Iemand uit de omgeving misschien een idee? Ik hoor het graag van je want ik wil snel met kira gaan zwemmen..

Moderator: moderatorteam
Ow oke de beerendonck is bij ons om de hoek maar ik dacht dat ze daar niet mochten zwemmen in de zomer... staat ook op de site vermeld nml.Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel). Op de Beerendonck mogen 's zomers ook geen honden op het strandje, maar aan de andere kant kun je wel langs het water lopen en kunnen ze ook zwemmen.
De hond kan wel zwemmen aan de andere kant. Zelf kan je er ook wel in, het is hetzelfde water als van het strandje, maar de bodem is niet zo prettig aan je voeten. Ik dacht dat de honden daar 's zomers ook gewoon wel los mochten lopen.Ilona&Kira schreef:Ow oke de beerendonck is bij ons om de hoek maar ik dacht dat ze daar niet mochten zwemmen in de zomer... staat ook op de site vermeld nml.Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel). Op de Beerendonck mogen 's zomers ook geen honden op het strandje, maar aan de andere kant kun je wel langs het water lopen en kunnen ze ook zwemmen.
Kan je aan die andere kant ook zelf zwemmen?! Ik weet bijvoorbeeld dat je bij Slijk Ewijk een hondenstrand hebt waar je dus ook echt samen kan zwemmen. Maar we zoeken iets dichter bij huis!!!
Bedankt iig.
Doe ik wel water schoenen aan whahaha ik ben niet zo bang voor de bodem...Belle schreef:De hond kan wel zwemmen aan de andere kant. Zelf kan je er ook wel in, het is hetzelfde water als van het strandje, maar de bodem is niet zo prettig aan je voeten. Ik dacht dat de honden daar 's zomers ook gewoon wel los mochten lopen.
(Als de Beerendonck bij jullie om de hoek is, moet je ergens bij mij in de buurt wonen)
Wat is NBOIlona&Kira schreef:Wij wonen in NBO...dus is 5 minutjes met de auto ofzo nog niet eens.
We wonen echt aan het kanaal en zijn hier dan ook veel te vinden
Oh. Ik ben ook geen echte Nijmegenaar. Ik woon nog iets dichter bij de Beerendonck, ong. 5 minuten lopen.roman schreef:Neer Bosch OostBelle schreef:Wat is NBOIlona&Kira schreef:Wij wonen in NBO...dus is 5 minutjes met de auto ofzo nog niet eens.
We wonen echt aan het kanaal en zijn hier dan ook veel te vinden
Ja, in de MHstarfleet schreef:In DBelle schreef:
Oh. Ik ben ook geen echte Nijmegenaar. Ik woon nog iets dichter bij de Beerendonck, ong. 5 minuten lopen.![]()
Anne
Dat ligt er aan waar ze er in gaan hoor.Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel).
Ja, zo is Belle er ook weleens uit gekomen. Maar het ven in het officiële losloopstuk is redelijk schoon.M@ri@nne schreef:Dat ligt er aan waar ze er in gaan hoor.Belle schreef:In de Hatertse Vennen kan de hond wel zwemmen, maar het is niet een zwemplas om samen met je hond lekker te zwemmen (hoewel ze er redelijk schoon uit komen, dus misschien kan het wel).![]()