Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:
Is er zo weinig belangstelling voor een wandeling in het zuid-westen van het land? Wat is er aan de hand?
Ik ben morgen jarig....
Mooi, jij zorgt dus voor de taart?
Is wel een origineel idee voor mijn verjaardagsuitje: een fikse wandeling door de stortregen met een stuk of wat honden; familie en vrienden verplicht mee....in nette kleren natuurlijk...
Verplicht een witte broek aan en lekker wandelen met de honden
Na afloop taart gooien, want vies zijn we toch al.
we gaan toch niet afzeggen voor een beetje regen toch?????
wij zijn net terug van een twee uur lange wandeling in de zeik regen en we leven nog steeds hihi
oke mijn onderbroek is ook nat maar het was weer heerlijk.
dus giet regen of niet wij zijn er morgen
sonja schreef:we gaan toch niet afzeggen voor een beetje regen toch?????
wij zijn net terug van een twee uur lange wandeling in de zeik regen en we leven nog steeds hihi
oke mijn onderbroek is ook nat maar het was weer heerlijk.
dus giet regen of niet wij zijn er morgen
Nou sonja, ik heb al iets te vaak staan wachten op mensen die niet op komen dagen vanwege een regenbui. Vandaar mijn twijfels. Het is voor mij 1 uur en 10 minuten rijden, dus ik wil wel een groepje honden en mensen hebben om te wandelen. Anders kan ik net zo goed hier in de buurt gaan wandelen. Snappie?
aha ik snap het, tis mijn eerste wandel afspraak via dit forum dus had er nog geen ervaring mee
maar wij komen dus wel en ik hoop de rest ook.
is wel zo gezellig
Ik ben denk ik als eerste thuis kon helaas niet meer wat gaan drinken. Het was heel erg gezellig. het ging goed met alle honden bij elkaar dit is zeker voor herhaling vatbaar
Leuk dat het zo gezellig is geweest.
Ik had graag gekomen, maar kon helaas niet.
(druk met de laatste voorbereidingen voor de hondenkeuring van 27 mei)
een volgende keer ben ik zeker van de partij...
Groetjes Sandra en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011 In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013