Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe veel slaapt een pup?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Vergeet niet dat je haar pas een dagje hebt he. Zelfs mijn hond die al een jaar was toen ik hem kreeg deed de eerste twee weken niet veel anders dan slapen omdat hij zoveel nieuws te verwerken had.

En ze is nog maar 9 weekjes oud. Tis nog eenbabietje en babietjes slapen veel. Smekkie deed geloof ik een uur op en twee uur af, zeg maar :mrgreen:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Pupjes van 9 weken slapen heeeeel veel :wink:

Volgens mij waren ze hier soms ook wel een uurtje of soms 2 achter elkaar wakker, maar de eerste dagen dacht ik ook niet. Zeker zo'n wat onzeker, timide pupje kan dan best heel erg moe worden van alle indrukken.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Moos schreef:Pupjes van 9 weken slapen heeeeel veel :wink:
:neenee: Mijn Brammetje niet :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Moos schreef:Pupjes van 9 weken slapen heeeeel veel :wink:
:neenee: Mijn Brammetje niet :wink:
Nee, maar jouw Brammetje is een uitzondering die de regel bevestigd :mrgreen: :pffff:

Bram hier sliep met 8 weken nog heel erg veel, met een week of 9 werd het een klein monstertje :mrgreen:
Saar heeft altijd vrij veel geslapen als klein pupje, tot een week of 12 zeg maar, en dit hondje klinkt wel een beetje als een Saar :wink:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Boutje schreef:Ze heeft net drie kwartier gespeeld en een miniwandelingetje gemaakt.
Een kind met Laïla aan de lijn, ik en een ander kind voorop en dan volgt ze heel netjes.
Even schrikken van een auto maar aangezien we doen alsof er niks aan de hand is herstelt ze zich direct. Keurig haar behoefte buiten gedaan en ze apporteert zowaar al een denneappel, gaat er snel achteraan, vertraagt dan, neemt hem voorzichtig vast en komt hem netjes terugbrengen.
Een echt dametje. :ok:
En nu ligt ze languit op haar kussen aan mijn voeten, na wat diepe zuchten, nog net wakker.
Als ze zo blijft verder doen hebben we de makkelijkste pup aller tijden :pffff:

Fijn dat het zo goed gaat :ok: :wink:

Ik wil je verder niet teleurstellen hoor, maar mijn pup was ook zo, tot 10 weken dacht ik de meest ideale pup ooit ontdekt te hebben; en toen ging hij zich echt thuisvoelen :N: :mrgreen:
Afbeelding
Pavago
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pavago »

Onze pup slaapt ook vrij veel, volgens onze dierenarts moet een pup zo'n 22 uur slapen, nou ja hij had wel een hele ruime marge genomen dan zei die, zo'n 16 uur zou voldoende moeten zijn. In iedergeval vinden ze slapen erg fijn :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”