roman schreef:17 was ik in '93 maar goed ik heb het over een wet waar de burger zich aan moet houden?..daar is een wet toch voor? jij mag toch ook niet rood rijden en als je dan een bekeuring krijgt ga je toch ook niet huilen dat je die krijgt?..en nogmaals ik ben ook tegen het doden van deze hondjes MAAR de wet schrijft dit nou eenmaal voor.Ik en niemand hier op dit forum is eens met deze manier van handelen maar we kunnen er niks aan doen.DAAROM wil ik voorlichting en strengere straffen voor degene die fokken zonder stamboom en kopen zonder stamboom om op deze manier te voorkomen dat dit nog gebeurt....maw we willen allemaal hetzelfd..want wat ik zeg verandert niks inzake de manier van uitvoering tav de hondjes die nu geschouwd worden MAAR als er geen verkocht worden dan zal deze wet vanzelf zijn nut verliezen...als ik ergens misselijk van wordt is dat mensen ddor ontwetendheid of nog veel erger voor een paar euro het risico gaan lopen dat er hondjes hun leven ontnomen worden. EN DAAR GAAT HET MIJ OM! en nogmaals ik wil geen verscherpte regels tav de honden.Wil de hond schreef:Nee,roman schreef:noem me dom of naief maar das beter dan niks toch?!
Je kunt beter niks zijn dan dom en naïef.
Zeker als je je op zulk dun ijs begeeft, en al helemaal als je niet heel goed weet waar je het over hebt.
Hoe oud was jij eigenlijk toen de RAD van kracht werd?
Het enige doel van deze wet was dienen als mogelijkheid om de Pit Bull "aan te kunnen pakken".
Mensen die een nestje pointer x boxertje hebben vallen heel ver..............heeeel erg ver buiten die k*nkerwet(in theorie) wat rad genoemd wordt, moeten die maar stoppen omdat ze met die prachtige honden een nestje hebben gekregen(per ongeluk of niet) die kleintjes zijn ook de dupe, en wie neemt het voor die kruisinkies op?
Het lijkt nu of er teveel op staffies met boom wordt gespitst en de rest niet boeiend is, het zal niet zo zij maar het kan zo wel gelezen worden.