paar foto’s van hoe het eigenlijk niet moet. Kijk (als je wilt) onder agenda --> Rondgang (de link zie je dan vanzelf) en kijk naar de foto’s 23 t/m 25. Deze hond komt er ook goed vanaf, maar was duidelijk onder de indruk, zijn stelwerk, wat normaal gewoon goed is, was duidelijk minder naar deze salto.
Yep das ook geen fijne. De rottweiler stelde meteen weer als vanouds. Dit was gewoon een te vroege rotatie inzetten en daardoor kon de hond de beet niet goed zetten.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Prachtige foto's weer!
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Laila
Actief

Ongelezen bericht door Laila »

Jeujjjj wat een schitterende actiefoto's! :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”