Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Energie

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

toran schreef:.
Eline* schreef:
toran schreef:Ik denk dat je ook in elke situatie waar anders reageert ten opzichte van het provoceren... Ik denk dat zo'n forum dichter bij je staat dan je patienten waar je je toch al makkelijker voor kunt afsluiten...
Dat hangt er maar helemaal van af wie het zegt. Het forum hier weet meer van mij dan patienten, maar in het vinden van iemand zijn zwakke plek loopt het boeltje aardig gelijk denk ik. :wink:
Bij mij is het ieder geval erg gerelateerd aan hoe ik in mijn vel zit of ik iets kan hebben ja of nee.
Ja ben ik met je eens, iedereen kan soms wat meer/minder hebben dan anders... Maar dat je toch op je werk beter bestand ben tegen de opmerking omdat je op een bepaalde manier 'voorbereid' bent :wink: ...
Ik ben bij sommige mensen hier ook voorbereid! :mrgreen: Maar dat ter zijde! :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
toran
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toran »

Eline* schreef:
Eline* schreef:
toran schreef:Ik denk dat je ook in elke situatie waar anders reageert ten opzichte van het provoceren... Ik denk dat zo'n forum dichter bij je staat dan je patienten waar je je toch al makkelijker voor kunt afsluiten...
Dat hangt er maar helemaal van af wie het zegt. Het forum hier weet meer van mij dan patienten, maar in het vinden van iemand zijn zwakke plek loopt het boeltje aardig gelijk denk ik. :wink:
Bij mij is het ieder geval erg gerelateerd aan hoe ik in mijn vel zit of ik iets kan hebben ja of nee.
Ja ben ik met je eens, iedereen kan soms wat meer/minder hebben dan anders... Maar dat je toch op je werk beter bestand ben tegen de opmerking omdat je op een bepaalde manier 'voorbereid' bent :wink: ...
Ik ben bij sommige mensen hier ook voorbereid! :mrgreen: Maar dat ter zijde! :wink:
Ik snap je! :wink:
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:
Marion. schreef:Ik vraag me af wanneer honden van perfectionisten hond van hun leeftijd mogen zijn :roll:
Bij alles wat ze doen of laten worden vraagtekens gesteld volgens mij :19:
Om voor mijzelf te antwoorden :mrgreen:
Ik geloof niet dat ik perfectionistisch aangelegd ben met Rimpel :smile:
Hoezo voel jij je dan aangesproken :wink:

Laat ik het zo zeggen:
Als ik hond zou zijn, zou ik me niet vrij voelen om hond te zijn als mijn baasje Linda of Marloes zou zijn. Alles wat ik dan zou doen, of niet zou doen, zou onder een vergrootglas worden gelegd.
Ik zou er bloednerveus van worden :19:
Beetje erg laat, maar wat een k*topmerking zeg.

Maar goed, jij wordt al nerveus als een andere hondenbaas een stukje met je mee wil lopen, dus als jij hond zou zijn, was je ook een heel ander soort hond dan de honden van Linda en Marloes, dus dan zou het ook een slechte combi zijn. :mrgreen:

En ik ben ook een muts met mijn honden, dus ik zou ze bij iemand als Linda of Marloes met een heel wat geruster hart achterlaten dan bij iemand die niet op details let.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Hanneke2
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
sjaantje schreef: En ja ik weet,het is niet mijn hond en ik moet me er niet mee bemoeien maar ik werd er een beetje kriegelig van, en normaal zeg ik nooit wat op het forum,alleen maar een beetje onzin dingen maar nu kon ik het gewoon niet laten.
Jij zoekt onzin dingen op het forum op en ik zoek gedrags- en opvoedingstopics op. Ik vind het leuk om vragen te stellen over honden en mee te denken met anderen. Als ik het alleen over m'n verjaardag of het avondeten wil hebben, ga ik wel naar m'n vrienden toe. Daar heb ik geen Hondenforum voor nodig.

Honden en het gedrag daarvan interesseren mij. Daarom kom ik op het Hondenforum. In mijn vriendenkring voordat Bram er was, heb ik geen hondenliefhebbers, dus kom ik hier om over honden te praten. Is dat nou echt zo gek op een Hondenforum? :denken: Ik kan dingen ook prima per pb vragen, opzoeken op internet of een boek of gewoon laten rusten, maar ik vind het leuk om het hier te bespreken.

En ja, ik weet 's avonds wel zo ongeveer wat ik met Bram heb gedaan, dus ik weet ook van hoe laat tot hoe laat hij ongeveer geslapen heeft. Sterker nog: als ik Bram van de opvang haal, vertellen ze me ook wat er die dag is gebeurd. Ik wil dat graag weten omdat ik geinteresseerd ben in Bram en hij kan het me nou eenmaal niet zelf vertellen.

Maar wees gerust. Dit is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik plaats geen gedrags- of opvoedingstopics meer de komende tijd. Ik stel ze wel per pb aan een aantal mensen die wel zin hebben om met mij over honden en hun gedrag te praten of zet ze op het Kooikerforum.

Hoef jij niet meer kriegelig te worden van mij en kun je ongestoord verder beppen over ditjes en datjes.
Nee muts, je laat je toch niet gek maken door een stel mensen die hun hond als meubilair behandelen?

En weer even on-topic: ze slapen hier exact op de klok. Mensen zullen me wel voor gek verklaren, maar ik hou een vrij strak schema aan, ook op vrije dagen, om zoveel mogelijk te voorkomen dat ze (te) wakker zijn op de tijden dat ik werk. Jack zit redelijk goed op schema :mrgreen: , die is overdag van een uur of 11 tot een uur of 3,4 zo goed als bewusteloos en speelt daarna voor stuiterbal tot vrij laat 's avonds. Lilo doet hazeslaapjes overdag en gaat soms Jack lastig vallen, of als een debiel de tent afbreken, en die is om half 11 's avonds compleet vertrokken tot de volgende ochtend. Ik zou het direct merken als daar iets in veranderde.
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

@zwaait vergeefs met vlaggetje :wink:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Hanneke2 schreef: Nee muts, je laat je toch niet gek maken door een stel mensen die hun hond als meubilair behandelen?
Dit slaat nou weer door naar de andere kant. Ook niet nodig lijkt me.
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

Natas. schreef:
Hanneke2 schreef: Nee muts, je laat je toch niet gek maken door een stel mensen die hun hond als meubilair behandelen?
Nee, dat is balans geven aan de discussie. :smile:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Hanneke2 schreef:
Natas. schreef:
nee dat is van jou kant weer een k*t opmerking , waar dus weer verder over geouwehoert kan gaan worden. :wink:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Marion. schreef:
Jij met je grote bek, zou het ook eens sieren als je naar jezelf keek. Ja, je bent onredelijk perfectionistisch. Dat maakt je eigen leven moeilijk, maar daarmee maak je jezelf ook het liefhebben van Bram moeilijk. Denk daar maar eens over na.
Je hebt vast wel eens gewerkt met quadranten Marion. Denk daar maar eens over na als je je ergert aan Zoek stok of Marloes. Dat doe ik ook :mrgreen: Ik denk dat ze allebei heel erg veel bereikt hebben met hun honden, veel en veel meer dan iemand bereikt zou hebben met een instelling van "Tja dat heb je nou eenmaal".
Ik denk dat beiden niet zozeer persé een perfect hondje willen hebben omdat ze van een niet zo'n perfect hondje niet kunnen houden, maar dat ze er het beste uit willen slepen. Als je bepaald gedrag maar laat zitten en je doet er geen moeite voor omdat het wel best is, verandert het ook niet.

Anne
sjaantje
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjaantje »

yamie schreef:
Hanneke2 schreef:
Natas. schreef:
nee dat is van jou kant weer een k*t opmerking , waar dus weer verder over geouwehoert kan gaan worden. :wink:
Nee hoor,ik moest er wel om lachen :mrgreen:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

starfleet schreef: Ik denk dat beiden niet zozeer persé een perfect hondje willen hebben omdat ze van een niet zo'n perfect hondje niet kunnen houden, maar dat ze er het beste uit willen slepen. Als je bepaald gedrag maar laat zitten en je doet er geen moeite voor omdat het wel best is, verandert het ook niet.

Anne
Dat klopt inderdaad, voor mij in ieder geval. En, ik zal het nog maar even zeggen, ik wil ook best toegeven dat ik soms wat doorsla, en dat het ook best handig is om daar even in geremd te worden. Alleen een opmerking als:

"Als ik hond zou zijn, zou ik me niet vrij voelen om hond te zijn als mijn baasje Linda of Marloes zou zijn. Alles wat ik dan zou doen, of niet zou doen, zou onder een vergrootglas worden gelegd.
Ik zou er bloednerveus van worden"

heeft m.i. toch niks meer daarmee te maken. Het is gewoon een hele vreemde opmerking. Zeker als er gewoon een vraag gesteld wordt over de hond.

Het gaat mij er helemaal niet om om een perfect hondje te hebben, en die heb ik ook niet trouwens. Het gaat mij erom, om mijn hondjes een zo gelukkig mogelijk leven te geven met alles wat eruit te halen valt. Bij Saar bijvoorbeeld wilde ik voor haar er graag aan werken dat ze zonder angst door een losloopbos kon lopen. Alleen voor haar, omdat ik andere honden hier meestal niet kan mijden, en zij een stuk gelukkiger in haar leventje zou zijn als ze niet elke dag meerdere malen in de stress moet schieten.
Bij Bram precies hetzelfde. Ik kan niet constant andere honden mijden, dus hij zal ze toch tegen blijven komen. Dan wil ik voor hem in ieder geval alles op alles zetten dat hij dat op een bepaald moment kan zonder in de stress te schieten bij sommige grotere drukkere exemplaren. Omdat dat ook bij hem zijn leventje een stuk makkelijker zou maken.
En tuurlijk erger(de) ik me ook wel aan dat geblaf, maar dat komt ook deels voort uit het feit dat hij dan gewoon duidelijk niet lekker in zijn vel zit/zat.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Eline* schreef:
Dus? Als je dan eens wordt gekwetst, ga je dan roepen "Ik post hier niet meer" terwijl je vervolgens druk verder tikt op alles? Dat bedoel ik met je in een slachtofferrol drukken.
Niemand vindt het in de regel leuk om een opmerking naar zijn hoofd te krijgen die niet leuk bedoeld is. Of je je er door laat kwetsen ben jezelf bij en als je dan ook nog gaat roepen dat je weggaat als men zo tegen je doet dan wordt het zo'n niveau van hysterische vrouwen.
Nou zijn we dat stiekem allemaal, maar laten we dat alsjebleift voor onszelf houden! :pffff:
Nee Eline, ik heb niet gezegd dat ik hier niet meer post. Ik heb gezegd dat ik zelf geen topics meer open in gedrag. Dat schijnt namelijk vragen om gezeik te zijn. En nee, daar heb ik geen zin meer in. Gewoon een kwestie van verziekte lol, verder niet.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Marion. schreef: Jij met je grote bek, zou het ook eens sieren als je naar jezelf keek. Ja, je bent onredelijk perfectionistisch. Dat maakt je eigen leven moeilijk, maar daarmee maak je jezelf ook het liefhebben van Bram moeilijk. Denk daar maar eens over na.
Het zou fijn zijn als je mij ook op de negeerstand zet zoals ik de afgelopen tijd heb gedaan bij jou.

Lijkt mij plezieriger dan mij te blijven volgen op het forum. Zou veel te veel eer voor mij zijn!

Veel plezier verder!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Eline* schreef:
Eline* schreef:
:mrgreen:

Maar Stephan begrijp ik dus wel heel goed ...op mijn werk kan ik ook dingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen door klanten maar dan ben ik Marie-José bij de BP......hier ben ik Marie-José prive op het forum en hoe stom het ook lijkt...dit is voor mij toch dichterbij... ( hoe belachelijk klinkt dit....het gaat allemaal via een kabeltje! Maar het voelt wel zo. :wink: )

Nu kan ik op mijn werk ook al niet goed tegen spanningen onderling (jaja....ik weet het...ben een watje :roll: )...maar ik heb dat wel zo'n kop van : praat het uit òf kijk elkaar niet meer aan....laat in ieder geval je collega's niet de dupe worden van de onderling persoonlijke vete.

Maar ik geloof niet dat dat zo werkt op het forum! :smile: :smile:
Laatst gewijzigd door MJ op 31 mei 2006 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
MJ
Zeer actief

Enne Eline.....dat schuimend achter de pc zitten van woede.......
dààr wil ik wel een foto van! :smile: :smile:
Moos
Zeer actief

Eline* schreef:[
Niemand vindt het in de regel leuk om een opmerking naar zijn hoofd te krijgen die niet leuk bedoeld is. Of je je er door laat kwetsen ben jezelf bij en als je dan ook nog gaat roepen dat je weggaat als men zo tegen je doet dan wordt het zo'n niveau van hysterische vrouwen.
Nou zijn we dat stiekem allemaal, maar laten we dat alsjebleift voor onszelf houden! :pffff:
Ik ben het wel met je eens dat je er zelf bij bent of je je erdoor laat kwetsen. Aan de andere kant vind ik het ook niet kunnen dat je constant niet zulk prettig commentaar krijgt, en je dat moet gaan lopen negeren 'want anders laat je jezelf kwetsen'. Bepaalde opmerkingen vind ik gewoon gniepig en onbeleefd. Als iemand in het dagelijks leven op die manier tegen je doet laat je ze ook niet tegen je aanlullen zonder iets te zeggen onder het mom van "dan kwetst het me niet". Ik vind dat je dan op zijn minst toch aan mag geven dat je daar niet van gediend bent. Zeker als negeren schijnbaar niet duidelijk genoeg is, en het niet de eerste keer is.
Wat die andere persoon daar dan mee doet moeten ze dan weer zelf weten. Maar ik vind het zo een beetje neigen naar de omgekeerde wereld. Als je je gekwetst voelt is dat je eigen schuld, en voorderest mag iedereen maar alles tegen je zeggen?

Het lastige en tegelijkertijd dus ook weer prettige van een forum als dit is dat je toch een soort van 'relatie' aangaat/voelt met bekende mensen. Dan is het toch anders als er iets stekends gezegd wordt dan als dat die vreemde snuiter in het bos is die je 2 keer per jaar van een afstandje tegenkomt.
Afbeelding
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Zoek stok! schreef:
linlin schreef:
Zoek stok! schreef:
Rob* schreef:
Oh maar dat kan ik wel voorstellen hopor, beestje is eerst heel de dag 24/7 met het vrouwtje bezig en word daarna in de opvang gedaan....stress kan een hondje van die leeftijd flink uitputten.
Dat zal het zijn, hij vond en vindt het daar vreselijk, is de hele dag gestresst en is daarom zo moe.
je vindt jezelf zeker een ontaarde hondenbazin, he. :mrgreen:
Ik mag nog blij zijn als ik niet wordt aangegeven bij de dierenbescherming :mrgreen:

Ik heb er juist weleens problemen mee gehad dat Bram het zo vreselijk leuk heeft op de opvang, hij mist mij helemaal niet en is helemaal door het dolle als ik hem daar afzet :jank: :wink: Maar ik begrijp nu pas dat ik dat helemaal verkeerd geinterpreteerd heb :roll:
ferrero gaat dan wel niet naar een dagopvang als ik moet werken maar naar mijn ouders maar ook ik heb er in het begin weleens moeite mee gehad dat ferrero zich ogenschijnlijk makkelijk omdraaide om mij vervolgens te vergeten.
inmiddels ben ik er ook wel achter dat hij gewoon prima weet waar hij aan toe is en dat het alleen maar lekker is dat hij het goed naar zijn zin heeft daar
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Gordonsetter23
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
Marion. schreef:
Zoek stok! schreef:
Marie-José schreef:
Plus dat ik het heel erg zou vinden en erg boos zou zijn dat mensen ,op basis van het internet en mij niet eens persoonlijk kennen, een oordeel vellen over hoe mijn honden zich bij mij zouden kunnen voelen en niet gelukkig zouden zijn met het leventje wat ik hun biedt terwijl ze het belangrijkste zijn voor mij.
Dat vind ik ook niet leuk om te lezen, zelfs van mensen die me geen ** interesseren. Brammetje is mijn grote kleine vriendje en ik wil heel graag dat hij gelukkig is. Het zegt natuurlijk meer over de mensen die een oordeel geven over mensen en honden zonder dat ze ze ooit gezien hebben dan over mij, maar het is toch niet leuk om te lezen.
Maar er mag wel gezegd worden dat als je niets over gedrag vraagt, je honden je geen bal interesseren?
Tja, wie kaatst....
de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Gordonsetter23
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:Zo heeft iedereen wat en nee, ik hoef niet te horen wat ik doe! :pffff:
Hé wat jammer nou :mrgreen:
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Gordonsetter23
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:
Marie-José schreef:Dit ga ik even een moeilijke van je vinden.... :mrgreen:
'Je je er door laten kwetsen daar ben je zelf bij. '
Als ik dingen lees die kwetsend zijn spreekt mijn gevoel ...niet mijn verstand. Verstandelijk zou ik kunnen zeggen : ach...zoef op...
mijn gevoel zegt wat anders en pakt dat vervelende wel op. :19:
Dingen zijn alleen maar kwetsend als jij dat vind. Je moest eens weten wat ik hier zoal wel eens naar mijn hoofd krijg van patienten! :N: Je denkt toch niet dat ik daar dan ook maar 1 tel iets bij voel?
En ja, ik laat me ook wel raken en ik ben ook op zeker op de kast te krijgen, maar ik zie wel heel duidelijk het verband met hoe ik me voel. Als ik me goed voel ben ik niet snel te provoceren. Zit ik rot in mijn vel dan kan ik soms schuimend van woede achter de pc zitten. :mrgreen: :eek: Maar dat is toch echt aan mij. :wink:

Verder heb ik ook een periode gehad dat ik dacht ik ga weg. Ik kon op geen topic reageren of de reactie's die volgden van sommigen irriteerde me mateloos. Ik ben inderdaad erg blij dat dat gestopt is anders was ik vertrokken. Een forum moet inderdaad leuk blijven en geen bulken energie en een goed humeur kosten. Dan is het niet meer leuk.
ik herken dit ook heel erg sterk in mijn werk er is ook een term voor overdracht en tegenoverdracht en daar geloof ik dus heel erg in.
verder ben ik van mening dat iemand die je niet intereseert en je niets doet je ook niet kan kwetsen of beledigen misschien ook iets voor sommigen om over na te denken.
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Zoek stok!
Zeer actief

Marie-José schreef: Maar Stephan begrijp ik dus wel heel goed ...op mijn werk kan ik ook dingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen door klanten maar dan ben ik Marie-José bij de BP......hier ben ik Marie-José prive op het forum en hoe stom het ook lijkt...dit is voor mij toch dichterbij... ( hoe belachelijk klinkt dit....het gaat allemaal via een kabeltje! Maar het voelt wel zo. :wink: )
Je moest eens weten hoeveel politieke en macho achterbakse spelletjes ik op m'n werk het hoofd moet bieden. Zo eens in het half jaar gaat het me te ver en ga ik wild om me heen slaan, maar over het algemeen houd ik het zakelijk en probeer ik de situatie door wat glimlachjes en adviesvaardigheden naar m'n hand te zetten :wink: Die situaties waarin ik wel wild om me heen ga slaan, zijn de momenten wanneer er echt keihard en achterbaks op de vrouw wordt gespeeld en/of keihard gelogen wordt. Daar ligt mijn grens.

Maar over het algemeen ben ik poeslief :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Gordonsetter23 schreef: verder ben ik van mening dat iemand die je niet intereseert en je niets doet je ook niet kan kwetsen of beledigen misschien ook iets voor sommigen om over na te denken.
Ach weet je, dat is niet eens helemaal het punt. Het punt is dat de lol er zo wel een beetje vanaf gaat. Als we op de persoon gaan spelen, nota bene in iemand anders' topic, en dat niet 1 keer maar regelmatig gebeurt, dan wordt het gewoon irritant. En die irritatie hoopt zich dan op totdat je het gewoon even gehad hebt.

En nogmaals, ik vind het een beetje de omgekeerde wereld dat er schijnbaar k*topmerkingen gemaakt mogen worden, en als je dan aangeeft dat naar te vinden, jij op de vingers getikt wordt.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

starfleet schreef: Je hebt vast wel eens gewerkt met quadranten Marion. Denk daar maar eens over na als je je ergert aan Zoek stok of Marloes. Dat doe ik ook :mrgreen:
Deze? http://www.rongen.com/nederlands/paradox/weerstand.htm
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
MJ
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
starfleet schreef: Je hebt vast wel eens gewerkt met quadranten Marion. Denk daar maar eens over na als je je ergert aan Zoek stok of Marloes. Dat doe ik ook :mrgreen:
Hihi...die ga ik eens op mijn gemakkie lezen...kijken waar ik uit kom! :smile:
Zoek stok!
Zeer actief

Gordonsetter23 schreef:verder ben ik van mening dat iemand die je niet intereseert en je niets doet je ook niet kan kwetsen of beledigen misschien ook iets voor sommigen om over na te denken.
Als een wildvreemde op straat zegt dat ik een kop als een varken heb, vind ik dat kwetsend. En dat terwijl ik verstandelijk best weet dat ik niks te maken heb met die persoon en het ook nog een boerenlul eerste klas is.

Als een forumlid zegt dat mijn hond het niet goed heeft bij mij, vind ik dat kwetsend. Als iemand die ik goed ken het zou zeggen, zou het uiteraard wel veel meer indruk maken en ik zou direct aan de telefoon hangen voor uitleg.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Zoek stok! schreef:
Ik had meer deze in gedachten
http://www.innerned.org/kernkwadranten.html

maar jouw link ga ik uitgebreid lezen, klinkt wel interessant in de gauwigheid.

Anne
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Zoek stok! schreef:

:N: Dit krijg ik ook regelmatig op trainingen van m'n werk :mrgreen:
Gordonsetter23
Zeer actief
Contacteer:

Tamara en Bowie schreef:
Zoek stok! schreef:

:N: Dit krijg ik ook regelmatig op trainingen van m'n werk :mrgreen:
en in mijn huidige studie komen ze tijdens elke praktijktraining wel minstens 2keer voor
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Annelies
Zeer actief

Ongelezen bericht door Annelies »

:80: Hondenforum --> Gedragspatronen --> Interactiepatronen --> Persoonlijkheidsanalyses.... :80:

:idea: Ik ga effe koffie zetten....<br>
<marquee direction="right">:pffff:</marquee>
Afbeelding
Overgave kan de grootste overwinning zijn...
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Annelies schreef::80: Hondenforum --> Gedragspatronen --> Interactiepatronen --> Persoonlijkheidsanalyses.... :80:

:idea: Ik ga effe koffie zetten....<br>
<marquee direction="right">:pffff:</marquee>
Jaja Annelies, daar sta je van te kijken hè, dat mensen van het hondenforum dit dagelijks voor hun kiezen krijgen :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”