Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wandelen met mooie {lieve} dogo canario reu
Moderator: moderatorteam
- Seven6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
- Aantal honden: 1
wandelen met mooie {lieve} dogo canario reu
nogmaals wie wil er wandelen met mij in de buurt van stadskanaal
{lees hangen en kijken terwijl honden spelen}
{lees hangen en kijken terwijl honden spelen}
Laatst gewijzigd door Seven6 op 12 jun 2006 22:55, 2 keer totaal gewijzigd.
- linda
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Kun je al zoveel wandelen met Koda dan? Met een dog van die leeftijd kun je net een blokje om of 15 minuutjes in het bos lopen. Dat noem ik geen wandelen. 

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
Scooby schreef:Kun je al zoveel wandelen met Koda dan? Met een dog van die leeftijd kun je net een blokje om of 15 minuutjes in het bos lopen. Dat noem ik geen wandelen.
Ach beetje wandelen en dan ergens lekker languit met een pup in de schaduw liggen en beetje ouwehoeren en dan beetje spelen, ze gaan ook weer liggen, nee is niks mis mee toch?En dat is ook wandelen...alleen heel lui wandelen, maar wel leuk en fijn voor de puppie

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik heb heeeeel veel met andere honden afgesproken toen Bram die leeftijd had omdat hij er best een beetje bang voor was. Dat was dus veel zitten en af en toe wat lopenRob* schreef:Scooby schreef:Kun je al zoveel wandelen met Koda dan? Met een dog van die leeftijd kun je net een blokje om of 15 minuutjes in het bos lopen. Dat noem ik geen wandelen.
Ach beetje wandelen en dan ergens lekker languit met een pup in de schaduw liggen en beetje ouwehoeren en dan beetje spelen, ze gaan ook weer liggen, nee is niks mis mee toch?En dat is ook wandelen...alleen heel lui wandelen, maar wel leuk en fijn voor de puppie

Linda, Izzie en Bram
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Dat is helemaal niet meer te merken aan hem dat hij ooit angstig is geweest LindaZoek stok! schreef:Ik heb heeeeel veel met andere honden afgesproken toen Bram die leeftijd had omdat hij er best een beetje bang voor was. Dat was dus veel zitten en af en toe wat lopenRob* schreef:Scooby schreef:Kun je al zoveel wandelen met Koda dan? Met een dog van die leeftijd kun je net een blokje om of 15 minuutjes in het bos lopen. Dat noem ik geen wandelen.

Verder sluit ik me bij de voorgangers aan. Wel afspreken om lekker andere honden te zien en te ontmoeten, maar wel het wandelen matigen

Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Daar is ook helemaal niets mis mee; sterker nog: dat is alleen maar heel goed! Maar deze manier van 'wandelen', sprak naar mijn idee niet uit het eerste berichtje van de topicstarter?Rob* schreef:Scooby schreef:Kun je al zoveel wandelen met Koda dan? Met een dog van die leeftijd kun je net een blokje om of 15 minuutjes in het bos lopen. Dat noem ik geen wandelen.
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
Scooby schreef:Daar is ook helemaal niets mis mee; sterker nog: dat is alleen maar heel goed! Maar deze manier van 'wandelen', sprak naar mijn idee niet uit het eerste berichtje van de topicstarter?Rob* schreef:Scooby schreef:Kun je al zoveel wandelen met Koda dan? Met een dog van die leeftijd kun je net een blokje om of 15 minuutjes in het bos lopen. Dat noem ik geen wandelen.
oh dat lees ik er niet vanaf eigenlijk, ik zie geen afstand ofzo, ik neem aan dat de TS dat wel weet.
- Seven6
- Zeer actief
ik ga met hem naar mijn ouders toe das ongeveer normaal 10 min lopen alleen doen wij er langer over want we blijven altijd wel ergens hangen als we iemand tegen komen die ik ken , zij woon heel dicht bij een recreatie plas waar we ongestoord kunnen zitten zodat de honden zelf kunnen zien hoeveel ze lopenScooby schreef:Kun je al zoveel wandelen met Koda dan? Met een dog van die leeftijd kun je net een blokje om of 15 minuutjes in het bos lopen. Dat noem ik geen wandelen.
en koda is een echte wandelhond ik ga elk weekend met hem en 2 staffords naar het meertjebij mijn huis en daar gaat hij dan met stokken spellen dus eigenlijk is het niet echt lopen maar meer hangen hahaha

- Seven6
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief