Martijn schreef:Mickie schreef:Martijn schreef:Mickie schreef:
Druk?

Ik volg gewoon dit onderwerp. De bijdrages van o.a. Inge, Longfields, Little-Wolf en Malinois zijn vele malen interessanter.
Is het een wedstrijd?
Maar goed...genoeg over jou.
Het punt is dat jij met jouw reactie bij Regina (en anderen) het gevoel oproept dat ze het zo slecht niet doet in vergelijking met de situatie die jij schetst. Er zijn er zelfs die het (naar aanleiding van jouw bericht) voor haar gaan opnemen, hoewel ze het helemaal niet eens zijn met de manier waarop ze bezig is. Dat is toch niet het effect dat je hoopt te bereiken, neem ik aan.
Ik heb niet de illusie dat ik een effect te bereiken heb.
Deze dame doet precies waar ze zin in heeft en daar verandert niemand wat aan.
heel gek, ik heb zo'n vermoeden, als iedereen op een normale manier aan haar duidelijke wou maken dat het niet goed is wat ze doet, dat dat meer zoden aan de dijk haalt dan dit!!
En tja het enige effect wat jij bereikt, in ieder geval hier, is dat mensen je een irritant betwetertje vinden.
ik ga maar gauw weer terug naar mn libelle forum.. Zal af en toe nog s ff lezen of de sfeer hier op dit forum beter is geworden.. Waarschijnlijk verspilde moeite, maar goed..
ach ja bijna op elk forum waar ik wel eens kom, gaat de term: "Het gebich van het hondenforum" meerdere malen over het toestenbord.. Dus ja bekend zijn jullie wel..
Vraag me wel eens af, of de moderators en beheerders van dit forum, nou echt trots zijn op dit forum? Een forum waar iedereen die iets doet wat een ander niet aanstaat gelijk de grond in wordt getrapt..
Voorbeeld Milou, Nico, Regina
Dat je het er niet mee eens bent dat iemand iets doet, sta je in het volste recht mee, en dat je er commentaar op geeft sta je ook in het volste recht.. Maar iemand meer dan !!30!! pagina's de grond in trappen
Jah dan denk je echt, tjongejonge ga wat beters doen.. Zoals ik het net al noemde: Pak een ijsbeer..
En zonet werd mij ook nog gevraagd/gezegd: Je leest zelf al die pagina's ook.. Nee dankje, heb de 1e 2 pagina's gelezen en de laatste 2, wat daar midden in zit.. Tja, dat kun je wel raden natuurlijk
succes, met nog 30 pagina's mensen afzeiken..