Maar ja, ze zitten er wel vaker naast

Moderator: moderatorteam
mercedes2803 schreef:
En wat doen jullie nou allemaal pessimistisch man!
Muis is ook blij!Zoek stok! schreef:Marie-José schreef:Ik hoorde net op het nieuws dat de 2e helft van hemelsvaartsdag nog weleens droog met een zonnetje zou kunnen zijn. 's Ochtends iig hoofdzakelijk regen.
![]()
![]()
Muis hoeft niet in de binnenzak!
Wat ik bekeken heb IS de overkant van de parkeerplaats van de campingMarie-José schreef:Je kunt ook nog aan de overkant het bos in, Hilje. Om de wandeling langer te maken.
En op die zandvlakte zelf lopen er eigenlijk, zondag of niet, altijd honden los.
En Ko de Boswachter is aan het dauwtrappen!
aha op die fiets!Marie-José schreef:Ja..nee....weet ik. Ik zet daar ook altijd de auto neer op dat kleine zanderige parkeerterreintje. Via die wandelroute kom je op een andere zandvlakte. En dan bedoel ik niet de Sahara. Maar je kunt als je die route volgt en bij de zandvlakte geweest bent ook nog stukkie doorlopen , een andere straat oversteken en dan verder dwalen het bos in.
Niet boos op mij worden als we verdwalen...ik loop daar altijd gewoon op de gok en vind met mijn neus de auto na redelijke of lange tijd weer terug.
Ik herinner me nu dat ze het pas morgen gaat vragen. Dat zou tactisch beter zijnMarie-José schreef:Muis is ook blij!Zoek stok! schreef:Marie-José schreef:Ik hoorde net op het nieuws dat de 2e helft van hemelsvaartsdag nog weleens droog met een zonnetje zou kunnen zijn. 's Ochtends iig hoofdzakelijk regen.
![]()
![]()
![]()
Enne........Reiniiiiiiiii...joehoeee...vriendlief al lief aangekeken?
Ooohh...Reini is érg!Zoek stok! schreef:Ik herinner me nu dat ze het pas morgen gaat vragen. Dat zou tactisch beter zijnMarie-José schreef:Muis is ook blij!Zoek stok! schreef:Marie-José schreef:Ik hoorde net op het nieuws dat de 2e helft van hemelsvaartsdag nog weleens droog met een zonnetje zou kunnen zijn. 's Ochtends iig hoofdzakelijk regen.
![]()
![]()
![]()
Enne........Reiniiiiiiiii...joehoeee...vriendlief al lief aangekeken?
Ik lees het vandaag al, trutZoek stok! schreef:Nee, IK ben erg dat ik het hier postMarie-José schreef: Ooohh...Reini is érg!![]()
Als je dit morgen leest, ben je niet boos he Reini![]()
![]()
mercedes2803 schreef:Dat gaat hier in de trant van...dat ik aan het praten ben tegen Rimpel :
"Ja jochie...weet je wie er zaterdag ook komt? Saffie!!! Je weet wel...Saffie je vriendinnetje van toen!"En weet je wie er nog meer komt Rimpeltje???? Brammetje! Jaahaaahhaaaa...Brammetje..
En Vegas komt misschien ook...en de kleine muisjes van toen op Soest...en Maxi...jahhaaaaaa Maxi komt ook...
En ook nieuwe vriendjes hoor! Leuk he jochie? "
Van dit soort gesprekjes die ik gemiddeld drie keer op een avond voer met Rimpel is Robin dus ook getuige...hij zit erbij en kijkt ernaar![]()
aan het einde van mijn verhaal de vraag of ie ook meegaat..
"Ik kijk nog wel even' is het antwoord
Zaterdagmercedes2803 schreef:Dat gaat hier in de trant van...dat ik aan het praten ben tegen Rimpel :
"Ja jochie...weet je wie er zaterdag ook komt? Saffie!!! Je weet wel...Saffie je vriendinnetje van toen!"En weet je wie er nog meer komt Rimpeltje???? Brammetje! Jaahaaahhaaaa...Brammetje..