Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hier (deze kant van assen ) is het droog. En de lucht is mooi licht. Mijn zonne dans heeft gewerkt. Ik neem hem strax mee naar de wandeling hoor (ik hoop dat jullie auto groot genoeg is voor de zon, saskia )
Hier is het droog...maar het mag hier van mij best TOT 14 00 regenen hoor...als het daarna maar droog is
Voor iedereen die mijn nummer nog wil hebben; PB even
En komt iedereen eruit hoe hij/zij rijden moet?
Ik heb voor Reini en Linda een routbeschrijving gegeven, maar komt de rest er ook uit met de routeplanner?
mercedes2803 schreef:Hier is het droog...maar het mag hier van mij best TOT 14 00 regenen hoor...als het daarna maar droog is
Voor iedereen die mijn nummer nog wil hebben; PB even
En komt iedereen eruit hoe hij/zij rijden moet?
Ik heb voor Reini en Linda een routbeschrijving gegeven, maar komt de rest er ook uit met de routeplanner?
Maar zal de routebeschrijving van jou ook voor de zekerheid maar even meenemen. Je weet maar nooit.
Ik zou het laatste stuk van Ommen naar Beerze maar via mijn routebeschrijving doen
Je TomTom stuurt je namelijk waarschijnlijk door de wildernis
Door de wildernis kom je er ook wel hoor...en het rijdt ook wel mooi, maar het is 1 en slinger en slinger en slinger
Wij beslissen op het állerlaatste moment Als we gaan dan moteen we over een half uurtje weg. Hoe laat gaan jullie rijden Yvette? De afstand is voor jullie hetzelfde
Reini schreef:Wij beslissen op het állerlaatste moment Als we gaan dan moteen we over een half uurtje weg. Hoe laat gaan jullie rijden Yvette? De afstand is voor jullie hetzelfde
Wij gaan ook over een half uurtje weg.
Of nu wil eigenlijk nog even naar de praxis
Reini schreef:Wij beslissen op het állerlaatste moment Als we gaan dan moteen we over een half uurtje weg. Hoe laat gaan jullie rijden Yvette? De afstand is voor jullie hetzelfde
Wij gaan ook over een half uurtje weg.
Of nu wil eigenlijk nog even naar de praxis
Wij zijn onderweg met een pitstop bij de Praxis. Tot straks
Ik heb m'n tassen gepakt en ga zo weg. Eerst nog even een half uurtje trainen op een veld en dan richting Beerze. Ik heb wat minder speling dan jullie ingecalculeerd. De vakantiedrukte is toch gisteren al geweest?