Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar kan ik met Kira gaan zwemmen? Nijmegen e.o.

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Waar kan ik met Kira gaan zwemmen? Nijmegen e.o.

Ongelezen bericht door Ilona&Kira »

Nu we van het weekend hebben gezien hoe heerlijk Kira het vind om echt te zwemmen, ben ik eigenlijk op zoek naar een plas in de omgeving nijmegen waar ik met haar kan zwemmen.... Er zijn hier wel wat plassen zoals groene heuvels, wielermeer etc etc maar nergens mag je in de zomer met je hond zwemmen.

Iemand uit de omgeving misschien een idee? Ik hoor het graag van je want ik wil snel met kira gaan zwemmen.. ;)
Afbeelding
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel). Op de Beerendonck mogen 's zomers ook geen honden op het strandje, maar aan de andere kant kun je wel langs het water lopen en kunnen ze ook zwemmen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel). Op de Beerendonck mogen 's zomers ook geen honden op het strandje, maar aan de andere kant kun je wel langs het water lopen en kunnen ze ook zwemmen.
Ow oke de beerendonck is bij ons om de hoek maar ik dacht dat ze daar niet mochten zwemmen in de zomer... staat ook op de site vermeld nml.
Kan je aan die andere kant ook zelf zwemmen?! Ik weet bijvoorbeeld dat je bij Slijk Ewijk een hondenstrand hebt waar je dus ook echt samen kan zwemmen. Maar we zoeken iets dichter bij huis!!!

Bedankt iig. :ok:
Afbeelding
Belle
Zeer actief

Ilona&Kira schreef:
Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel). Op de Beerendonck mogen 's zomers ook geen honden op het strandje, maar aan de andere kant kun je wel langs het water lopen en kunnen ze ook zwemmen.
Ow oke de beerendonck is bij ons om de hoek maar ik dacht dat ze daar niet mochten zwemmen in de zomer... staat ook op de site vermeld nml.
Kan je aan die andere kant ook zelf zwemmen?! Ik weet bijvoorbeeld dat je bij Slijk Ewijk een hondenstrand hebt waar je dus ook echt samen kan zwemmen. Maar we zoeken iets dichter bij huis!!!

Bedankt iig. :ok:
De hond kan wel zwemmen aan de andere kant. Zelf kan je er ook wel in, het is hetzelfde water als van het strandje, maar de bodem is niet zo prettig aan je voeten. Ik dacht dat de honden daar 's zomers ook gewoon wel los mochten lopen.

(Als de Beerendonck bij jullie om de hoek is, moet je ergens bij mij in de buurt wonen :mrgreen:)
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Belle schreef:De hond kan wel zwemmen aan de andere kant. Zelf kan je er ook wel in, het is hetzelfde water als van het strandje, maar de bodem is niet zo prettig aan je voeten. Ik dacht dat de honden daar 's zomers ook gewoon wel los mochten lopen.

(Als de Beerendonck bij jullie om de hoek is, moet je ergens bij mij in de buurt wonen :mrgreen:)
Doe ik wel water schoenen aan whahaha ik ben niet zo bang voor de bodem... :mrgreen:

Wij wonen in NBO...dus is 5 minutjes met de auto ofzo nog niet eens.
We wonen echt aan het kanaal en zijn hier dan ook veel te vinden :wink:
Afbeelding
Belle
Zeer actief

Ilona&Kira schreef:Wij wonen in NBO...dus is 5 minutjes met de auto ofzo nog niet eens.
Wat is NBO :denken:
roman
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door roman »

Belle schreef:
Ilona&Kira schreef:Wij wonen in NBO...dus is 5 minutjes met de auto ofzo nog niet eens.
Neer Bosch Oost :mrgreen:
Amor Sempiternus
American Staffordshire Terrier
Belle
Zeer actief

roman schreef:
Belle schreef:
Neer Bosch Oost :mrgreen:
Oh. Ik ben ook geen echte Nijmegenaar. Ik woon nog iets dichter bij de Beerendonck, ong. 5 minuten lopen.
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Belle schreef:
Oh. Ik ben ook geen echte Nijmegenaar. Ik woon nog iets dichter bij de Beerendonck, ong. 5 minuten lopen.
In D :mrgreen:

Anne
Belle
Zeer actief

starfleet schreef:
Belle schreef:
In D :mrgreen:

Anne
Ja, in de MH :mrgreen:
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

starfleet schreef:In D :mrgreen:

Anne
Dukenburg... :denken:
Afbeelding
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Belle schreef: Ja, in de MH :mrgreen:
deze weet ik ook niet als niet Nijmegenaar hoor :denken:
Afbeelding
Belle
Zeer actief

D = Dukenburg, MH = Meijhorst (maar dat bedenk ik ook net zelf hoor).
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel).
Dat ligt er aan waar ze er in gaan hoor. :mrgreen:
Afbeelding

Maar verder kunnen ze ook in de Waal zwemmen.
En bij de Siep, Mook/Plasmolen daar heb je ook een gedeelte waar je met honden kunt liggen.
Tis ff rijden maar dan heb je ook wat. :wink:
Bizonbaai, moeten ze niet achter het vee aan willen gaan. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Belle
Zeer actief

M@ri@nne schreef:
Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel).
Dat ligt er aan waar ze er in gaan hoor. :mrgreen:
Afbeelding
Ja, zo is Belle er ook weleens uit gekomen. Maar het ven in het officiële losloopstuk is redelijk schoon.
nicole18m
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door nicole18m »

Misschien is Stevensbeek wat, weet niet of dat dicht bij Nijmegen ligt, maar daar kun je zelf met je hond zwemmen, wij zijn er dit weekend ook geweest heerlijk....Nu hebben we sinds gisteren een pup erbij, maar als het van het weekend weer goed weer is, gaan we weer lekker ravotten en zwemmen in de Radioplassen in Stevensbeek. (nabij Overloon)
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”