voor het eerst in jaren stinken mijn honden echt naar hond,zo"n vieze zure rabbige honden lucht en dat vindt ik vies.
nou zou dat natuurlijk kunnen komen door het vele zwemmen van de afgelopen dagen maar dat was ander jaren niet anders en ze stonken toen nooit zo erg als nu,maar ruby heeft ook wat jeuk als ik haar kam,ze trekt dan wat met de huid op haar rug en wil ook echt met d"r poot gaan mee krabben.ben al bezig met deels over gaan op vers voer maar eten al jaren deze brok en nog nooit ergens last mee gehad(prins).
ben al wel van plan om morgen het kleed in de was te stoppen en de honden van het weekend te wassen met tea-tree shampoo want de lucht komt je tegemoet als je de deur open doet en dat vindt ik bij andere al vreselijk dus laat staan bij me zelf in huis.
maar herkent 1van jullie dit en zo ja wat doen jullie er dan aan of tegen??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
stinkie
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
stinkie

jemble 5 maanden
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
misschien moet je bij wam weer als je hond heeft gezommen hem thuis ff afsproeien met de tuinslang dat scheelt al rotte vis lucht van dat gore water.
verder was ik de honden kleden hier elke week uit met dash dat ruikt erg lekker en dan ruikt zelfs diesel er een paardagen na.
verder was ik de honden kleden hier elke week uit met dash dat ruikt erg lekker en dan ruikt zelfs diesel er een paardagen na.
Groetjes Silvia en Diesel