Dan is ie zooooo lief, geeft mij een likje en gaat dan lekker lebberen
en ik? Ik smelt
Moderator: moderatorteam
Catootje geeft ook kusjes voor het drinken, alleen bij haar is de volgorde minder handig, zij gaat eerst drinkenAnneMarie schreef:Dan is ie zooooo lief, geeft mij een likje en gaat dan lekker lebberen
en ik? Ik smelt
Ferrero doet dit inderdaad ook en door zijn hanglippen komt er helaas niet alleen water aan mijn handen maar ook een lekkere kwijldraad :N:Belle schreef:Catootje geeft ook kusjes voor het drinken, alleen bij haar is de volgorde minder handig, zij gaat eerst drinkenAnneMarie schreef:Dan is ie zooooo lief, geeft mij een likje en gaat dan lekker lebberen
en ik? Ik smelt
Ferrero drinkt zijn water niet eens als het een paar uur heeft gestaan of als zijn eigen kwijl er in ronddrijft.AnneMarie schreef:Sam gaat wat drinken, en ik denk laat ik dat nu eens verversen, lekker fris water. Doe dit meerdere keren per dag....
Dan is ie zooooo lief, geeft mij een likje en gaat dan lekker lebberen
en ik? Ik smelt
Aan je handen? Oh, Catootje geeft het liefst kusjes in je gezichtGordonsetter23 schreef:Ferrero doet dit inderdaad ook en door zijn hanglippen komt er helaas niet alleen water aan mijn handen maar ook een lekkere kwijldraad :N:Belle schreef:Catootje geeft ook kusjes voor het drinken, alleen bij haar is de volgorde minder handig, zij gaat eerst drinkenAnneMarie schreef:Dan is ie zooooo lief, geeft mij een likje en gaat dan lekker lebberen
en ik? Ik smelt
maar het gaat om het gebaar
Ja ferrero ook maar als hij vlak voor ik naar mijn werk ga het wil doen steek ik gauw mijn handen naar vorenBelle schreef:Aan je handen? Oh, Catootje geeft het liefst kusjes in je gezichtGordonsetter23 schreef:Ferrero doet dit inderdaad ook en door zijn hanglippen komt er helaas niet alleen water aan mijn handen maar ook een lekkere kwijldraad :N:Belle schreef:Catootje geeft ook kusjes voor het drinken, alleen bij haar is de volgorde minder handig, zij gaat eerst drinkenAnneMarie schreef:Dan is ie zooooo lief, geeft mij een likje en gaat dan lekker lebberen
en ik? Ik smelt
maar het gaat om het gebaar
ice geeft kusjes op commando.Nynke en Wolly schreef:ooooh wat een poepies hebben jullie allemaal. Wolly geeft nooooooit kusjes.