Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type " Kruisingen , zullen ze bedoelen.
tjongejonge je wil je gelijk wel halen he door in 3 topics tegelijk hetzelfde te proberen te promoten... maar die hondjes zien er qua snuit een stuk gezonder uit
MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type " Kruisingen , zullen ze bedoelen.
Ik las ook op de website van de Amerikaanse Boston Terrier Club dat er fokkers/handelaren zijn die hun miskleuren ( wit , leverkleur ) aansmeren als iets speciaals en er nog meer voor vragen ook! Bah , zolang ze niet in de mode komen hoeven we niets te vrezen , denk ik!
je doet aardig je best om het ras populair te maken he?
Ik las ook op de website van de Amerikaanse Boston Terrier Club dat er fokkers/handelaren zijn die hun miskleuren ( wit , leverkleur ) aansmeren als iets speciaals en er nog meer voor vragen ook! Bah , zolang ze niet in de mode komen hoeven we niets te vrezen , denk ik!
vond je het ook al zo toevallig
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig, en idd die zgn olde zien er wel stuk beter uit, maar zo ken ik ze eigenlijk die ik heb gezien en niet zo lat als dat andere plaatje, tis te hopen dat ze dat platgeslagen zoals op de 2de foto graag zien op de shows.
onmogelijk dat je in Nederland een echte OldBostonBulldog heb gezien,zal wel zo'n moderne kruising wezen,Olde is een beetje in de mode tegenwoordig,er wordt wat opelkaar gezet en als het er uit ziet als 1 van de olde rassen is het ''olde''.soms met mooie resultaten.
Laila schreef:Trouwens, ik was net even op de site van de Duitse BT-vereniging aan het neuzen en daar zag ik ook een paar foto's van jouw honden staan Erik, klopt dat? Ik herkende jouw Ridgeback als ik me niet vergis. Leuk hoor!
ja dat zou goed kunnen,vrienden van ons die 2 Bostons hebben posten daar regelmatig foto's
Snorko schreef:onmogelijk dat je in Nederland een echte OldBostonBulldog heb gezien,zal wel zo'n moderne kruising wezen,Olde is een beetje in de mode tegenwoordig,er wordt wat opelkaar gezet en als het er uit ziet als 1 van de olde rassen is het ''olde''.soms met mooie resultaten.
ik zeg niet dat het dus die "olde" is maar dat ik de bostons die ik heb gezien er wel zo uitzagen met een "feestneus" , dat is gewoon veel gezonder, niet zoas wat ik gister weer in het park zag, een boston die continue staat te snurken.
Snorko schreef:onmogelijk dat je in Nederland een echte OldBostonBulldog heb gezien,zal wel zo'n moderne kruising wezen,Olde is een beetje in de mode tegenwoordig,er wordt wat opelkaar gezet en als het er uit ziet als 1 van de olde rassen is het ''olde''.soms met mooie resultaten.
zien er in ieder geval stukken gezonder en mooier uit.
Snorko schreef:kunnen jullie niet in dat ander zeiktopic blijven emmeren?
dit is bedoeld voor liefhebbers en geinterreseerden.
dank u
Mona toetje komt toch heeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig met die opmerking?... en dan mogen wij daar niet op reageren? Dit is een forum als het je niet bevalt
dank u
Mona toetje komt toch heeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig met die opmerking?... en dan mogen wij daar niet op reageren? Dit is een forum als het je niet bevalt
een forum voor hondenliefhebbers ja,niet voor verveelde mensen die andersmans favoriete ras afzeiken.
ik ga ook niet jullie herdershonden afzeiken ondanks dat ik de pest aan ze heb omdat mn dwergschnauzer altijd door ze werdt gebeten.
als ik daardoor zou zeggen dat alle herders vals zijn dan is dat net zo'n domme opmerking als dat jullie zeggen dat alle kortsnuiten ongezond zijn.
dank u
een forum voor hondenliefhebbers ja,niet voor verveelde mensen die andersmans favoriete ras afzeiken.
ik ga ook niet jullie herdershonden afzeiken ondanks dat ik de pest aan ze heb omdat mn dwergschnauzer altijd door ze werdt gebeten.
als ik daardoor zou zeggen dat alle herders vals zijn dan is dat net zo'n domme opmerking als dat jullie zeggen dat alle kortsnuiten ongezond zijn.
zegt genoeg over jullie
ik ben ook hondenliefhebber anders had ik er niet 5. Voor jou info, ik heb 5 honden waarvan 3 mechelaars de rest zijn geen herders.... Ik zeik jouw honden niet af ik discussier over het ras in het algemeen en dat blijf ik doen zolang ik dat wil.
Ja er zijn agressieve mechelaars net als er in alle andere rassen agressieve dieren te vinden zijn... maar 1 hint... die worden niet agressief geboren ... platgeslagen snuiten met als gevolg snurken en ademhalingsproblemen zijn wel aangeboren.
terug naar het onderwerp... die olde boston bulldog zien er dus naar mijn mening een stuk gezonder uit.
:N: Stel je toch voor dat iemand honden gaat verkopen met fatsoenlijke neuzen :N: Maar dat is niet de bedoeling......
dank u
zegt genoeg over jullie
ik ben ook hondenliefhebber anders had ik er niet 5. Voor jou info, ik heb 5 honden waarvan 3 mechelaars de rest zijn geen herders.... Ik zeik jouw honden niet af ik discussier over het ras in het algemeen en dat blijf ik doen zolang ik dat wil.
Ja er zijn agressieve mechelaars net als er in alle andere rassen agressieve dieren te vinden zijn... maar 1 hint... die worden niet agressief geboren ... platgeslagen snuiten met als gevolg snurken en ademhalingsproblemen zijn wel aangeboren.
terug naar het onderwerp... die olde boston bulldog zien er dus naar mijn mening een stuk gezonder uit.
(overigens heeft Rob echt geen mechelaar hoor )
keb een echte witte boxer en ook als ik daarbij te platte bekken zie dan vind ik dat jammer want zo horen ze niet te zijn
krijgt ie vast een mooie langesnuit en gaat het karakter er misschien ook op vooruit
karakter van de honden die ik uitzoek is perfect hoeft niets aan veranderd te worden, ligt eraan wat je wil met de hond. En een langere snuit hoef ik niet, mechelaar moet kunnen bijten op de mouw, een normale brede snuit is ruim voldoende.
krijgt ie vast een mooie langesnuit en gaat het karakter er misschien ook op vooruit
karakter van de honden die ik uitzoek is perfect hoeft niets aan veranderd te worden, ligt eraan wat je wil met de hond. En een langere snuit hoef ik niet, mechelaar moet kunnen bijten op de mouw, een normale brede snuit is ruim voldoende.
echt knap joh,en dat je daar tijd voor heb met 12.000+ belangrijke posts op het forum
echt knap joh,en dat je daar tijd voor heb met 12.000+ belangrijke posts op het forum
respect!!
GO JERRY! GO JERRY!
ontkenningsfase blijven zitten
Ik geef normaal antwoord wat ik van mijn ras vind....
Snorko schreef:en ja,dat je tijd hebt om meer als 12.000 onzinnige posts te plaatsen ben ik jaloers op,al zou ik wat zinnigers doen met die tijd
gelukkig maak ik dat nog lekker zelf uit.... en ik heb naast mijn 'forummomenten' nog ruim voldoende tijd voor andere dingen.
Je tijd indelen heet zoiets....
trouwens als jij nu al kan zeggen dat alle 12000 posts onzinnig zijn, waar haal jij die tijd vandaan om die alle 12000 te lezen?
blijkbaar kun je niet eens antwoord geven op onze antwoorden en probeer je het daarna maar op de man te spelen omdat je het met je "kennis" blijkbaar niet redt.....
Snorko schreef:bedankt ik en ongetwijfeld veel mensen ,ookdie hier alleen maar lezen en niks posten, hebben erg gelachen om je
forum momenten.....,mens je woont hier
en heb jij daar last van of uberhaupt iets over mij te zeggen... nee dus... dus hou het gewoon bij het forum en niet persoonlijk... dat mogen mensen die mij persoonlijk kennen en dat zijn er hier genoeg.