Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup blijft janken.

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

essiedepessie schreef:dat een grapje tussen door moet kunnen.
Zover was ik nog op de vroege ochtend achter mijn eerste bakkie koffie. :wink:
Nee...ik bedoelde over die psycholoog . Die snap ik niet helemaal.
Ik geloof dat er meerdere 'psychologen' in dit topic aanwezig zijn met gratis consulten volgens mij :smile: (waar ik mij nu niet echt onder schaar :mrgreen: ) dus was ik even benieuwd wie of wat je daar nu mee bedoelde.
essiedepessie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door essiedepessie »

Dat die dame een "tip" geeft, en dat er dan op ingesprongen wordt door iemand anders die zegt, Goh martijn wat zal je blij zijn! Wardoor het eigenlijk nooit ophoudt zegmaar.

Maar ik dacht eerst even dat jij dat was, toen jij zei cola erbij? maar jij was dat niet, het was al laat en ik had mijn ogen al dicht denk ik. :denken:
Liefs Esther

Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

:smile: Ik was dat wel dégelijk die aan Ria vroeg of ze er een colaatje bij wilde. :smile:

En dan kom ik weer op wat ik hierboven al geschreven had...grapje moet ook kunnen.
Plus dat ik nu niet echt geloof dat Martijn zit te wachten op gratis consult dus ik moest daar ook wel even verschrikkelijk hard om lachen toen ik dat las en dan vooral Ria's reactie erbij.
Maar goed...ik ga aan het werk dan kan het weer on-topic hier. ( waar het in hemelsnaam ook al weer om draaide ben ik even kwijt. Kan die ts niet effe terugkomen? :mrgreen: )
essiedepessie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door essiedepessie »

werken op zaterdag, bluuuh :N:

En ik zie de logica ook niet, in die online consults hier, pure nonsens..

Maar de dame die het gepost heeft, die durft denk ik niet meer hier te komen om te vertellen of haar pupje nog steeds de hele dag ligt te piepen in zijn bench..

Ik zal eens een nieuw topic starten over mijn bench vraag.... gebruik jij er één?
Liefs Esther

Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Martijn schreef:
Marjorie12 schreef:Boeiend Martijn.

Ik zie dat je aan het invullen bent.

"Moet ik dat als eretitel zien of ben jij degene die hier mij opzoekt" zijn jouw woorden. Dat heet invullen en komen uit jouw mond. Heb je op een volwassen manier gevraagd of dit klopt? Nee dus dat weet je niet dat is jouw manier van kijken en weet je niet of een ander dat ook doet.

Ik merk op dat je laf en fatsoensrakker niet op prijs stelt en dat je haren hier van over eind gaat. Dat is een goed teken want dat deel heb je van jezelf weggecijferd. Je wil dit deel van jezelf niet zien. Dit heet de schaduwkanten van de mens. Heel boeiend. Weer een leermoment en gratis tip. Ga er maar eens naar kijken of dit klopt.

Afbeelding
:smile: :smile:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Even tussendoor....als er iemand een opmerking maakt over dat er soms bot wordt gereageerd waardoor iemand aich laat afschrikken, komen er meteen allemaal reacties dat dit helemaal niet zo is en wel een zulke bewoordingen dat die reacties volgens mij grof en bot zijn. Er wordt een vraag gesteld over een bench, 1 pagina gaat daarover en de andere 2 over......(vul zelf maar in)
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Zoals Starfleet al schreef, TS was al eerder verdwenen.

Overigens, waarom zit je op een hondenforum? Om dingen op te steken in het belang voor je hond of wat?
Veel mensen reageren juist omdat ze heel erg betrokken zijn met het wel en wee van honden en dat vind ik juist zo sterk van dit forum!
Ik ben best wel wat verlegen, maar ik heb me hier niet laten afschrikken. Er is ook nooit 'boe' tegen me geroepen. Ik ben altijd uitgegaan van het feit en ik weet dat ook doordat ik hier al langer vertoef, dat er hier gereageerd wordt met het oog op het welzijn van je hond, niet van de baas. Die kan namelijk wel voor zichzelf spreken itt tot je hond. :wink:

Misschien is het niet duidelijk wat ik bedoel, maar dat wilde ik toch nog even kwijt.
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

pepim schreef:Zoals Starfleet al schreef, TS was al eerder verdwenen.

Overigens, waarom zit je op een hondenforum? Om dingen op te steken in het belang voor je hond of wat?
Veel mensen reageren juist omdat ze heel erg betrokken zijn met het wel en wee van honden en dat vind ik juist zo sterk van dit forum!
Ik ben best wel wat verlegen, maar ik heb me hier niet laten afschrikken. Er is ook nooit 'boe' tegen me geroepen. Ik ben altijd uitgegaan van het feit en ik weet dat ook doordat ik hier al langer vertoef, dat er hier gereageerd wordt met het oog op het welzijn van je hond, niet van de baas. Die kan namelijk wel voor zichzelf spreken itt tot je hond. :wink:

Misschien is het niet duidelijk wat ik bedoel, maar dat wilde ik toch nog even kwijt.
Bij deze dan: BOE :wink: :wink:
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Teckelgek schreef:
Bij deze dan: BOE :wink: :wink:
:N:

:mrgreen:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

pepim schreef:
Teckelgek schreef: