Maar wij lopen elk weekend in het bos en dan lopen ze ook meestal 45 minuten tot een uur.
En dan doen we 2 a 3 dagen daarna heel rustig met ze.
Maar als je denkt dat de pups moe zijn na een boswandeling

ze worden volgende week 16 weken.
Moderator: moderatorteam
ohh....kleine kruumeltjes nog....4 maand....zaira schreef:Als het te lang lopen is dan lopen we weer terug.
Maar wij lopen elk weekend in het bos en dan lopen ze ook meestal 45 minuten tot een uur.
En dan doen we 2 a 3 dagen daarna heel rustig met ze.
Maar als je denkt dat de pups moe zijn na een boswandelingdie willen dan thuis gewoon met elkaar spelen maar dat mag dan niet van ons.
ze worden volgende week 16 weken.
Vegas kan waarschijnlijk niet met jouw Pasjapasja85 schreef:Maar pups vind pasja niet ergSilly (ons andere hondje) is ook een reu. Maar die is ook nog een beetje puppig dus dat is nog geen concurentie he
![]()
Alleen andere 'grote' of dominante reuen.
Maar als dat een probleem zou kunnen zijn dan kom ik dus alleen met puppenkind silly (al moet ik met de trein komen, ik wil zo graag mee).
Ja ik vind het niet erg om zonder pasja te komen maar dan heb ik geen vervoerDan blijft vriendlief namelijk thuis en die heeft een rijbewijs. Ikke niet. Dus even kijken hoe ik dan kan komen met het puppenkind
Jij komt toch uit Assen?pasja85 schreef:Maar pups vind pasja niet ergSilly (ons andere hondje) is ook een reu. Maar die is ook nog een beetje puppig dus dat is nog geen concurentie he
![]()
Alleen andere 'grote' of dominante reuen.
Maar als dat een probleem zou kunnen zijn dan kom ik dus alleen met puppenkind silly (al moet ik met de trein komen, ik wil zo graag mee).
Ja ik vind het niet erg om zonder pasja te komen maar dan heb ik geen vervoerDan blijft vriendlief namelijk thuis en die heeft een rijbewijs. Ikke niet. Dus even kijken hoe ik dan kan komen met het puppenkind
Mijn vriend komt woensdagnacht terug uit Frankrijk (werk) dus als hij het ermee eens is dat we dan om 12.00 vertrekken dan kom ik, anders blijf ik thuis denk ik want hij is vanaf gister al wegmercedes2803 schreef:Als ze zonder Pasja en met pupseltje Silly komt is het opgelost...
Dan zou jij ook kunnen komen Reini...
Waren jullie ook niet mee met de CC wandeling een paar weken terug? Zo ja, hebben jullie er een pup bij?zaira schreef:Mij maakt het niet uit waar we gaan wandelen het is allemaal niet ver bij mij vandaan.
Er gaat bij mij 1 Papillon mee 1 Engelse cocker en de andere 2 zijn van mijn moeder en dat zijn Cane Corso pups.
Ja wij waren met een pupje mee Diddeltje.Youp schreef:Waren jullie ook niet mee met de CC wandeling een paar weken terug? Zo ja, hebben jullie er een pup bij?zaira schreef:Mij maakt het niet uit waar we gaan wandelen het is allemaal niet ver bij mij vandaan.
Er gaat bij mij 1 Papillon mee 1 Engelse cocker en de andere 2 zijn van mijn moeder en dat zijn Cane Corso pups.
Ons pup teefje zou hem mischien proberen te jatten of er samen mee willen lopen maar dat weet ik niet zeker doet ze normaal in ieder geval wel.pasja85 schreef:Nog wel even 1 vraagje. Silly is wel gek op stokken / stokjes. Zijn er honden die hem echt opvreten als hij bij een stok in de buurt komt of valt dat wel mee.![]()
Als de hond gromt als silly aan de stok wil zitten maakt niet uit, maar hij moet het wel overleven als het kan.![]()
Ik kan namelijk niet garanderen (kan m'n best doen) dat die kleine niet gaat kijken bij honden met een stok.
ow maar ik bedoelde niet dat ze zijn stokje niet af mogen pakken.zaira schreef:Ons pup teefje zou hem mischien proberen te jatten of er samen mee willen lopen maar dat weet ik niet zeker doet ze normaal in ieder geval wel.pasja85 schreef:Nog wel even 1 vraagje. Silly is wel gek op stokken / stokjes. Zijn er honden die hem echt opvreten als hij bij een stok in de buurt komt of valt dat wel mee.![]()
Als de hond gromt als silly aan de stok wil zitten maakt niet uit, maar hij moet het wel overleven als het kan.![]()
Ik kan namelijk niet garanderen (kan m'n best doen) dat die kleine niet gaat kijken bij honden met een stok.
Ze gromt en grauwt niet wil hooguit spelen![]()
Ojah zij is wel de terrorist onder de 2lingmaar dan op een puppymanier.
pasja85 schreef:zaira schreef:Ojah en als Diddel een stok heeft en Silly pakt hem aan 1 kant vast dan word hij hooguit meegesleept.![]()
verkijk je daar niet in
. Silly sleept onze herder ook al door de kamer hoor zo sterk is hij
(zou die willen, hij is dat gesleep wel gewent dus
)
Als hij iets gromt naar Diddel dan vliegt Diddel weg.Reini schreef:Even wat info over Vegas (voor als ik mee ga):
Vegas kan nogal bezitterig zijn op stokken maar met teven en puppy's is dat sowieso geen enkel probleem. Die hebben zóveel privilegesHij kan weleens een grom geven als hij persé een stok wil hebben maar hij heeft er nog nooit om gevochten
![]()
Als hij te bezitterig gaat doen gaat hij aan de riem, maar dat verwacht ik niet met deze groep honden
Hij geeft heel goed aan wanneer hij iets wil hebben. Ik ben nog geen hond tegengekomen die daar niet op reageerdezaira schreef: Als hij iets gromt naar Diddel dan vliegt Diddel weg.
En als hij iets gromt naar Bulled dan kun je zien wat een watje Bulled is die vliegt dan gelijk tussen onze benen dus dat is geen probleem![]()
En Zaira en Stella hebben niks met stokken die rennen alleen maar en snuffelen.
Als Vegas honden op zou eten zou ik hem nooit meer meenemen uiteraardpasja85 schreef:Silly is nu bijna 5 maand. Is dat nog puppig genoeg voor vegas![]()
Een grom of correctie vind ik niet erg (zolang het terecht is) maar het moet niet hap slik weg zijn. Wil nog wel even genieten van ons mannetje
![]()
Nou het lijkt me echt superleuk. Kan haast niet wachten![]()
Leuk met zo'n groep![]()
Ik verwacht met deze hele groep geen problemen vandaar dat ik wel mee wil als mijn vriend er ook zin in heeft. Als de heren elkaar willen af gaan tasten kan ik Vegas aan de riem doen als dat nodig isYoup schreef:Hey Reini,
Denk je dat Vegas en Diesel samen goed gaan? Diesel is eerst wat afwachtend maar kan als het ijs gebroken is behoorlijk dominant doen.![]()
Groetjes Kim