Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hemelvaartsdag - Westerhaar/Beerze/Oosten des lands

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

zaira
Actief

Ongelezen bericht door zaira »

Als het te lang lopen is dan lopen we weer terug.
Maar wij lopen elk weekend in het bos en dan lopen ze ook meestal 45 minuten tot een uur.
En dan doen we 2 a 3 dagen daarna heel rustig met ze.
Maar als je denkt dat de pups moe zijn na een boswandeling :neenee: die willen dan thuis gewoon met elkaar spelen maar dat mag dan niet van ons.
ze worden volgende week 16 weken.
Groetjes Fenna en
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Rimpel is een reu
Brammetje is een reu
Maxi - Bas - Dusty zijn ook reuen maar wel heel sociaal...1 van deze drie is gecastreerd...1 van de muisjes geloof ik.
Diesel de Dog is een reu
Vegas is een reu
saffie is een teefje trouwens

Ja...allemaal reuen dus...je kunt zelf het beste bepalen of Pasja mee kan...misschien aangelijnd? Maar als Pasja dat niet gewend is...is dat misschien ook niet leuk...

Ik weet dat Rimpel de vorige keer met Bram, maxi, dusty, bas en Vegas EN Saffie goed kon....dus voor Rimpel ben ik niet bang..het is even afwachten wat de papilonnetjes en de cocker van hem vinden...maar dat komt vast ook goed..en met pups gaat het altijd goed.
En dan kijken hoe Diesel het vindt als die ook mee gaat.

Je kunt niet zonder Pasja komen?
mercedes2803
Zeer actief

zaira schreef:Als het te lang lopen is dan lopen we weer terug.
Maar wij lopen elk weekend in het bos en dan lopen ze ook meestal 45 minuten tot een uur.
En dan doen we 2 a 3 dagen daarna heel rustig met ze.
Maar als je denkt dat de pups moe zijn na een boswandeling :neenee: die willen dan thuis gewoon met elkaar spelen maar dat mag dan niet van ons.
ze worden volgende week 16 weken.
ohh....kleine kruumeltjes nog....4 maand....
:I:
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

Maar pups vind pasja niet erg :mrgreen: Silly (ons andere hondje) is ook een reu. Maar die is ook nog een beetje puppig dus dat is nog geen concurentie he :ok:
Alleen andere 'grote' of dominante reuen.
Maar als dat een probleem zou kunnen zijn dan kom ik dus alleen met puppenkind silly (al moet ik met de trein komen, ik wil zo graag mee :boos: ).

Ja ik vind het niet erg om zonder pasja te komen maar dan heb ik geen vervoer :mrgreen: Dan blijft vriendlief namelijk thuis en die heeft een rijbewijs. Ikke niet. Dus even kijken hoe ik dan kan komen met het puppenkind :ok:
Laatst gewijzigd door Milou85 op 22 mei 2006 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
zaira
Actief

Het Papillonetje en de Cocker zijn teefjes.
En die zijn heel sociaal.
Maar de reuen moeten niet de hele tijd aan haar kont snuffelen want dat vind ze niet leuk.
Meestal vind ze even wel goed maar je hebt soms van die opdringerige reuen ( wat ik niet van jullie reuen verwacht ) maar die snauwt ze weg ( ze raakt ze niet maar even vertellen dat ze het niet leuk vind ) en dan loopt ze vrolijk door.
Groetjes Fenna en
zaira
Actief

Afbeelding

Dit is het ventje

Afbeelding

En dit is het meisje

alvast een voorproefje van de pupsels.
Ze zijn andere honden gewent ( ook al lijkt het op het begin niet zo ) maar ze moeten eerst even 5 minuten de kat uit de boom kijken en dan spelen.
Groetjes Fenna en
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

pasja85 schreef:Maar pups vind pasja niet erg :mrgreen: Silly (ons andere hondje) is ook een reu. Maar die is ook nog een beetje puppig dus dat is nog geen concurentie he :ok:
Maar als dat een probleem zou kunnen zijn dan kom ik dus alleen met puppenkind silly (al moet ik met de trein komen, ik wil zo graag mee :boos: ).

Ja ik vind het niet erg om zonder pasja te komen maar dan heb ik geen vervoer :mrgreen: Dan blijft vriendlief namelijk thuis en die heeft een rijbewijs. Ikke niet. Dus even kijken hoe ik dan kan komen met het puppenkind :ok:
Vegas kan waarschijnlijk niet met jouw Pasja :mrgreen: Ik ben dus de enige waardoor jij niet zou kunnen komen met beide honden en voor mij is het nog niet eens zeker of ik mijn vriend zo ver kan krijgen te komen. Ik trek me dus terug :wink: :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

pasja85 schreef:Maar pups vind pasja niet erg :mrgreen: Silly (ons andere hondje) is ook een reu. Maar die is ook nog een beetje puppig dus dat is nog geen concurentie he :ok:

Jij komt toch uit Assen?
Saffie (Saskia en haar vriend Erwin) komt namelijk ook uit Assen...
Misschien kun je met haar wat regelen?

Er komen dus idd wel wat reuen..
Rimpel kan op een andere hond nogal dominant overkomen...maar is het niet..
Hoe het met Diesel is weet ik niet..
Maar anders kom je voor de zekerheid met je pupsel...dat gaat zeker weten goed! :ok:
mercedes2803
Zeer actief

Als ze zonder Pasja en met pupseltje Silly komt is het opgelost...
Dan zou jij ook kunnen komen Reini...
:wink:
Reini
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Als ze zonder Pasja en met pupseltje Silly komt is het opgelost...
Dan zou jij ook kunnen komen Reini...
:wink:
Mijn vriend komt woensdagnacht terug uit Frankrijk (werk) dus als hij het ermee eens is dat we dan om 12.00 vertrekken dan kom ik, anders blijf ik thuis denk ik want hij is vanaf gister al weg :wink:

Ik zal vanavond wel even overleggen als ik hem spreek en dan laat ik morgen hier even wat weten :ok:

Om mij (of eigenlijk Vegas :mrgreen: ) hoeft in ieder geval niemand een hond thuis te laten, dat zou ik niet leuk vinden dan kom ik gewoon niet, geen probleem. :wink: Vegas heeft nou eenmaal een gebruiksaanwijzing en daar hoeft met deze wandeling echt geen rekening mee gehouden te worden :wink:
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Ik heb saskia al een pb gestuurd maar heb nog geen antwoord.
Pasja zou aan de riem kunnen, dat maakt niet uit maar dan kunnen er zowiezo geen andere reuen bij hem komen (dan is meneer iets uhhm feller). Dus eigenlijk is t jammer voor hem. '
Als meneer nou wat socialer was geweest had ik hem overal wel mee naartoe willen en kunnen nemen (want hij is verder echt een schat van een hond :ok: ).

Ik denk niet dat ik hem een plezier zou doen met zo wandeling aan de riem (en ik wordt dan het hele terein over gesleept, kun je wel lachen :ok: ).
Ik denk dat meneer zich dan zo loopt op te vreten omdat hij niet even de dienst uit kan maken en aan de riem zit. Dat het beter is om hem rustig thuis te laten. Dan gaat m'n vriend maar een dagje met hem het bos in. :mrgreen:

Ik moet eigenlijk een keer een wandeling organiseren met allemaal teefjes :mrgreen: . Want Pasja kan heerlijk spelen maar ik weet vantevoren niet met welke reuen en welke niet. Dus eigenlijk zou ik een keer zoiets moeten doen want hij is verder heel erg lief en vind spelen het einde. (alleen moet geen enkele andere reu denken dat die het voor het zeggen heeft want als het meneer niet aanstaat :N: :jank: )
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Net een pb-tje terug. Ik kan ook mee :cheer: :cheer: :cheer:

Ik kom met mormel Silly :mrgreen: :cheer:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

:cheer: Wat had ik dat goed bedacht he? Dat Saskia bij jou in Assen woont! :cheer:

Leuk dat je komt met Silly :ok:
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Oooh als ik geen familiebezoekje had gepland waren janus en ik ook van de partij geweest...
Volgende keer beter, maar jullie veel plezier en ik duim voor goed weer( dan heb ik het ook :pffff: )
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

zaira schreef:Mij maakt het niet uit waar we gaan wandelen het is allemaal niet ver bij mij vandaan.
Er gaat bij mij 1 Papillon mee 1 Engelse cocker en de andere 2 zijn van mijn moeder en dat zijn Cane Corso pups.
Waren jullie ook niet mee met de CC wandeling een paar weken terug? Zo ja, hebben jullie er een pup bij?

Ik ga trouwens zeker mee. Ralf waarschijnlijk niet. Ik zal mijn zusje vanmiddag even vragen. Ze moet tot 12 uur werken donderdag, dus 2 uur gaat dan wel lukken!
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
zaira
Actief

Youp schreef:
zaira schreef:Mij maakt het niet uit waar we gaan wandelen het is allemaal niet ver bij mij vandaan.
Er gaat bij mij 1 Papillon mee 1 Engelse cocker en de andere 2 zijn van mijn moeder en dat zijn Cane Corso pups.
Waren jullie ook niet mee met de CC wandeling een paar weken terug? Zo ja, hebben jullie er een pup bij?
Ja wij waren met een pupje mee Diddeltje.
Het broertje van haar is ook bij ons komen wonen.
Hij woont hier nu 5 dagen.
Groetjes Fenna en
Milou85
Zeer actief

Nog wel even 1 vraagje. Silly is wel gek op stokken / stokjes. Zijn er honden die hem echt opvreten als hij bij een stok in de buurt komt of valt dat wel mee. :mrgreen:
Als de hond gromt als silly aan de stok wil zitten maakt niet uit, maar hij moet het wel overleven als het kan. :mrgreen:
Ik kan namelijk niet garanderen (kan m'n best doen) dat die kleine niet gaat kijken bij honden met een stok.
Afbeelding
zaira
Actief

pasja85 schreef:Nog wel even 1 vraagje. Silly is wel gek op stokken / stokjes. Zijn er honden die hem echt opvreten als hij bij een stok in de buurt komt of valt dat wel mee. :mrgreen:
Als de hond gromt als silly aan de stok wil zitten maakt niet uit, maar hij moet het wel overleven als het kan. :mrgreen:
Ik kan namelijk niet garanderen (kan m'n best doen) dat die kleine niet gaat kijken bij honden met een stok.
Ons pup teefje zou hem mischien proberen te jatten of er samen mee willen lopen maar dat weet ik niet zeker doet ze normaal in ieder geval wel.
Ze gromt en grauwt niet wil hooguit spelen :cheer:
Ojah zij is wel de terrorist onder de 2ling :cool2: maar dan op een puppymanier.
Groetjes Fenna en
zaira
Actief

Ojah en als Diddel een stok heeft en Silly pakt hem aan 1 kant vast dan word hij hooguit meegesleept.
Groetjes Fenna en
Milou85
Zeer actief

zaira schreef:
pasja85 schreef:Nog wel even 1 vraagje. Silly is wel gek op stokken / stokjes. Zijn er honden die hem echt opvreten als hij bij een stok in de buurt komt of valt dat wel mee. :mrgreen:
Ons pup teefje zou hem mischien proberen te jatten of er samen mee willen lopen maar dat weet ik niet zeker doet ze normaal in ieder geval wel.
Ze gromt en grauwt niet wil hooguit spelen :cheer:
Ojah zij is wel de terrorist onder de 2ling :cool2: maar dan op een puppymanier.
ow maar ik bedoelde niet dat ze zijn stokje niet af mogen pakken.
Meer dat silly wel eens kan proberen andermans stokje af te pakken.
Hij vind stokken reuze interresant.
Hahahaha kunnen hun er samen mee lopen leuk.
De puppy terroristen :mrgreen: . Hoe oud waren die van jou? Silly is nu 19 weken.
Die kunnen het vast goed vinden die twee. Die van mij is een klein beetje een dondersteentje :mrgreen:
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

zaira schreef:Ojah en als Diddel een stok heeft en Silly pakt hem aan 1 kant vast dan word hij hooguit meegesleept.
:smile: :smile: verkijk je daar niet in :pffff: . Silly sleept onze herder ook al door de kamer hoor zo sterk is hij :smile: (zou die willen, hij is dat gesleep wel gewent dus :mrgreen: )
Afbeelding
zaira
Actief

Mijn meisje en ventje zijn nou 15 weken dus met de wandeling 16 weken.
Dat word wat Silly en Diddel ik denk dat die het goed met elkaar zullen vinden :cheer:
Groetjes Fenna en
zaira
Actief

pasja85 schreef:
zaira schreef:Ojah en als Diddel een stok heeft en Silly pakt hem aan 1 kant vast dan word hij hooguit meegesleept.
:smile: :smile: verkijk je daar niet in :pffff: . Silly sleept onze herder ook al door de kamer hoor zo sterk is hij :smile: (zou die willen, hij is dat gesleep wel gewent dus :mrgreen: )

Haha hier sleept ons meisje het ventje ook mee.
En ze is ook helemaal gek van stokken ik denk dat Silly en zij het heel goed met elkaar kunnen vinden de puppyterroristjes :cheer:
Groetjes Fenna en
Reini
Zeer actief

Even wat info over Vegas (voor als ik mee ga):

Vegas kan nogal bezitterig zijn op stokken maar met teven en puppy's is dat sowieso geen enkel probleem. Die hebben zóveel privileges :mrgreen: Hij kan weleens een grom geven als hij persé een stok wil hebben maar hij heeft er nog nooit om gevochten :wink:

Als hij te bezitterig gaat doen gaat hij aan de riem, maar dat verwacht ik niet met deze groep honden :wink:
Afbeelding
zaira
Actief

Reini schreef:Even wat info over Vegas (voor als ik mee ga):

Vegas kan nogal bezitterig zijn op stokken maar met teven en puppy's is dat sowieso geen enkel probleem. Die hebben zóveel privileges :mrgreen: Hij kan weleens een grom geven als hij persé een stok wil hebben maar hij heeft er nog nooit om gevochten :wink:

Als hij te bezitterig gaat doen gaat hij aan de riem, maar dat verwacht ik niet met deze groep honden :wink:
Als hij iets gromt naar Diddel dan vliegt Diddel weg.
En als hij iets gromt naar Bulled dan kun je zien wat een watje Bulled is die vliegt dan gelijk tussen onze benen dus dat is geen probleem :mrgreen:
En Zaira en Stella hebben niks met stokken die rennen alleen maar en snuffelen.
Groetjes Fenna en
Milou85
Zeer actief

Silly is nu bijna 5 maand. Is dat nog puppig genoeg voor vegas :mrgreen:
Een grom of correctie vind ik niet erg (zolang het terecht is :ok: ) maar het moet niet hap slik weg zijn. Wil nog wel even genieten van ons mannetje :mrgreen:

Nou het lijkt me echt superleuk. Kan haast niet wachten :cheer:
Leuk met zo'n groep :cheer: :cheer:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

zaira schreef: Als hij iets gromt naar Diddel dan vliegt Diddel weg.
En als hij iets gromt naar Bulled dan kun je zien wat een watje Bulled is die vliegt dan gelijk tussen onze benen dus dat is geen probleem :mrgreen:
En Zaira en Stella hebben niks met stokken die rennen alleen maar en snuffelen.
Hij geeft heel goed aan wanneer hij iets wil hebben. Ik ben nog geen hond tegengekomen die daar niet op reageerde :mrgreen: :wink:

Ik neem Vegas niet vaak meer mee naar wandelingen. Ik ben heel selctief in ontmoetingen en vandaar dat deze wandeling me wel leuk lijkt omdat er allemaal leuke typetjes voor Vegas bij zijn :cheer:
Afbeelding
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Hey Reini,

Denk je dat Vegas en Diesel samen goed gaan? Diesel is eerst wat afwachtend maar kan als het ijs gebroken is behoorlijk dominant doen. :19:

Groetjes Kim
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Reini
Zeer actief

pasja85 schreef:Silly is nu bijna 5 maand. Is dat nog puppig genoeg voor vegas :mrgreen:
Een grom of correctie vind ik niet erg (zolang het terecht is :ok: ) maar het moet niet hap slik weg zijn. Wil nog wel even genieten van ons mannetje :mrgreen:

Nou het lijkt me echt superleuk. Kan haast niet wachten :cheer:
Leuk met zo'n groep :cheer: :cheer:
Als Vegas honden op zou eten zou ik hem nooit meer meenemen uiteraard :mrgreen: :wink: . Als hij een stok wil zal hij hooguit een grom geven :wink:. En 5 maanden is voor Vegas echt nog wel een puppy :mrgreen:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Youp schreef:Hey Reini,

Denk je dat Vegas en Diesel samen goed gaan? Diesel is eerst wat afwachtend maar kan als het ijs gebroken is behoorlijk dominant doen. :19:

Groetjes Kim
Ik verwacht met deze hele groep geen problemen vandaar dat ik wel mee wil als mijn vriend er ook zin in heeft. Als de heren elkaar willen af gaan tasten kan ik Vegas aan de riem doen als dat nodig is :wink: Vegas is aan de riem niet anders dan los dus dat is dan altijd nog een optie.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”