Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geteckelden
Moderator: moderatorteam
-
-sanne
- Actief
Helaas is mijn teckel overleden. Het ging binnen 1 uur tijd zo erg slecht dat een vriendin is gekomen om hem in te laten slapen. de dag erna hebben we hem laten cremeren en weer opgehaald dus is hij weer thuis..
De tumor in zijn hoofdje groeide zo hard dat hij bleef braken want hij duwde op zn braakcentrum en kreeg tijdens het braken steeds epileptische aanvallen....
We mochten hem niet laten lijden.......
De tumor in zijn hoofdje groeide zo hard dat hij bleef braken want hij duwde op zn braakcentrum en kreeg tijdens het braken steeds epileptische aanvallen....
- amelie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Sterkte...-sanne schreef:Helaas is mijn teckel overleden. Het ging binnen 1 uur tijd zo erg slecht dat een vriendin is gekomen om hem in te laten slapen. de dag erna hebben we hem laten cremeren en weer opgehaald dus is hij weer thuis..
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
Sterkte, dan is het beter zo. Bedenk je dat hij dankzij jouw nog mooi een tijdje heeft kunnen genieten!-sanne schreef:Helaas is mijn teckel overleden. Het ging binnen 1 uur tijd zo erg slecht dat een vriendin is gekomen om hem in te laten slapen. de dag erna hebben we hem laten cremeren en weer opgehaald dus is hij weer thuis..
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
- Marjorie12
- Vaste gebruiker
Ik heb sinds 4 weken ook een langharig dwergteckel. Het is een reu en heet Flame.
Ik vind het zulke leuke mooie hondjes. Echt geweldig.
Ook de karaktertrekjes van de teckel. Ze kunnen zo ontzettend eigenwijs zijn. Heerlijk.
Ik vind het zulke leuke mooie hondjes. Echt geweldig.
Ook de karaktertrekjes van de teckel. Ze kunnen zo ontzettend eigenwijs zijn. Heerlijk.
Laatst gewijzigd door Marjorie12 op 29 mei 2006 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Marjorie en Flame

-
chaos
- Zeer actief
Haha, heerlijk eigenwijs, ik kan je legio voorbeelden noemen van momenten dat ik het niet meer zo heerlijk vond hoor!!!
Ik heb al heel wat jaren hondenervaring; maar we hebben nu onze eerste teckel en op hondengebied slaat dit echt alles......Ik heb met mijn teckel een ware haat liefde verhouding
[/quote]
Ik heb al heel wat jaren hondenervaring; maar we hebben nu onze eerste teckel en op hondengebied slaat dit echt alles......Ik heb met mijn teckel een ware haat liefde verhouding
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
Je hebt ook honden....chaos schreef:Haha, heerlijk eigenwijs, ik kan je legio voorbeelden noemen van momenten dat ik het niet meer zo heerlijk vond hoor!!!![]()
Ik heb al heel wat jaren hondenervaring; maar we hebben nu onze eerste teckel en op hondengebied slaat dit echt alles......Ik heb met mijn teckel een ware haat liefde verhouding![]()
En je hebt teckels
-
chaos
- Zeer actief
-
Ari@ne
- amelie
- Zeer actief
- Missy T
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): shih tzu
-
memerel
- Vaste gebruiker
-
Ari@ne
-
memerel
- Vaste gebruiker
ze zijn beide gladharige standaard reuen.
Otto is 2 jaar en Victor 1.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7CFLN4IL > Dit zijn ze samen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZWQBCKLW > Dit is Otto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VY8ZQRCZ > Dit is Victor
Victor is black&tan getijgerd en Otto gewoon Black&tan
Eens een teckel, altijd een teckel!

- Marjorie12
- Vaste gebruiker
-
Ari@ne
memerel schreef:ze zijn beide gladharige standaard reuen.
- Marjorie12
- Vaste gebruiker
-
mytwodogs
- Actief
- chaco
- Actief
- mister
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog, Amerikaanse stafford
- Aantal honden: 2
-
Ari@ne
-
Ari@ne
- mister
- Actief
Het eerste wat in mij opkomt is een mega aaauuuwww!!!!!Teckelgek schreef:Natuurlijk telt dat ook!mister schreef:Hier een duitse Dog die helemaal verliefd is op teckelstelt dat ook???
Ze moeten denk ik alleen in een bepaalde periode niet te dicht bij elkaar komen. Wat zou daar uit komen
![]()
![]()
.
Mister heeft een ernstige zwakte voor kleine hondjes (tja wat je zelf niet hebt hé
Maar als we een teckel tegen komen weet hij echt van gekkigheid niet hoe hij zich uit moet slofen om in de gratie te vallen.
Zijn grootste vriendin op cursus was een kaninchen teckel die zo groot als zijn neus was en geloof heet of niet ze konden op hun eigen manier heel leuk spelen heel toepasselijk is haar naam lady
Chantal en een liefdevolle fliebber van Mister
-
Ari@ne
Wat grappig dat hij teckels herkentmister schreef:Het eerste wat in mij opkomt is een mega aaauuuwww!!!!!Teckelgek schreef:Natuurlijk telt dat ook!mister schreef:Hier een duitse Dog die helemaal verliefd is op teckelstelt dat ook???
Ze moeten denk ik alleen in een bepaalde periode niet te dicht bij elkaar komen. Wat zou daar uit komen
![]()
![]()
.
Mister heeft een ernstige zwakte voor kleine hondjes (tja wat je zelf niet hebt hé)
Maar als we een teckel tegen komen weet hij echt van gekkigheid niet hoe hij zich uit moet slofen om in de gratie te vallen.
Zijn grootste vriendin op cursus was een kaninchen teckel die zo groot als zijn neus was en geloof heet of niet ze konden op hun eigen manier heel leuk spelen heel toepasselijk is haar naam lady
Toen Jagger een week of 13 was heeft hij met een enorme Golden Retriever, een buurhond, gespeeld. Ik heb die foto's geplaatst in de Fotohoek onder "Jagger en Mazzel". Als je dat ziet, dat is ook een verschil
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Wat schattigmister schreef:Mister heeft een ernstige zwakte voor kleine hondjes (tja wat je zelf niet hebt hé)
Toen mijn hondje klein was, speelde ze altijd met een enorme woeste peper-en-zout riezenschnauzer. Hij ging dan altijd liggen en zij kroop ongeveer in d'r geheel in zijn bek.
Het was altijd nét een romantische film, ze renden van weerskanten van de hei naar elkaar toe -- alleen de violen ontbraken
Helaas is die schnauzer verhuisd: ons hondje heeft nog maanden naar hem uitgekeken
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Ari@ne
Geweldigtekkel schreef:Wat schattigmister schreef:Mister heeft een ernstige zwakte voor kleine hondjes (tja wat je zelf niet hebt hé)
Zijn grootste vriendin op cursus was een kaninchen teckel die zo groot als zijn neus was en geloof heet of niet ze konden op hun eigen manier heel leuk spelen heel toepasselijk is haar naam lady![]()
Het was altijd nét een romantische film, ze renden van weerskanten van de hei naar elkaar toe -- alleen de violen ontbraken![]()
- phine
- nieuw lid
- mister
- Actief
Ik mis de violen ook.tekkel schreef:Wat schattigmister schreef:Mister heeft een ernstige zwakte voor kleine hondjes (tja wat je zelf niet hebt hé)
Zijn grootste vriendin op cursus was een kaninchen teckel die zo groot als zijn neus was en geloof heet of niet ze konden op hun eigen manier heel leuk spelen heel toepasselijk is haar naam lady![]()
Toen mijn hondje klein was, speelde ze altijd met een enorme woeste peper-en-zout riezenschnauzer. Hij ging dan altijd liggen en zij kroop ongeveer in d'r geheel in zijn bek.
Het was altijd nét een romantische film, ze renden van weerskanten van de hei naar elkaar toe -- alleen de violen ontbraken![]()
Helaas is die schnauzer verhuisd: ons hondje heeft nog maanden naar hem uitgekeken
Mister gaat ook vaak liggen en dan kunnen ze over hem heen klauteren. 1 teckel hier uit de buurt (wonen hier 6) vind mister zijn oren erg leuk en mag er graag aan trekken en mister die ligt gewoon te kwispel tot de teckel er klaar mee is. En er is 1 die mister het liefts wil opvreten en die vind ie ook nog leuk maar ik denk niet hier een leuke liefdes relatie uit voort gaat komen.
Hij heeft 1 nare gewoonte als ik verder wil moet de teckel mee. loopt ie niet mee pakje hem toch heel voorzicht in je grote kwijlbek maar mee moet ie
Chantal en een liefdevolle fliebber van Mister