Als je binnenkort weer eens wil gaan wandelen, is de Loonse en Drunense duinen dan geen optie?
Volgens mij is dat voor jullie qua afstand niets verder, en dan gaan wij zeker mee. (volgend weekend niet, dan zijn we in Limburg aan het wandelen)

Moderator: moderatorteam
Johan, ik vind het prima hoor, is ook goed. Morgen om een uurtje of 1?johan schreef:Is het nu verandert naar Soesterduinen? Da's nog verder weg voor me![]()
Als je binnenkort weer eens wil gaan wandelen, is de Loonse en Drunense duinen dan geen optie?
Volgens mij is dat voor jullie qua afstand niets verder, en dan gaan wij zeker mee. (volgend weekend niet, dan zijn we in Limburg aan het wandelen)
Het zou wel handig zijn als je nog even reageerde om iets af te spreken?Jinx schreef:Johan, ik vind het prima hoor, is ook goed. Morgen om een uurtje of 1?johan schreef:Is het nu verandert naar Soesterduinen? Da's nog verder weg voor me![]()
Volgens mij is dat voor jullie qua afstand niets verder, en dan gaan wij zeker mee. (volgend weekend niet, dan zijn we in Limburg aan het wandelen)![]()
Ik ben weer in mn uppie, want niemand kan verder, dus of ik nou naar het bos, de soesterduinen of de loonse/drunense duinen ga
Ja sorry, ik was aan het BBQen gisteren! Heb je een adres voor me, dan kan ik een routeplanner uitdraaien?johan schreef:Het zou wel handig zijn als je nog even reageerde om iets af te spreken?Jinx schreef:Johan, ik vind het prima hoor, is ook goed. Morgen om een uurtje of 1?johan schreef:Is het nu verandert naar Soesterduinen? Da's nog verder weg voor me![]()
Volgens mij is dat voor jullie qua afstand niets verder, en dan gaan wij zeker mee. (volgend weekend niet, dan zijn we in Limburg aan het wandelen)![]()
Ik ben weer in mn uppie, want niemand kan verder, dus of ik nou naar het bos, de soesterduinen of de loonse/drunense duinen ga
Ik lees morgenvroeg nog wel een keer hier naar welke kant je wil, hoe laat, en waar we dan eventueel afspreken.
Ik ga denk ik sowieso, dan kan ik meteen even in de omgeving kijken naar wat campings voor een eventuele volgende meeting.