Natas. schreef:Als je pup zichzelf niet meldt kun je ook je wekker zetten om naar buiten te gaan voor een plasje
weet jij hoe laat hij plast dan?
Nettie
Moderator: moderatorteam
Dan zet je de wekker dus om 1 uur en om 5 uur desnoods. Of je zet de wekker gewoon eens op 2 uur 's nachts en kijkt dan of je op tijd bent.ranetje schreef:Natas. schreef:Als je pup zichzelf niet meldt kun je ook je wekker zetten om naar buiten te gaan voor een plasje![]()
Nettie

jeetje, jij bent wel slim voor iemand met 3 witte hondjes!Moos schreef:Dan zet je de wekker dus om 1 uur en om 5 uur desnoods. Of je zet de wekker gewoon eens op 2 uur 's nachts en kijkt dan of je op tijd bent.ranetje schreef:Natas. schreef:Als je pup zichzelf niet meldt kun je ook je wekker zetten om naar buiten te gaan voor een plasje![]()
Nettie

Eline* schreef:jeetje, jij bent wel slim voor iemand met 3 witte hondjes!Moos schreef:Dan zet je de wekker dus om 1 uur en om 5 uur desnoods. Of je zet de wekker gewoon eens op 2 uur 's nachts en kijkt dan of je op tijd bent.ranetje schreef:Natas. schreef:Als je pup zichzelf niet meldt kun je ook je wekker zetten om naar buiten te gaan voor een plasje![]()
Nettie

Dat merk je vanzelf hoor. Ik moet zelf altijd plassen 's nachts en mijn pups zette ik dan ook meteen buiten. Bij alledrie kwam met een week of 12-14 een moment dat ze, als ik uit bed opstond, 1 oog open deden en doorsliepen. Moos en Saar heb ik toen nog buiten gezet, maar die gingen me dan aan staan kijken zo van "ja, en, wat doe ik hier?"MonaToetje schreef:Dat moet je dan wel na een tijdje afbouwen , want anders blijft de hond je elke nacht wakker maken , omdat hij gewend is om s`nachts nog een plasje te doen.
Ik las ook in een boekje dat een pup pas vanaf ongeveer 16 weken zijn behoefte kan ophouden.