(mijn pup wordt hopelijk rond die dag geboren, maar dat is nog wat jong om mee te wandelen

Moderator: moderatorteam
Als ik ook kom, zal ik Kaya dan thuislaten of denk je dat het geen problemen geeft?Reini schreef:Ik denk dat ik ook gewoon mee ga, 14.30 is voor mij prima
Wat mij betreft gaat Kaya lekker mee hoorStang schreef:Als ik ook kom, zal ik Kaya dan thuislaten of denk je dat het geen problemen geeft?
Als we wandelen, mag Kaya geen stok en luistert hier ook prima naar. Stokken van andere honden interesseren haar niet en daar gaat ze ook niet op af.
Mocht het problemen geven bij het achteraf misschien zitten en nakletsen (want dan gaat ze wat te spelen zoeken), dan ga ik gewoon weg met Kaatje Ka.
Ik verwacht geen problemen tussen die twee, maar wat denk jij?
Ja, ik vind het altijd zo lullig "vragen" of honden pei-onvriendelijk zijn...want het is iets dat ze tenslotte over zichzelf 'afroepen' door hun uiterlijk...daar kan Rimpel niets aan doen..maar het is wel zo.Cleo schreef:Ik ben met Q nog nooit een pei tegen gekomen maar verwacht geen problemen. 100% zeker weten doe ik natuurlijk niet. Hij zal igg wel even komen snuffelen.Indien wel problemen gaat Q ook vast
mercedes2803 schreef:Ja, ik vind het altijd zo lullig "vragen" of honden pei-onvriendelijk zijn...want het is iets dat ze tenslotte over zichzelf 'afroepen' door hun uiterlijk...daar kan Rimpel niets aan doen..maar het is wel zo.Cleo schreef:Ik ben met Q nog nooit een pei tegen gekomen maar verwacht geen problemen. 100% zeker weten doe ik natuurlijk niet. Hij zal igg wel even komen snuffelen.Indien wel problemen gaat Q ook vast
Kan jij idd toch niets aan doen. Begrijp je vraag heel goed hoor, zeker na alle verhalen van jou over vreemde honden en reaktie van de bazen
Maar je berichtje doet mij weer precies dat denken wat ik van veel mensen hier op het hondenforum denk 'fijne lui die met je meedenken en die niet te beroerd zijn..'![]()
Doe niet zo mal, is toch heel gewoon als je met een paar mensen en honden gaat wandelen?![]()
En laat hem maar komen snuffelen hoor! Rimpel vind het prima...hij moet wel zijn kop in de nek gooien om terug te kunnen kijken...vind dat wel een grappig gezicht...
mercedes2803 schreef:Ja, ik vind het altijd zo lullig "vragen" of honden pei-onvriendelijk zijn...want het is iets dat ze tenslotte over zichzelf 'afroepen' door hun uiterlijk...daar kan Rimpel niets aan doen..maar het is wel zo.Cleo schreef:Ik ben met Q nog nooit een pei tegen gekomen maar verwacht geen problemen. 100% zeker weten doe ik natuurlijk niet. Hij zal igg wel even komen snuffelen.Indien wel problemen gaat Q ook vast
Kan jij idd toch niets aan doen. Begrijp je vraag heel goed hoor, zeker na alle verhalen van jou over vreemde honden en reaktie van de bazen
Maar je berichtje doet mij weer precies dat denken wat ik van veel mensen hier op het hondenforum denk 'fijne lui die met je meedenken en die niet te beroerd zijn..'![]()
Doe niet zo mal, is toch heel gewoon als je met een paar mensen en honden gaat wandelen?![]()
En laat hem maar komen snuffelen hoor! Rimpel vind het prima...hij moet wel zijn kop in de nek gooien om terug te kunnen kijken...vind dat wel een grappig gezicht...
Hoge houdingCleo schreef:mercedes2803 schreef:Ja, ik vind het altijd zo lullig "vragen" of honden pei-onvriendelijk zijn...want het is iets dat ze tenslotte over zichzelf 'afroepen' door hun uiterlijk...daar kan Rimpel niets aan doen..maar het is wel zo.Cleo schreef:Ik ben met Q nog nooit een pei tegen gekomen maar verwacht geen problemen. 100% zeker weten doe ik natuurlijk niet. Hij zal igg wel even komen snuffelen.Indien wel problemen gaat Q ook vast
Q komt wel met een hoge houding op hem af, hoe reageert hij daarop? Heb begrepen dat hij helemaal niet reageert?? Kan jij niet even voor Rimpel snauwen LOL
Geeft toch helemaal niet dat je het navraagt?!mercedes2803 schreef:Ik ga jullie koppen wel heel erg vaak zien zo hoor![]()
En jullie die van mij ook...![]()
Vandaag Beerze...volgende week Soesterduinen en het weekend erop forummeeting...
Rimpel heeft zich vandaag ook prima gedragen...alleen hangt hij bij stilstaan de blafdoos uitik noem hem dan ook "de lelijke blaffert"
![]()
Verder heeft hij het met alle honden leuk gehad, maar wilde wel springen naar Diesel (tja...die is zooo hoog hahahaha) die net een paar rotervaringen achter de rug heeft...dus dat hebben we maar even gelaten..
En tja...Sita komtRimpel's vriendinnetje sinds vandaag...
Maar...even een vraagje..(tja..het blijft toch iets waar ik rekening mee hou en zal blijven houden na onze rot ervaringen) er zitten geen honden bij die Rimpel echt op gaan zoeken? Die zelf misschien gezeur hebben gehad met een pei of die op Rimpel afstormen als hij rare geluiden maakt of in de lijn hangt?
Rimpel blijft namelijk aan de lijn lopen...als engiste van de groep denk ik...en vandaag is dat prima gegaan maar ik krijg echt het zweet los als honden hem op gaan zoeken al borstelend en grommend...want ik sta aan de lijn he
Zie jij Rimpel al "behendigheidshalve" over Kaya heenspringenStang schreef:Geeft toch helemaal niet dat je het navraagt?!mercedes2803 schreef:Ik ga jullie koppen wel heel erg vaak zien zo hoor![]()
En jullie die van mij ook...![]()
Vandaag Beerze...volgende week Soesterduinen en het weekend erop forummeeting...
Rimpel heeft zich vandaag ook prima gedragen...alleen hangt hij bij stilstaan de blafdoos uitik noem hem dan ook "de lelijke blaffert"
![]()
Verder heeft hij het met alle honden leuk gehad, maar wilde wel springen naar Diesel (tja...die is zooo hoog hahahaha) die net een paar rotervaringen achter de rug heeft...dus dat hebben we maar even gelaten..
En tja...Sita komtRimpel's vriendinnetje sinds vandaag...
Maar...even een vraagje..(tja..het blijft toch iets waar ik rekening mee hou en zal blijven houden na onze rot ervaringen) er zitten geen honden bij die Rimpel echt op gaan zoeken? Die zelf misschien gezeur hebben gehad met een pei of die op Rimpel afstormen als hij rare geluiden maakt of in de lijn hangt?
Rimpel blijft namelijk aan de lijn lopen...als engiste van de groep denk ik...en vandaag is dat prima gegaan maar ik krijg echt het zweet los als honden hem op gaan zoeken al borstelend en grommend...want ik sta aan de lijn he![]()
Maar hier geen honden die Rimpel opzoeken op een vervelende manier, ook niet als Rimpel blaft.
Kaya zoekt eigenlijk nooit honden op (is wel snauwerig tegen erg opdringerige honden die blijven kontsnuffelen of over haar heenspringen). Moritz deinst achteruit bij een aanval en doet niets terug. Hij kan met iedere hond.
Ben meermalen een Sharpei tegengekomen en geen van tweeën reageert daar anders op