Dank jullie wel.....MDoelman schreef:Als je maar weet dat wij trots op jullie zijn!
![]()
Pientje is er weer goed bovenop... TOPWIJF is t![]()
Liefs Leonie
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fokken voor de leuk en voor de centen??????????????????????
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- linda
- Zeer actief
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat triest allemaal. Ik gunde jullie zo ontzettend een leuke, zorgeloze puppytijd.
Sterkte voor jullie. Gelukkig gaat het inmiddels goed met Pien.
Sterkte voor jullie. Gelukkig gaat het inmiddels goed met Pien.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Angeniet
- Erelid
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- kelly 1981
- Zeer actief
-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat vreselijk.
Zeker als het door medische blunders komt is het moeilijk te verwerken, ik ben ook door blunders vorig jaar mijn nestje verloren....
Waarom is het advies haar zo snel mogelijk weer te laten dekken? Mij werd verteld dat mijn teef toch een hele zwangerschap had gehad en er werd geadviseerd er een loopsheid tussen te laten zitten.
Zeker als het door medische blunders komt is het moeilijk te verwerken, ik ben ook door blunders vorig jaar mijn nestje verloren....
Waarom is het advies haar zo snel mogelijk weer te laten dekken? Mij werd verteld dat mijn teef toch een hele zwangerschap had gehad en er werd geadviseerd er een loopsheid tussen te laten zitten.
-
Baily
- Hutsje
- Zeer actief
Omdat ze verder helemaal gezond is en omdat ze volgend jaar 4 wordt en dat is te oud voor een eerste nest. Ik heb dit ook overlegd met een aantal andere fokkers (ga niet zomaar meer op haar advies af), en die adviseren ook heltzelfde.kitty schreef:Wat vreselijk.

-
estelle
- Rossi
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
Als ze niet zo op haar "pup"had gereageerd had ik het erbij laten zitten, een heel diep gat gegreaven, erin gekorpen en er nooit meer uit gekomen. Maar ik weet nu dat ze het geweldig vindt en een goede moeder zal zijn. Ze was ook zo trots op haar buikje...... Dus we wagen nog een poging.Martijn schreef:ach gut wat sneu. Volgende keer beter? Of niet?

- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Sneu hoor Jessica! Wel ben ik blij dat het met Pien ieder geval goed gaat!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Sodeknudde wat jammer.
Een groot pluspunt hierin is dat je tenminste nu je eigen Pien nog/weer hebt.
Al met al hebben jullie weer genoeg achter de rug.
Wat de Baytril aangaat, daarom heb ik de oorlog verklaard aan mij vorige dierenarts. Klote spul bij opgroeiende pups, er is namelijk nog genoeg ander spul wat gegeven kan worden. Maar breng ze dat maar eens aan hun verstand
Veel sterkte, gelukkig hebben jullie nog steeds plannen
Wat de Baytril aangaat, daarom heb ik de oorlog verklaard aan mij vorige dierenarts. Klote spul bij opgroeiende pups, er is namelijk nog genoeg ander spul wat gegeven kan worden. Maar breng ze dat maar eens aan hun verstand

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ach nee Jessica, wat vreselijk!
Het liep natuurlijk al niet fijn, maar je hoopt toch dat ze nog een aantal pups gezond op de wereld kan zetten. Het mocht helaas niet zo zijn.
Echt heel erg klote voor je, ik weet nog goed hoe ik me voelde vorige week, na mijn debacle met de weekend-dierenarts, maar ik heb in ieder geval nog 1 levende pup overgehouden. Jij zit helemaal met lege handen...
Ik hoop dat Pien je de volgende keer je verdriet van nu ruimschoots kan doen vergeten met een mooi nest gezonde pups!
Heel veel sterkte bij deze enorme tegenslag. Dikke knuffel!
Het liep natuurlijk al niet fijn, maar je hoopt toch dat ze nog een aantal pups gezond op de wereld kan zetten. Het mocht helaas niet zo zijn.
Echt heel erg klote voor je, ik weet nog goed hoe ik me voelde vorige week, na mijn debacle met de weekend-dierenarts, maar ik heb in ieder geval nog 1 levende pup overgehouden. Jij zit helemaal met lege handen...
Ik hoop dat Pien je de volgende keer je verdriet van nu ruimschoots kan doen vergeten met een mooi nest gezonde pups!
Heel veel sterkte bij deze enorme tegenslag. Dikke knuffel!
- Sandracula
- Zeer actief
-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Wat ontzettend triest, zowel voor jou als voor Pien!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hutsje
- Zeer actief
Jaaa, die Baytril had ze echt niet mogen hebben. Ik heb de eerste keer nog gevraagd of het wel veilig was en toen zei ze dat het niet uitkmaakte omdat ze dacht dat de pups er al niet meer zaten., Dat 2 weken na de dekking. Ik heb zelf nog gezocht op internet maar kon er niets over vinden maar ik heb een gesprek gehad met diverse fokkers en mijn eigen da en die schrokken ervan. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer en ik krijg de pups er niet mee terug.Rea schreef:Sodeknudde wat jammer.
Wat de Baytril aangaat, daarom heb ik de oorlog verklaard aan mij vorige dierenarts. Klote spul bij opgroeiende pups, er is namelijk nog genoeg ander spul wat gegeven kan worden. Maar breng ze dat maar eens aan hun verstand![]()

-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik ga inderdaad ook niet zomaar meer op advies van Da af. Ik heb verder nooit uitgezocht hoe het zat omdat ik later de baarmoeder van mijn teefje heb moeten laten verwijderen.Hutsje schreef:Omdat ze verder helemaal gezond is en omdat ze volgend jaar 4 wordt en dat is te oud voor een eerste nest. Ik heb dit ook overlegd met een aantal andere fokkers (ga niet zomaar meer op haar advies af), en die adviseren ook heltzelfde.kitty schreef:Wat vreselijk.
Ik hoop dat het volgende keer allemaal heel goed en gezond gaat verlopen en dat je dan alsnog een nest pups krijgt!! Sterkte verder met dit verlies.....
- Hutsje
- Zeer actief
Ze zei dat ze een reactie kon krijgen als ik haar niet liet dekken de volgende loopsheid (heb er verder niet meer over nagevraagd omdat ik ook al de discussie had over de dingen die anders hadden gemoeten). Daarom heb ik het overlegd met een aantal andere fokkers en mijn eigen dierenarts, waar k de volgende keer ook weer gewoon naartoe ga. Het is alleen jammer dat dat aan najaarsnest zal worden, maar ach, we maken er dan maar kerstkadootjes van.........kitty schreef:Ik ga inderdaad ook niet zomaar meer op advies van Da af. Ik heb verder nooit uitgezocht hoe het zat omdat ik later de baarmoeder van mijn teefje heb moeten laten verwijderen.Hutsje schreef:Omdat ze verder helemaal gezond is en omdat ze volgend jaar 4 wordt en dat is te oud voor een eerste nest. Ik heb dit ook overlegd met een aantal andere fokkers (ga niet zomaar meer op haar advies af), en die adviseren ook heltzelfde.kitty schreef:Wat vreselijk.
Ik hoop dat het volgende keer allemaal heel goed en gezond gaat verlopen en dat je dan alsnog een nest pups krijgt!! Sterkte verder met dit verlies.....

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Misschien lees ik het verkeerd, maar de da dacht dat er 2 weken na de dekking geen pups meer zaten?? Je hebt toch een echo laten maken waarop toch gewoon pups te zien waren?Hutsje schreef:Jaaa, die Baytril had ze echt niet mogen hebben. Ik heb de eerste keer nog gevraagd of het wel veilig was en toen zei ze dat het niet uitkmaakte omdat ze dacht dat de pups er al niet meer zaten., Dat 2 weken na de dekking. Ik heb zelf nog gezocht op internet maar kon er niets over vinden maar ik heb een gesprek gehad met diverse fokkers en mijn eigen da en die schrokken ervan. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer en ik krijg de pups er niet mee terug.
- Hutsje
- Zeer actief
Ze zei dat de DACHT dat ze er al niet meer zaten, terwijl ik zeker wist dat het wel zo was. We hebben na 3 weken een echo laten maken en daar was al iets op te zien, een vergrote baarmoedermond. Ze was ook verbaasd dat ik gewoon kwam met 30 dagen en nog verbaasder dat de pups er nog zaten.Tamara en Bowie schreef:Misschien lees ik het verkeerd, maar de da dacht dat er 2 weken na de dekking geen pups meer zaten?? Je hebt toch een echo laten maken waarop toch gewoon pups te zien waren?Hutsje schreef:Jaaa, die Baytril had ze echt niet mogen hebben. Ik heb de eerste keer nog gevraagd of het wel veilig was en toen zei ze dat het niet uitkmaakte omdat ze dacht dat de pups er al niet meer zaten., Dat 2 weken na de dekking. Ik heb zelf nog gezocht op internet maar kon er niets over vinden maar ik heb een gesprek gehad met diverse fokkers en mijn eigen da en die schrokken ervan. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer en ik krijg de pups er niet mee terug.