We kunnen afspreken op een heel duidelijk punt en dan samen naar de Soesterduinen rijden!!jidde schreef:Nee ik ga niet het stuk alleen rijden, ik ken daar de weg totaal ook niet.
En als ik zou komen, is het alleen met Nanni. Tuana is op weg naar zeeland (zoals elk weekend)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zaterdag 3 juni Soesterduinen
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
jaaaaaaaaaaa! Devlin komt ook! hoeraaaaa!Frederique schreef:NietsMirri schreef:wat houd je tegen danIk heb lang zitten twijfelen of ik ook mee zou gaan vandaag maar ik weet het nog steeds niet![]()
En dus ga ik nu mijn spullen pakken en scheur zo die richting in.
Half 3 was het toch he?!
Nou ja, ik rij zo weg en als ik eerder ben dan wacht ik gewoon.
Tot zomedadelijk allemaal

Das lief van je. maar nee, in dat opzicht ben ik geen held :N: Op auto rijden zonder tomtom.Zoek stok! schreef:We kunnen afspreken op een heel duidelijk punt en dan samen naar de Soesterduinen rijden!!jidde schreef:Nee ik ga niet het stuk alleen rijden, ik ken daar de weg totaal ook niet.
En als ik zou komen, is het alleen met Nanni. Tuana is op weg naar zeeland (zoals elk weekend)

Misschien maandag? dan heb ik een tomtom en 2 honden
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik ga wat andere dingen doen, dus ben even niet online.Zoek stok! schreef:We kunnen afspreken op een heel duidelijk punt en dan samen naar de Soesterduinen rijden!!jidde schreef:Nee ik ga niet het stuk alleen rijden, ik ken daar de weg totaal ook niet.
Mocht je van mijn aanbod gebruik willen maken, dan is het volgende een heel goed punt.
Op de A27 heb je de afslag Bilthoven, dat is afslag 32. Die neem je en dan ga je richting Bilthoven/Soest. Na ongeveer 200 meter zie je aan je linkerhand een tankstation. Daar rijd je de parkeerplaats op en rijden we gezamenlijk verder naar de Soesterduinen.
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 03 jun 2006 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Wendy, dat punt wat ik aangeef, is echt heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de A27 richting Bilthoven te vinden! Dat lukt toch wel? Waar kom je vandaan?jidde schreef:Das lief van je. maar nee, in dat opzicht ben ik geen held :N: Op auto rijden zonder tomtom.Zoek stok! schreef:We kunnen afspreken op een heel duidelijk punt en dan samen naar de Soesterduinen rijden!!jidde schreef:Nee ik ga niet het stuk alleen rijden, ik ken daar de weg totaal ook niet.
En als ik zou komen, is het alleen met Nanni. Tuana is op weg naar zeeland (zoals elk weekend)![]()
Misschien maandag? dan heb ik een tomtom en 2 honden

Linda, Izzie en Bram
het is ook een vreselijk luxe probleem, ik weet hetmiekmiek schreef:maar wat als de tomtom nooit uigevonden was? Had je dan geen auto gereden? Je kunt toch vantevoren goed op de kaart kijken, en eventueel ondeweg nog een paar keer kijken op de kaart om het zeker te weten?

Normaal is bv mijn zus erbij, dan kan zij de kaart lezen. Maar ik rijd alleen, dan kan ik niet op de kaart kijken.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ik neem Nelson ook mee. We hebben net al een uur gelopen en het is zalig weer. Ik vind het zielig hem nu alleen thuis te laten want ik heb geen oppas, dus ik offer me op om zijn lijntje vast te houden.
Geen zorgen voor niemand, want Nelson is echt hartstikke lief, alleen hij is erg gevoelig voor ganging-up. Als er ergens oorlog is staat hij erbij om er vol in te duiken dus ik hou hem uit voorzorg aan de lijn.

Geen zorgen voor niemand, want Nelson is echt hartstikke lief, alleen hij is erg gevoelig voor ganging-up. Als er ergens oorlog is staat hij erbij om er vol in te duiken dus ik hou hem uit voorzorg aan de lijn.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Leuk om Nelson een keer te zien!Eline* schreef:Ik neem Nelson ook mee. We hebben net al een uur gelopen en het is zalig weer. Ik vind het zielig hem nu alleen thuis te laten want ik heb geen oppas, dus ik offer me op om zijn lijntje vast te houden.![]()

Linda, Izzie en Bram
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Als je het maar uit je hoofd laat uitgebreid te portreteren hoe hard hij aan de lijn trekt!Zoek stok! schreef:Leuk om Nelson een keer te zien!Eline* schreef:Ik neem Nelson ook mee. We hebben net al een uur gelopen en het is zalig weer. Ik vind het zielig hem nu alleen thuis te laten want ik heb geen oppas, dus ik offer me op om zijn lijntje vast te houden.![]()

Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Eline* schreef:Als je het maar uit je hoofd laat uitgebreid te portreteren hoe hard hij aan de lijn trekt!Zoek stok! schreef:Leuk om Nelson een keer te zien!Eline* schreef:Ik neem Nelson ook mee. We hebben net al een uur gelopen en het is zalig weer. Ik vind het zielig hem nu alleen thuis te laten want ik heb geen oppas, dus ik offer me op om zijn lijntje vast te houden.![]()
ik zeg niets

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Daphne
- Zeer actief
Kijk, en dat was dus bijna geluktEline* schreef:Als je het maar uit je hoofd laat uitgebreid te portreteren hoe hard hij aan de lijn trekt!Zoek stok! schreef:Leuk om Nelson een keer te zien!Eline* schreef:Ik neem Nelson ook mee. We hebben net al een uur gelopen en het is zalig weer. Ik vind het zielig hem nu alleen thuis te laten want ik heb geen oppas, dus ik offer me op om zijn lijntje vast te houden.![]()
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Nou, ik ben er ook weer...zit hier met een bordje eten achter de PC want we gaan met een half uur richting Groningen...
Even kort zeggen dat ik ontzettend genoten heb
Van jullie, je honden en Rimpel natuurlijk.
Het is allemaal super gegaan..
Alleen ging ie even staan bekvechten met zijn grote vriend Bram op het eind...tjonge jonge wat een lelijke blaffert
En dan ook nog je beste vriend gaan zitten etteren...
Honden? Sharpei's? Rimpel? Ach....ze blijven je verbazen
Het was een leuke groep...echt waar...
Leuke honden, leuke mensen maar we misten er toch wel een paar hoor...Marie Josee...waar was je?!
En Caroline en Demi moeten de volgende keer ook weer mee
Rimpel heeft genoten en is munt...
Ik ga even snel kijken of er al foto's zijn
Ik ben pas morgenmiddag weer online...We blijven slapen in Groningen....dus tot morgen allemaal!
En natuurlijk tot de volgende wandeling want we komen zeker weer!
Even kort zeggen dat ik ontzettend genoten heb

Alleen ging ie even staan bekvechten met zijn grote vriend Bram op het eind...tjonge jonge wat een lelijke blaffert

Honden? Sharpei's? Rimpel? Ach....ze blijven je verbazen

Leuke honden, leuke mensen maar we misten er toch wel een paar hoor...Marie Josee...waar was je?!

En Caroline en Demi moeten de volgende keer ook weer mee

Ik ga even snel kijken of er al foto's zijn

Ik ben pas morgenmiddag weer online...We blijven slapen in Groningen....dus tot morgen allemaal!

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ook goede vrienden hebben weleens een woordenwisselingmercedes2803 schreef:Nou, ik ben er ook weer...zit hier met een bordje eten achter de PC want we gaan met een half uur richting Groningen...
Even kort zeggen dat ik ontzettend genoten heb![]()
![]()
Alleen ging ie even staan bekvechten met zijn grote vriend Bram op het eind...tjonge jonge wat een lelijke blaffertEn dan ook nog je beste vriend gaan zitten etteren...
Honden? Sharpei's? Rimpel? Ach....ze blijven je verbazen![]()
Leuke honden, leuke mensen maar we misten er toch wel een paar hoor...Marie Josee...waar was je?!![]()
En Caroline en Demi moeten de volgende keer ook weer mee![]()
Ik ga even snel kijken of er al foto's zijn![]()

Ik vond het ook errug leuk!!

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Eline* schreef:Als je het maar uit je hoofd laat uitgebreid te portreteren hoe hard hij aan de lijn trekt!Zoek stok! schreef:Leuk om Nelson een keer te zien!Eline* schreef:Ik neem Nelson ook mee. We hebben net al een uur gelopen en het is zalig weer. Ik vind het zielig hem nu alleen thuis te laten want ik heb geen oppas, dus ik offer me op om zijn lijntje vast te houden.![]()

Linda, Izzie en Bram