Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

2e Pinksterdag wandeling

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

2e Pinksterdag wandeling

Ongelezen bericht door Mit »

Eindelijk weet ik zeker dat ik dan kan, Michel is vrij, dus we kunnen ergens heen. Ik dacht de Soesterduinen, ben daar helemaal niet bekend, maar misschien dat er iemand meewil die er wel bekend is?
Angel is niet meer loops, haar doos heeft weer normale proporties, en als er meer animo is, zal ik haar morgen even lekker wassen met dierenshampoo om de laatste lekkere luchten te verwijderen.

Kortom, wie heeft er zin om mee te gaan met Michel, mij, en onze lekkere enthousiaste, lompe teef? Ze kan met alle honden samen, is erg onderdanig, maar wel fel op balletjes.
Hoop dat er nog animo is, dan kan ik mijn eerste echte forumwandeling meemaken!
Afbeelding
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

Ik kom er net vandaan, het was voor mij ook de eerste keer dat ik daar kwam. Mooi gebied hoor, maar om nu twee dagen later er weer heen te gaan is me net wat teveel van het goede.
Ik hoop dat je zo kort na de wandeling van vandaag toch nog een leuk groepje bij elkaar krijgt op dezelfde locatie. :ok:
Mit
Zeer actief

johan schreef:Ik kom er net vandaan, het was voor mij ook de eerste keer dat ik daar kwam. Mooi gebied hoor, maar om nu twee dagen later er weer heen te gaan is me net wat teveel van het goede.
Ik hoop dat je zo kort na de wandeling van vandaag toch nog een leuk groepje bij elkaar krijgt op dezelfde locatie. :ok:
Ik hoop het ook ja, wilde eigenlijk vandaag mee, maar mijn man is werken, dus ik kan geen kant op. Vandaar dat ik het toch even probeer, jidde wilde waarschijnlijk ook maandag wandelen, vandaar :wink:
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

wil wel, maar moet het hier even overleggen... Ben net vandaag ook een lange wandeling wezen maken en mijn ouders moeten voor taxi spelen... Bovendien weet ik de weg daar ook niet...

Ouders spelen niet voor taxi, dus ik kan alleen als ik eventueel met iemand mee kan rijden... Ophalen bij station Amersfoort kan ook, Jamey is bus-proof sinds vandaag :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Mit
Zeer actief

Jacksel schreef:wil wel, maar moet het hier even overleggen... Ben net vandaag ook een lange wandeling wezen maken en mijn ouders moeten voor taxi spelen... Bovendien weet ik de weg daar ook niet...

Ouders spelen niet voor taxi, dus ik kan alleen als ik eventueel met iemand mee kan rijden... Ophalen bij station Amersfoort kan ook, Jamey is bus-proof sinds vandaag :mrgreen:
Wij komen met 2 mensen plus grote hond, denk niet dat dat gaat werken als je op de achterbank moet waar de hond ook al zit..Er is ook niet heel veel animo voor de wandeling tot nog toe, denk dat iedereen gister al uitgewandeld is. Ik hoop echt dat er nog wat mensen meewillen. Dus hoop ook dat er iemand meewil die jou op kan pikken dan :ok:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Tot nog toe nog niet veel mensen...
Zeker:
Jinx

Misschien:
Stang
Jacksel

Er kunnen er dus nog wel wat bij :smile:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Jinx schreef:Tot nog toe nog niet veel mensen...
Zeker:
Jinx

Misschien:
Stang
Jacksel

Er kunnen er dus nog wel wat bij :smile:
Hihihihihi :mrgreen: Ja het is ook echt vlak na de andere wandeling en ik ben een beetje druk op het moment.
Vind het wel leuk, dus ik ga proberen of het lukt :ok:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik kijk heel even, want ik zit met andere honden en Nanni.

En nog erger, sinds gister loop ik met knieen die 2x zo dik aanvoelen :jank:
Mit
Zeer actief

Ik denk dat het dan maar niet doorgaat, als er geen animo voor is....
Ik hoop dat er nog iemand zin heeft, maar ik vrees dat de hoop tevergeefs is :wink:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

jidde schreef:Ik kijk heel even, want ik zit met andere honden en Nanni.

Vervelend zeg, van je knieën! Loopt ook niet echt lekker.
Caroline heeft inmiddels afgezegd, dus ik blijf vooralsnog in mijn uppie over. En dat op een forum met weet ik het hoeveel gebruikers :mrgreen:
Zou ik eng zijn :denken:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik denk dat de meesten nog moe zijn van gisteren :wink:
Mijn armen willen niet zo best meer en het is ook anderhalf uur rijden..

Volgende keer gewoon komen! :ok: Er komt nog wel weer een wandeling ...dat komt goed! En dan kun jij vast ook een keer mee :ok:
johan
Zeer actief

Jinx schreef:Ik denk dat het dan maar niet doorgaat, als er geen animo voor is....
Ik hoop dat er nog iemand zin heeft, maar ik vrees dat de hoop tevergeefs is :wink:
Tja, twee keer ruim 200 km rijden om op dezelfde plaats te gaan wandelen in 2 dagen tijd, is zelfs mij te veel van het goede. :wink:
Ik denk dat er wel meer mensen zo over denken, vandaar dat er weinig animo is waarschijnlijk.
Morgen ga ik wel naar de Drunense duinen of iets anders hier in de buurt. Volgende keer beter. :ok:
Mit
Zeer actief

Ja ik snap dat de mensen die gister zijn meegeweest geen zin meer hebben. Maar dacht dat er misschien nog wel mensen waren die niet mee zijn geweest en nog zin hadden :19:
Ik wil altijd erg graag mee met de wandelingen, ik heb gewoon het probleem dat Michel vaak weekenden werkt, en ik dus geen vervoer heb. Aangezien hij maandag vrij is heb ik dus wel vervoer en kan ik ook weg.
Dus vandaar deze vraag, maar helaas. Vind het erg jammer, maar ik kan er niks aan doen. Kan jullie moeilijk dwingen :mrgreen:
Afbeelding
johan
Zeer actief

Jinx schreef:Ja ik snap dat de mensen die gister zijn meegeweest geen zin meer hebben. Maar dacht dat er misschien nog wel mensen waren die niet mee zijn geweest en nog zin hadden :19:
Ik wil altijd erg graag mee met de wandelingen, ik heb gewoon het probleem dat Michel vaak weekenden werkt, en ik dus geen vervoer heb. Aangezien hij maandag vrij is heb ik dus wel vervoer en kan ik ook weg.
Dus vandaar deze vraag, maar helaas. Vind het erg jammer, maar ik kan er niks aan doen. Kan jullie moeilijk dwingen :mrgreen:
Gisteren waren er geloof ik ongeveer 25 mensen, dat is al uitzonderlijk veel voor een wandeling hoor.
De kans dat je dan 2 dagen later weer een groepje bij elkaar krijgt is, zo ongeveer nihil.
Ligt niet aan jou, aan het weer, of de locatie.
Volgende keer gewoon op tijd aanmelden, en als je geen vervoer hebt op tijd even kijken of er iemand toevallig bij jullie langs komt om een lift te regelen. (al heb ik geen idee waar benschop ligt, iemand zal dat vast wel weten te vinden) :mrgreen:
Je kan natuurlijk nu ook zelf een datum/locatie prikken en een eigen oproepje plaatsen?
Mit
Zeer actief

johan schreef:
Jinx schreef:Ja ik snap dat de mensen die gister zijn meegeweest geen zin meer hebben. Maar dacht dat er misschien nog wel mensen waren die niet mee zijn geweest en nog zin hadden :19:
Gisteren waren er geloof ik ongeveer 25 mensen, dat is al uitzonderlijk veel voor een wandeling hoor.
De kans dat je dan 2 dagen later weer een groepje bij elkaar krijgt is, zo ongeveer nihil.
Volgende keer gewoon op tijd aanmelden, en als je geen vervoer hebt op tijd even kijken of er iemand toevallig bij jullie langs komt om een lift te regelen. (al heb ik geen idee waar benschop ligt, iemand zal dat vast wel weten te vinden) :mrgreen:
Je kan natuurlijk nu ook zelf een datum/locatie prikken en een eigen oproepje plaatsen?
Dat lukt mij dus niet. Ik vertrouw het ook niet echt om Angel mee te nemen in een auto met een hond die ze niet kent, je weet natuurlijk nooit hoe het gaat. En ver van tevoren kan ik helaas ook geen oproep plaatsen omdat Michel pas 1 week van tevoren zijn rooster krijgt. Dus vandaar dat ik er nu ook zo laat mee was. Het ging mij er ook niet zo om om een echt groepje bij elkaar te krijgen hoor, meer dat Angel gewoon eens lekker kan wandelen met een andere hond erbij, en lekker kan spelen :wink:
Afbeelding
johan
Zeer actief

Jinx schreef:
johan schreef:
Dat lukt mij dus niet. Ik vertrouw het ook niet echt om Angel mee te nemen in een auto met een hond die ze niet kent, je weet natuurlijk nooit hoe het gaat. En ver van tevoren kan ik helaas ook geen oproep plaatsen omdat Michel pas 1 week van tevoren zijn rooster krijgt. Dus vandaar dat ik er nu ook zo laat mee was. Het ging mij er ook niet zo om om een echt groepje bij elkaar te krijgen hoor, meer dat Angel gewoon eens lekker kan wandelen met een andere hond erbij, en lekker kan spelen :wink:
Komen jullie tijdens de dagelijkse wandelingen dan geen "speelbare" honden tegen?
Ik tref iedere dag wel tussen de 10 en 15 honden hier in het park, dus uitleven kunnen die van mij zich dagelijks.
En als je naar een echt losloopgebied gaat dan zijn er toch altijd wel een hoop maatjes voor je hond?
Ik ga regelmatig naar Drunen, daar is ook een losloopplek in het stuifzandgebied. Met mooi weer tref je daar altijd heel veel honden. Is er bij jullie in de buurt niet ook zoiets? :denken:
Mit
Zeer actief

johan schreef:
Jinx schreef:
johan schreef:
Komen jullie tijdens de dagelijkse wandelingen dan geen "speelbare" honden tegen?
Ik tref iedere dag wel tussen de 10 en 15 honden hier in het park, dus uitleven kunnen die van mij zich dagelijks.
En als je naar een echt losloopgebied gaat dan zijn er toch altijd wel een hoop maatjes voor je hond?
Ik ga regelmatig naar Drunen, daar is ook een losloopplek in het stuifzandgebied. Met mooi weer tref je daar altijd heel veel honden. Is er bij jullie in de buurt niet ook zoiets? :denken:
Wij hebben een meertje in de buurt, waar honden los mogen, en daar zijn inderdaad wel veel honden, maar echt spelen heeft ze daar nooit gedaan want die mensen lopen meteen weer door. En hier in ons dorp zijn de meeste mensen bang voor haar, dus ook weinig gelegenheid tot spelen.
Afbeelding
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

Jinx schreef: En hier in ons dorp zijn de meeste mensen bang voor haar, dus ook weinig gelegenheid tot spelen.
Waarom bang?
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Jinx schreef:

Caroline heeft inmiddels afgezegd, dus ik blijf vooralsnog in mijn uppie over. En dat op een forum met weet ik het hoeveel gebruikers :mrgreen:
Ahhhhhh, nee hoor het ligt absoluut niet aan jou! :wink:
Ik heb je per pb al uitgelegd wat er aan de hand is en dat heeft dus niets met jou te maken :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

HIer in de buurt ook niet echt honden waar Rimpel contact mee opdoet en zo...dus wandelingen zijn idd leuk...
En ik weet idd dat het jou heel erg leuk lijkt ook eens lekker te wandelen met Angel en andere honden.

Jammer dat je man pas 1 week vtv zijn rooster krijgt...
Ik hoop dat je toch binnenkort een keer meekunt naar een wandeling! :ok:
Kun je volgend weekend niet komen naar de meeting? Is je man dan vrij? En ik weet niet waar Benschop precies ligt, maar ik wil je wel ophalen hoor als het niet te ver van Zeewolde is of als je met de trein ergens komt..Ik heb namelijk geen hond in de auto :ok:

EDIT...Benschop ligt nogal van de route hahaha...
Maar tot hoever kun je eventueel met de trein komen? Of is dat geen optie met Angel?
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Jinx schreef: En hier in ons dorp zijn de meeste mensen bang voor haar, dus ook weinig gelegenheid tot spelen.

waarom zijn die bang voor een labje dan? :denken:
Mit
Zeer actief

Bang omdat ze enthousiast is, dus ze willen bij voorbaat al niet echt kennis met haar maken. Ook niet alle mensen zijn bang hoor, maar het komt hier maar zelden voor dat ze lekker mag spelen met een hond.

Hilje, Michel is jarig in het weekend van de meeting, dus dat gaat niet werken.
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Stang schreef:
Jinx schreef:

Ahhhhhh, nee hoor het ligt absoluut niet aan jou! :wink:
Ik heb je per pb al uitgelegd wat er aan de hand is en dat heeft dus niets met jou te maken :mrgreen:
En nee, weet dat het niet aan mij ligt hoor, was een geintje. :wink:
Gewoon verkeerd moment uitgekozen, vlak na de andere grote wandeling en ook nog eens erg kort dag, inschattingsfoutje van mij.
Komt vast weleens goed, en jullie zullen me ook zeker weten wel eens zien op een wandeling.
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Jinx schreef:Bang omdat ze enthousiast is, dus ze willen bij voorbaat al niet echt kennis met haar maken. Ook niet alle mensen zijn bang hoor, maar het komt hier maar zelden voor dat ze lekker mag spelen met een hond.

mensen weten dat labjes druk zijn maar juist van dat ras accepteerd iemand het omdat ze een soft uiterlijk hebben, een staffie die dolenthousiast is kan ik nog iets bij voorstelle aangezien dat ras graag als "kilerdog" word bestempeld, maar een labje :mrgreen:
Mit
Zeer actief

Rob* schreef:
Jinx schreef:Bang omdat ze enthousiast is, dus ze willen bij voorbaat al niet echt kennis met haar maken. Ook niet alle mensen zijn bang hoor, maar het komt hier maar zelden voor dat ze lekker mag spelen met een hond.

mensen weten dat labjes druk zijn maar juist van dat ras accepteerd iemand het omdat ze een soft uiterlijk hebben, een staffie die dolenthousiast is kan ik nog iets bij voorstelle aangezien dat ras graag als "kilerdog" word bestempeld, maar een labje :mrgreen:
Ja ach, misschien is het ook niet zozeer angst. Je weet dat Angel aan de lijn weleens kan blaffen als ze een andere hond ziet, en als ze los is gewoon volenthousiast op honden afrent om te spelen. Ook springt ze natuurlijk in sloten, en vindt daarna mensen nog steeds leuk. Misschien vinden ze haar wel gewoon vies ofzo, ik weet het ook niet :19:
Feit blijft dat er hier sowieso weinig mensen wonen met honden waarvan ze hun honden met andere honden laten spelen. Laatst liep ik met Angel en Quasar, en we zijn toch een tijd in het bosplan geweest, ook was het lekker weer want de zon scheen. En toch zijn we geen enkele andere hond tegengekomen. Ik moet dus ook echt geluk hebben wil ik een andere hond tegenkomen.
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik zie dit topic nu pas. Vanmiddag ga ik met een paar mensen van het forum wandelen in de duinen. Ik heb voor Vegas een pinksterwandeling georganiseerd met honden waar hij goed mee op kan schieten omdat hij niet meer met iedere hond los kan lopen.

Merit, als je een keertje wil wandelen met Vegas en je hebt de mogelijkheid om naar de duinen te komen dan ga ik graag een keer met Angel wandelen, ik denk dat Vegas haar wel heel leuk zal vinden :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ik vind het heel jammer maar vandaag ga ik het niet redden anders kon Quasar z'n grote vriendin weer zien :cheer: Volgende keer gaan we echt mee :ok:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

bianca83 schreef:Ik vind het heel jammer maar vandaag ga ik het niet redden anders kon Quasar z'n grote vriendin weer zien :cheer: Volgende keer gaan we echt mee :ok:
Ja wij spreken sowieso weer een keer af!
op een plek met weinig water en sloten :mrgreen:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Jinx schreef:
bianca83 schreef:Ik vind het heel jammer maar vandaag ga ik het niet redden anders kon Quasar z'n grote vriendin weer zien :cheer: Volgende keer gaan we echt mee :ok:
:smile: :smile: :smile: Er mag wel water zijn hoor maar het moet langzaam aflopen zeg maar anders durft het watje er weer niet uit :boos: :smile:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

bianca83 schreef:
Jinx schreef:
:smile: :smile: :smile: Er mag wel water zijn hoor maar het moet langzaam aflopen zeg maar anders durft het watje er weer niet uit :boos: :smile:
Ja dat kan ook :smile: God wat een bekken kan die trekken zeg!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”