Snorko schreef:dr Phil moment
en ja,dat je tijd hebt om meer als 12.000 onzinnige posts te plaatsen ben ik jaloers op,al zou ik wat zinnigers doen met die tijd
om maar bij Phil te blijven .....

Moderator: moderatorteam
Ik had er ook nog nooit van gehoord ( wel van de Old English Bulldog ) totdat ik je link zag in die andere thread over de Boston.Snorko schreef:onmogelijk dat je in Nederland een echte OldBostonBulldog heb gezien,zal wel zo'n moderne kruising wezen,Olde is een beetje in de mode tegenwoordig,er wordt wat opelkaar gezet en als het er uit ziet als 1 van de olde rassen is het ''olde''.soms met mooie resultaten.
hm. uit interesse heb ik op 'olde boston terriers' gegoogled zonder resultaat. op 'olde boston bulldogs' doet-ie het wel. een beetje verwarrend.MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type "Kruisingen , zullen ze bedoelen.
Vroeger werden ze Bullterriers genoemd , maar aangezien er al een ras was dat zo heette en Bullterrier fokkers dat niet accepteerden , moesten ze de naam veranderen , en werden ze bij de AKC geregistreerd als Boston Terriers. de voorouders van de Boston terrier waren Bull en Terriers!linlin schreef:hm. uit interesse heb ik op 'olde boston terriers' gegoogled zonder resultaat. op 'olde boston bulldogs' doet-ie het wel. een beetje verwarrend.MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type "Kruisingen , zullen ze bedoelen.
waarom heten die, in ieder geval voor een leek, op franse bulletjes lijkende hondjes waar dit topic over gaat eigenlijk 'terriers'?
Nou nee, heb liever dat ze niet in de mode komen!Rob* schreef:MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type "Kruisingen , zullen ze bedoelen.
Ik las ook op de website van de Amerikaanse Boston Terrier Club dat er fokkers/handelaren zijn die hun miskleuren ( wit , leverkleur ) aansmeren als iets speciaals en er nog meer voor vragen ook!Bah , zolang ze niet in de mode komen hoeven we niets te vrezen , denk ik!
je doet aardig je best om het ras populair te maken he?
aha. toch blijft het verwarrend. is het nou terrier of bulldog? of, genetisch gezien, allebei en is er maar voor eentje gekozen?MonaToetje schreef:Vroeger werden ze Bullterriers genoemd , maar aangezien er al een ras was dat zo heette en Bullterrier fokkers dat niet accepteerden , moesten ze de naam veranderen , en werden ze bij de AKC geregistreerd als Boston Terriers. de voorouders van de Boston terrier waren Bull en Terriers!linlin schreef:hm. uit interesse heb ik op 'olde boston terriers' gegoogled zonder resultaat. op 'olde boston bulldogs' doet-ie het wel. een beetje verwarrend.MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type "Kruisingen , zullen ze bedoelen.
waarom heten die, in ieder geval voor een leek, op franse bulletjes lijkende hondjes waar dit topic over gaat eigenlijk 'terriers'?En het het ras is ontstaan in Boston.
ze worden ook nog steeds boston bull terriers genoemd, de naam terrier is er dus puur aangegeven omdat het ras uit de bull terrier gefokt is, voor vechten, maar bleek dat ze dat karakter totaal niet hadden en werd het dus een zeer geliefde gezelschap hond, en ook al is de algemene naam boston terrier, met een terrier heeft het niks tot weinig (meer) vandoen, ze vallen ook niet voor niks niet onder de terrier groepMonaToetje schreef:Vroeger werden ze Bullterriers genoemd , maar aangezien er al een ras was dat zo heette en Bullterrier fokkers dat niet accepteerden , moesten ze de naam veranderen , en werden ze bij de AKC geregistreerd als Boston Terriers. de voorouders van de Boston terrier waren Bull en Terriers!linlin schreef:hm. uit interesse heb ik op 'olde boston terriers' gegoogled zonder resultaat. op 'olde boston bulldogs' doet-ie het wel. een beetje verwarrend.MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type "Kruisingen , zullen ze bedoelen.
waarom heten die, in ieder geval voor een leek, op franse bulletjes lijkende hondjes waar dit topic over gaat eigenlijk 'terriers'?En het het ras is ontstaan in Boston.
dan toch eerder bulldog, ontstaan uit bulldog, bull terrier en later ook franse bull...linlin schreef:aha. toch blijft het verwarrend. is het nou terrier of bulldog? of, genetisch gezien, allebei en is er maar voor eentje gekozen?MonaToetje schreef:Vroeger werden ze Bullterriers genoemd , maar aangezien er al een ras was dat zo heette en Bullterrier fokkers dat niet accepteerden , moesten ze de naam veranderen , en werden ze bij de AKC geregistreerd als Boston Terriers. de voorouders van de Boston terrier waren Bull en Terriers!linlin schreef:hm. uit interesse heb ik op 'olde boston terriers' gegoogled zonder resultaat. op 'olde boston bulldogs' doet-ie het wel. een beetje verwarrend.MonaToetje schreef:Ik heb ook nog eens die site met die Olde Boston Terriers bekeken.. wat mensen wel niet doen om hun pups te verkopen.. sjonge jonge , zogemaand het " oude type "Kruisingen , zullen ze bedoelen.
oke. beetje 'russische terrier'-verhaal dus. blijft verwarrend.yamie schreef:ze worden ook nog steeds boston bull terriers genoemd, de naam terrier is er dus puur aangegeven omdat het ras uit de bull terrier gefokt is, voor vechten, maar bleek dat ze dat karakter totaal niet hadden en werd het dus een zeer geliefde gezelschap hond, en ook al is de algemene naam boston terrier, met een terrier heeft het niks tot weinig (meer) vandoen, ze vallen ook niet voor niks niet onder de terrier groep
Elk ras is ontstaan uit kruisingen.. en met die pups werd weer verder gekruist , om zo bepaalde eigenschappen vast te leggen..( bijv lange rug , lengte van de vacht en vachtkleur, rechte of kromme pootjes etcetcetc )linlin schreef:jemig. het lijkt wel een kruising. :N:yamie schreef: dan toch eerder bulldog, ontstaan uit bulldog, bull terrier en later ook franse bull...
als elk ras ontstaan is uit kruisingen, kan het maar zo zijn dat die olde boston bulldog over een tijd ook erkend zal worden.MonaToetje schreef:Elk ras is ontstaan uit kruisingen.. en met die pups werd weer verder gekruist , om zo bepaalde eigenschappen vast te leggen..( bijv lange rug , lengte van de vacht en vachtkleur, rechte of kromme pootjes etcetcetc )linlin schreef:jemig. het lijkt wel een kruising. :N:yamie schreef: dan toch eerder bulldog, ontstaan uit bulldog, bull terrier en later ook franse bull...
ben je je aantal posts aan het opkrikken ofzoMonaToetje schreef:Het begint wel erg op te vallen dat het de laatste dagen STEEDS dezelfde lui zijn die zonnodig moeten mekkeren op alles wat we posten , en INEENS ook deze THREAD willen VERZIEKEN!.

ik hoop het zien er een stuk mooier uit met zo'n snuitje...linlin schreef:als elk ras ontstaan is uit kruisingen, kan het maar zo zijn dat die olde boston bulldog over een tijd ook erkend zal worden.MonaToetje schreef:Elk ras is ontstaan uit kruisingen.. en met die pups werd weer verder gekruist , om zo bepaalde eigenschappen vast te leggen..( bijv lange rug , lengte van de vacht en vachtkleur, rechte of kromme pootjes etcetcetc )linlin schreef:jemig. het lijkt wel een kruising. :N:yamie schreef: dan toch eerder bulldog, ontstaan uit bulldog, bull terrier en later ook franse bull...

preciesmonica schreef:yep mee eens... en ook een stukkie gezonder...

Tamara en Bowie schreef:Je gaf ook eerder aan dat niet de korte snuiten, maar het zachte gehemelte de oorzaak zijn van het snurken en zuurstof tekort. Maar het een, staat in verbinding met het ander. Hoe verklaar je dat dan

Eerst lopen janken dat "wij" jullie topics verzieken en dan een uitnoding tot reageren neerzetten? Gaat het verder wel goed met je of heb je het misschien zélf wat benauwd met dit warme weer :MonaToetje schreef:Malinois en Sunnybunny :Het valt wel op hè.. Ik heb anders nog geen berichten van jullie
gelezen in deze en de andere thread over de Boston terrier.. maar aangezien wij jullie geen gelijk willen geven vinden jullie het zomaar ineens nodig om in deze thread ook te gaan lopen miepen , en te verziekenKrijgen jullie daar soms een kick van?

Sunnybunny schreef:Eerst lopen janken dat "wij" jullie topics verzieken en dan een uitnoding tot reageren neerzetten? Gaat het verder wel goed met je of heb je het misschien zélf wat benauwd met dit warme weerMonaToetje schreef:Malinois en Sunnybunny :Het valt wel op hè.. Ik heb anders nog geen berichten van jullie
gelezen in deze en de andere thread over de Boston terrier.. maar aangezien wij jullie geen gelijk willen geven vinden jullie het zomaar ineens nodig om in deze thread ook te gaan lopen miepen , en te verziekenKrijgen jullie daar soms een kick van?
malinois schreef:misschien weten ze het hier... aangezien er in geen enkele discussie antwoord op wordt gegeven:
Tamara en Bowie schreef:Je gaf ook eerder aan dat niet de korte snuiten, maar het zachte gehemelte de oorzaak zijn van het snurken en zuurstof tekort. Maar het een, staat in verbinding met het ander. Hoe verklaar je dat dan
marian* schreef:Wij verbeelden ons datTamara en Bowie schreef: omdat het dan bewijst dat een ras met een veel te korte snuit (geen snuit) inderdaad zuurstof tekort komt, snurkend en rochelend door het leven gaat![]()

nou dat gevoel krijg ik ook inderdaad en antwoord geven op simpele vragen kunnen ze niet....Sunnybunny schreef:marian* schreef:Wij verbeelden ons datTamara en Bowie schreef: omdat het dan bewijst dat een ras met een veel te korte snuit (geen snuit) inderdaad zuurstof tekort komt, snurkend en rochelend door het leven gaat![]()
Ze hebben wel een neus, alleen ZIJ kunnen die zien, wij niet. En daarnaast horen wij rochelende geluiden die er dan juist weer nÃet zijn

jij denkt dit,jij denkt dat ,ik denk dat mijn Boston verder kan lopen en rennen dan jou BernerSennen,ik ken geen 1 BernersSennen die het vol kan houden om 1,5 uur met 3 Ridgebacks over een strand te vliegen.Tamara en Bowie schreef:malinois schreef:misschien weten ze het hier... aangezien er in geen enkele discussie antwoord op wordt gegeven:
Ik denk dat dit een vraag is waar ze òf het antwoord niet op weten, òf ze weten het antwoord wel maar durven dit niet te zeggen, omdat het dan bewijst dat een ras met een veel te korte snuit (geen snuit) inderdaad zuurstof tekort komt, snurkend en rochelend door het leven gaat

dus je hebt nog steeds geen antwoord, dan weet ik dus genoeg en dat het dus waar is wat er gezegd is....Snorko schreef:jij denkt dit,jij denkt dat ,ik denk dat mijn Boston verder kan lopen en rennen dan jou BernerSennen,ik ken geen 1 BernersSennen die het vol kan houden om 1,5 uur met 3 Ridgebacks over een strand te vliegen.Tamara en Bowie schreef:malinois schreef:misschien weten ze het hier... aangezien er in geen enkele discussie antwoord op wordt gegeven:
Ik denk dat dit een vraag is waar ze òf het antwoord niet op weten, òf ze weten het antwoord wel maar durven dit niet te zeggen, omdat het dan bewijst dat een ras met een veel te korte snuit (geen snuit) inderdaad zuurstof tekort komt, snurkend en rochelend door het leven gaat
En die vraag die je ongeveer al in elk topic stelt kan van pas zijn op sommige platneuzen maar niet op mijn Boston en jullie ''belangstelling'' is alleen maar bedoeld om te proberen iets te vinden om weer over te zeiken,daar schijnen jullie nogal behoefte aan te hebben en denken die gevonden te hebben bij een ras waarvan er maar 4 hier op het forum zijn.
(kun je nooit het halve forum over je heen krijgen)
Ga je lekker met je eigen favoriete ras bezighouden en probeer daar van te genieten.
Het antwoord op jullie ''geintereseerde''vragen zoeken jullie maar op internet of vraag het aan een dierenarts,want met het typen van dit bericht heb ik al te veel tijd aan jullie besteed.
Ik heb al eerder gezegd dat als er mensen zijn die werkelijk serieus geintereseerd zijn in de Boston,en dan bedoel ik in zo'n mate dat ze overwegen er 1 in huis te halen dan ben ik bereid die mensen te helpen aan info zover ik kan,ook wat betreft gezondheidszaken.
Die mensen mogen contact met me opnemen.
Dus voor de mensen die deze topic vinden,laat u niet afschrikken of wegjagen door kinderachtige verveelde forumspammers die ''geen leven'' hebben.
GET A LIFE