Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Delwyn.... (update kopfoto's en namen pag 8)
Moderator: moderatorteam
- Rosa
- Zeer actief
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
-
missu
- Actief
- Contacteer:
- mister
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog, Amerikaanse stafford
- Aantal honden: 2
-
Diana
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Doggen
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
grateloos www.myowncam.nl alleen een cam is wel handig :lol:Diana schreef:GAAF zeg ze liggen te drinken, echt leuk zoiets!
Goed idee ook, ga ik onthouden, is dat gratis of moet je daar een speciaal progje voor kopen?
maar nog maar tot t weekend te bekijken bij ons op de site, want dan verhuizen ze naar buiten en zullen jullie t met foto's moeten doen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
wat groeien ze zeg!!!
weer mooie donkere pups hoor....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Martijn schreef:Wat doet ze het goed he?
Heerlijk om zo'n gelukkige, gezonde teef met nest te zien.
Er mag ook weleens gezegd worden dat het naast alle schandalen en kritieken in hondenland toch ook op deze manier gedaan wordt. Gewoon zoals het hoort. Met zorg en mogelijkheid en openheid zonder aan eigenheid in te dammen.
Toppie Crutz..van mensen als jij moet een ras het hebben.![]()
Er zijn weinig fokkers waar ik met vertrouwen zomaar een pup ga halen (alsof ik dat al duizend keer gedaan heb) maar jij bent er wel een.
nee, maar doe gewoon wat in mijn ogen t maximale is om gezonde en sterke pups op de wereld te zetten, waarbij je dus ook soms hard moet zijn wat niet iedereen waardeerd, maar mijn mening is dat ik geen honden fok om toekomstige eigenaren met ellende op te zadelen, dus een minder sterke pup zal het hier gewoon niet redden, niet omdat ik er niet om geef of omdat het me te veel zou kosten oid......maar omdat ik zelf die ellende niet zou willen hebben en daar dus ook een ander niet mee op wil zadelen.......
en ja Martijn, Dellie is zielsgelukkig met dr pups, zorgt er geweldig goed voor, maar is ook erg blij met dr rondjes park dat ze ff tijd voor zichzelf neemt,
wat dat betreft is ze 100% anders dan Umi, die was er de eerste 4 weken niet bij weg te slaan (korte rondjes, veel in de kist etc) terwijl Delwyn dus al vanaf dag 1 ook regelmatig naast de kist ligt en de tijd voor zichzelf heerlijk vind,
maar de zorg voor de puppen (schoonhouden werpkist, schoonhouden puppen etc) is bij beide teven t zelfde..............heb er gewoon geen omkijken naar..............
maar voor de cam liefhebbers, helaas..................ze zijn net naar buiten verhuisd en blijven daar lekker, dus vanaf nu zullen jullie t met de foto updates (hopelijk vanavond de eerste, maar ben ff van Marinus afhankelijk) moeten doen.................
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
mooie pupseltjes hoorcrutz schreef:foto's van week 3 staan weer online
http://www.likeahurricane.nl/Images/Lit ... index.html

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
borderke
- Actief
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
-
borderke
- Actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- beppie
- Zeer actief
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
gisteren was t dus zo ver...............t hele spul (inmiddels 5 wk geworden zaterdag) dus in de auto mee naar de club
eerst gingen de puppen in het "verhuis" kratje mee naar de auto om daar de vari kennel in te gaan, helaas passen ze niet meer allemaal in t kratje dus werd t 2 keer lopen.......
toen eerst naar t zwemwater, daar bleven ze lekker in de wagen zitten en toen door naar de club,
Delwyn uit de wagen, Ace er uit, puppen er uit, maar dat was toch wel ff vreemd en ze bleven eerst ff rond de auto hangen.....
maar dat duurde niet lang dus toen begon de tocht van 5 tot 10 minuten door de duinen (met puppen echt wel 10 minuten...... :lol:) op t veld aangekomen de puppy ren neergezet, puppen er in, eten er bij, nou dat was lol...............lekker gespeeld, geslapen, NIET gereageerd op t schot, blaffen, schreeuwen etc vonden ze ook niet vreemd, dat ging dus allemaal lekker.............
toen gingen we naar huis.............DACHT T NIET..............de puppen wilden blijven en liepen vooral NIET met moeders mee, maar gingen zelfstandig (zelfs onafhankelijk van elkaar) op onderzoek uit op het terrein....................gevolg............op een gegeven moment 2 puppen al bijna weer bij de auto terug, want die waren de duinen aan t onderzoeken, een aantal halverwege de stellaan en ook nog een aantal die gewoon weer teruggelopen waren de wei op en de waterbak en de rest van de omgeving aan t verkennen waren (ook zo op "vreemde" jonge honden afliepen die nog aan t hek stonden.............) uiteindelijk ving Marinus ze voor op en is hij later achter aan gaan lopen om de laatste ook nog mee te krijgen...............toen alles de auto in en toen waren ze ECHT in dromenland...........
zaterdag gaan ze nog mee naar een club hier bij ons in de buurt (hoeven ze niet zo ver te lopen vanaf de auto) en zondag weer mee naar onze eigen club..........en de week daarna zijn de eerste al weer weg (de rest wat er dan nog zit gaat ook dan gewoon nog mee op stap..........)
foto's van dit avontuur staan als t goed is aan t einde van de middag op mn site...........(zal ze hier dan ook wel neerzetten.........)
en hier zijn dan de foto's
teefje witte borstvlek met dr balletje

HOOPJE..............

best vermoeiend zo'n dagje (alle foto's zijn aan t einde van de dag gemaakt ivm regen in de ochtend.........)

eerst gingen de puppen in het "verhuis" kratje mee naar de auto om daar de vari kennel in te gaan, helaas passen ze niet meer allemaal in t kratje dus werd t 2 keer lopen.......
toen eerst naar t zwemwater, daar bleven ze lekker in de wagen zitten en toen door naar de club,
Delwyn uit de wagen, Ace er uit, puppen er uit, maar dat was toch wel ff vreemd en ze bleven eerst ff rond de auto hangen.....
maar dat duurde niet lang dus toen begon de tocht van 5 tot 10 minuten door de duinen (met puppen echt wel 10 minuten...... :lol:) op t veld aangekomen de puppy ren neergezet, puppen er in, eten er bij, nou dat was lol...............lekker gespeeld, geslapen, NIET gereageerd op t schot, blaffen, schreeuwen etc vonden ze ook niet vreemd, dat ging dus allemaal lekker.............
toen gingen we naar huis.............DACHT T NIET..............de puppen wilden blijven en liepen vooral NIET met moeders mee, maar gingen zelfstandig (zelfs onafhankelijk van elkaar) op onderzoek uit op het terrein....................gevolg............op een gegeven moment 2 puppen al bijna weer bij de auto terug, want die waren de duinen aan t onderzoeken, een aantal halverwege de stellaan en ook nog een aantal die gewoon weer teruggelopen waren de wei op en de waterbak en de rest van de omgeving aan t verkennen waren (ook zo op "vreemde" jonge honden afliepen die nog aan t hek stonden.............) uiteindelijk ving Marinus ze voor op en is hij later achter aan gaan lopen om de laatste ook nog mee te krijgen...............toen alles de auto in en toen waren ze ECHT in dromenland...........
zaterdag gaan ze nog mee naar een club hier bij ons in de buurt (hoeven ze niet zo ver te lopen vanaf de auto) en zondag weer mee naar onze eigen club..........en de week daarna zijn de eerste al weer weg (de rest wat er dan nog zit gaat ook dan gewoon nog mee op stap..........)
foto's van dit avontuur staan als t goed is aan t einde van de middag op mn site...........(zal ze hier dan ook wel neerzetten.........)
en hier zijn dan de foto's
teefje witte borstvlek met dr balletje
HOOPJE..............
best vermoeiend zo'n dagje (alle foto's zijn aan t einde van de dag gemaakt ivm regen in de ochtend.........)
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
wat een forse pups :N: zien er super uit hoor
leuk stel

-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief