Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
uitlaten in Sneek
Moderator: moderatorteam
- rooie
- geregistreerd lid
uitlaten in Sneek
Ik ga binnenkort verhuizen naar Sneek en kom dan midden in het centrum te wonen. Hier zie ik niet veel mogelijkheden voor mijn 2 honden om lekker even los te lopen.
Weet iemand van jullie waar in Sneek dit wel kan?
Welk park of veld is hiervoor geschikt en waar kunnen ze zwemmen? Ik heb wel een auto dus het mag ook best even buiten Sneek zijn.
Alvast bedankt!
Groetjes Rooie
Weet iemand van jullie waar in Sneek dit wel kan?
Welk park of veld is hiervoor geschikt en waar kunnen ze zwemmen? Ik heb wel een auto dus het mag ook best even buiten Sneek zijn.
Alvast bedankt!
Groetjes Rooie
-
- Vaste gebruiker
Leuk, ja je hebt wel leuk plekje, Dat is de Potten, je moet met mooi weer daar niet komen, dan is het erg druk. Maar zoals vandaag kan je daar mooi wandelen, want dat is een plas dus kunnen ze ook zwemmen.
We kunnen wel 's afsreken? Ik woon 10 minuten van Sneek af, ik heb een Labrador reu van 2 jaar. En vind het te gek om te spelen met andere honden, ook zwemmen natuurlijk.
Ik hoor het nog wel.
We kunnen wel 's afsreken? Ik woon 10 minuten van Sneek af, ik heb een Labrador reu van 2 jaar. En vind het te gek om te spelen met andere honden, ook zwemmen natuurlijk.
Ik hoor het nog wel.
- Lupo
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Vaste gebruiker
- Lupo
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
jonas schreef:Is dat zo? Dat wist ik niet eens, grrrr. Waar kan je tegenwoordig nou fantsoenlijk je hond vrij laten. Ach aande andere kant snap ik het ook weer wel.
Uhhh de zwette, waar is dat ook alweer? Erg kom zo vaak in Sneek maar weet t ff niet meer

Ik hoop dat het op het plaatje enigszins te zien is (ik haat Photobucket), maar het is in ieder geval het pad langs de Zwette, parallel aan de Leeuwarderweg, noordelijk Sneek. Langs de begraafplaats en het dierenasiel.
- rooie
- geregistreerd lid
Bedankt voor julie reactie's.
Voorlopig kan ik nog niets afspreken om samen te gaan lopen want eerst moet de verhuizing gebeuren, dat duurt wel even een paar weekjes.
Helaas kan ik geen wijs worden uit het kaartje maar ik zal zo snel mogelijk een plattegrond van Sneek zien te krijgen en dan maar op zoek.
Weet je of de honden ook kunnen zwemmen in de Zwette?
Of misschien ergens in het Snekermeer?
Groetjes Rooie.
Voorlopig kan ik nog niets afspreken om samen te gaan lopen want eerst moet de verhuizing gebeuren, dat duurt wel even een paar weekjes.
Helaas kan ik geen wijs worden uit het kaartje maar ik zal zo snel mogelijk een plattegrond van Sneek zien te krijgen en dan maar op zoek.
Weet je of de honden ook kunnen zwemmen in de Zwette?
Of misschien ergens in het Snekermeer?
Groetjes Rooie.
- Mika
- Actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Contacteer: