Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het bedrijf A.P. Doorn wat als duidelijk herkaanbaar staat aangegeven is verhuisd Wel passeer je op datzelfde stuk een manege.
Heb ik nog even een vraagje: Komen er honden die erg verzot zijn op stokken? Vegas wil nog weleens bezit van andere honden afpakken en als er honden komen die een stok graag voor zichzelf houden dan laat ik hem thuis
Lysette schreef:Het gaat met Floor al een stuk beter dus ik heb er goede hoop op dat ik kan komen Floor baalt wel mega want ze moet nu brokken eten i.p.v. versvlees
O jee, dat zou hier ook aardig wat baalwerk opleveren vrees ik. Fijn dat het weer beter met haar gaat!
Haal mij maar van de lijst. Kan sowieso niet komen omdat Michel moet werken die dag en ik dus geen vervoer heb. Ook denk ik dat Angel nog lekker ruikt omdat ze kortgeleden loops is geweest. Zit je met allemaal geile reuen. Geen succes
silly is gek op stokken maar hij is of veel te druk met andere dingen en volgens mij hebben silly en vegas elkaar in beerze niet eens gezien en hij is nog baby dus dat vond vegas niet erg toch
o ja, ik kom dus ook als het goed is
heb er helemaal zin in kom alleen met silly (kan ook mee rijden met claudia )
Naast Annie en mij heb ik nu de volgende mensen:
Cleo
Simba1
Daphne
Mirri
Marye83
Sita
Miekmiek
Johan
Eline*
Reini
Pasja85
Bas Rouge
Mercedes2803
balou2004
Bas Rouge schreef:Ik kom zaterdag.
Rein parkeer ik bij iemand of als het niet te warm is blijft hij in de auto.
wie is Rein
Is toch niks om in de auto te gaan zitten...dan loopt ie toch lekker mee
Rein is mijn 2 jaar oude reu, een beetje een hittepetit met armpjedruk neigingen. Dat betekent dat ik erg moet opletten.
Ik heb hem bij een vriendin ondergebracht zaterdagmiddag dus hij heeft het ook leuk.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....en mijn voetenbad dan. Kan ik dan zeker ook niet even langs komen brengen?
Owww fuck :N:
Ehmmmm.... even denken Geef het aan Hilje!! Die komt zaterdag en die komt ook het weekend van de forummeeting en dan geeft ze het aan mij en komt het via mij bij Paco (hoe ingewikkeld, hahaha)
Is dat een idee?
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ik heb nog een vreemd verzoek. Zijn er honden die even samen met Bram zit en blijf en af en blijf willen doen na de wandeling? Alletwee op 10 meter en 2 minuten.
Ik heb 17 juni examen en Bram gaan ineens raar doen met die oefeningen. Zonder andere honden erbij gaat het prima, maar als het in een rijtje moet, blijft hij niet netjes.
Dus als er vrijwilligers zijn om te oefenen, dan houd ik me aanbevolen
Zoek stok! schreef:Ik heb nog een vreemd verzoek. Zijn er honden die even samen met Bram zit en blijf en af en blijf willen doen na de wandeling? Alletwee op 10 meter en 2 minuten.
Ik heb 17 juni examen en Bram gaan ineens raar doen met die oefeningen. Zonder andere honden erbij gaat het prima, maar als het in een rijtje moet, blijft hij niet netjes.
Zoek stok! schreef:Ik heb nog een vreemd verzoek. Zijn er honden die even samen met Bram zit en blijf en af en blijf willen doen na de wandeling? Alletwee op 10 meter en 2 minuten.
Ik zou wel willen, maar Sita 2 minuten laten blijven is voorlopig nog onbegonnen werk