misschien wil ik anders wel met je meerijden....jij woonde toch dicht bij ons in de buurt?Hutsje schreef:Je kan wel met me meerijden eventueel, Rimpel bij jou voorin en Huts achterinmercedes2803 schreef:valt Rimpel ook onder de catagorie stoere reu?Hutsje schreef:Huts wil ook graag mee! Die is zowieso niet moeilijk, zolang er met andere teven niet gesnuffeld wordt. Ze valt niet uit ofzo. Dat wil zeggen, niet naar grote hondenpasja85 schreef: Ik denk dat Pasja, jou shanu wel wil reserveren.
Het lijkt er volgens mij niet op tot nu toe dat er veel teven zullen komen. Wij willen teven, wij willen teven![]()
![]()
(zegt pasja dan hè
)
. Ze vindt stoere reuen geweldig.
![]()
Wie weet is het wel liefde op het 1 e gezicht straks:N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aanlijnwandeling Bij Soesterduinen
Moderator: moderatorteam
Al met al ga ik me een beetje afvragen of ik mijn honden er een plezier mee zou doen. Ik vind de groep wat groot worden en dan verlies ik snel overzicht. Bovendien denk ik dat mijn honden erg nerveus zullen worden van de anderen honden die wellicht wat over de zeik zullen gaan.
Ik pas dus voor deze keer.

Als mensen overigens thuis blijven omdat bijv. een Hera wellicht mee zal gaan wandelen dan moet dat gewoon eerlijk gezegd worden, dan laat ik haar thuis of kom niet.
Overigens weet ik helemaal niet zeker of (als ik uberhaupt kom) ik Hera meeneem, w.s. is er voor haar namelijk geen lol aan te beleven en voor mij ook niet.

Overigens weet ik helemaal niet zeker of (als ik uberhaupt kom) ik Hera meeneem, w.s. is er voor haar namelijk geen lol aan te beleven en voor mij ook niet.

- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- little-wolf
- Zeer actief
welk overzicht raak je kwijt? alles loopt vastmiekmiek schreef:Al met al ga ik me een beetje afvragen of ik mijn honden er een plezier mee zou doen. Ik vind de groep wat groot worden en dan verlies ik snel overzicht. Bovendien denk ik dat mijn honden erg nerveus zullen worden van de anderen honden die wellicht wat over de zeik zullen gaan.

maar als je je honden er geen plezier mee doet, dan is t denk ik idd niet verstandig.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
De kans dat honden wat over de zeik gaan is ook bij een klein aantal mogelijk, dat ligt dus niet aan het aantal mensen, daarbij; alles loopt vast dus overzicht hou je toch wel of denk je dat mensen hutje mutje gaan lopen tijdens een aanlijnwandeling?miekmiek schreef:Al met al ga ik me een beetje afvragen of ik mijn honden er een plezier mee zou doen. Ik vind de groep wat groot worden en dan verlies ik snel overzicht. Bovendien denk ik dat mijn honden erg nerveus zullen worden van de anderen honden die wellicht wat over de zeik zullen gaan.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Ik hoop niet dat je mij bedoeld, want dat is zeker niet de reden! Anders had ik toch ook niet jou pension op nr. 1 als favoriet staan.estelle schreef:Als mensen overigens thuis blijven omdat bijv. een Hera wellicht mee zal gaan wandelen dan moet dat gewoon eerlijk gezegd worden, dan laat ik haar thuis of kom niet.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
lief aangeboden maar dat is waarschijnlijk geen doenHutsje schreef:
Je kan wel met me meerijden eventueel, Rimpel bij jou voorin en Huts achterin

Rimpel heeft nog nooit met een hond in de auto gezeten...
Die zit alleen rustig in mijn auto of die van Robin hahahahah...als hij in een auto zit met allerlei luchtjes EN hond dan garandeer ik een worstelwedstrijd tussen mij en Rimpel om hem in toom te houden

Maar wel lief van je hoor...

- Hutsje
- Zeer actief
Nou, dicht, vlakbij Coevorden, maar 2 teven in Huts' auto :N: . Het zou wel kunnen als Hera in een bench in de achterbak zit (Stationwagen) met het net ervoor en Huts op de achterbank. Ik ga over Hoogeveen, ik zou je daar kunnen oppikken of je kunt naar mij toe komen evt.estelle schreef:misschien wil ik anders wel met je meerijden....jij woonde toch dicht bij ons in de buurt?Hutsje schreef:Je kan wel met me meerijden eventueel, Rimpel bij jou voorin en Huts achterinmercedes2803 schreef:valt Rimpel ook onder de catagorie stoere reu?Hutsje schreef: Huts wil ook graag mee! Die is zowieso niet moeilijk, zolang er met andere teven niet gesnuffeld wordt. Ze valt niet uit ofzo. Dat wil zeggen, niet naar grote honden. Ze vindt stoere reuen geweldig.
![]()
Wie weet is het wel liefde op het 1 e gezicht straks:N:

- Hutsje
- Zeer actief
Denk dat ze hem ook wel leuk vindt!Youp schreef:Nog een stoere reu in de aanbieding.Hutsje schreef:Huts wil ook graag mee! Die is zowieso niet moeilijk, zolang er met andere teven niet gesnuffeld wordt. Ze valt niet uit ofzo. Dat wil zeggen, niet naar grote hondenpasja85 schreef:Ik denk dat Pasja, jou shanu wel wil reserveren.Dorien schreef: Oh, oke. Nou, dan zoek ik wel een leuke reu uit voor Shanu. En anders vormen we wel de bezemwagen.
Het lijkt er volgens mij niet op tot nu toe dat er veel teven zullen komen. Wij willen teven, wij willen teven![]()
![]()
(zegt pasja dan hè
)
. Ze vindt stoere reuen geweldig.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- *Silvia*
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Misschien wil ik ook wel komen met Kaya
Ze is niet echt gewend om aangelijnd te lopen, maar dat is misschien wel eens goed voor haar. Ik vind het wel leuk om ook eens andere honden en mensen te zien.
Ligt een beetje aan datum/tijd/plaats.
Kaya is verder niet moeilijk, behalve bij hevig kontsnuffelen, maar dat lijkt me niet zo snel te gebeuren bij een aanlijnwandeling

Ze is niet echt gewend om aangelijnd te lopen, maar dat is misschien wel eens goed voor haar. Ik vind het wel leuk om ook eens andere honden en mensen te zien.
Ligt een beetje aan datum/tijd/plaats.
Kaya is verder niet moeilijk, behalve bij hevig kontsnuffelen, maar dat lijkt me niet zo snel te gebeuren bij een aanlijnwandeling

-
- Zeer actief
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
haha het was wel een beetje naar aanleiding van jouw reactie. Maar het was niet vervelend bedoeld, ik kan me namleijk best voorstellen dat mensen zoiets hebben van 'sjezus als die hond meegaat, blijf ik wel thuis'. vandaar.miekmiek schreef:Ik hoop niet dat je mij bedoeld, want dat is zeker niet de reden! Anders had ik toch ook niet jou pension op nr. 1 als favoriet staan.estelle schreef:Als mensen overigens thuis blijven omdat bijv. een Hera wellicht mee zal gaan wandelen dan moet dat gewoon eerlijk gezegd worden, dan laat ik haar thuis of kom niet.

en je hondjes zijn welkom hoor!

Hera zit in de auto in een speciale hondenkooi die idd in een station past.Hutsje schreef: Nou, dicht, vlakbij Coevorden, maar 2 teven in Huts' auto :N: . Het zou wel kunnen als Hera in een bench in de achterbak zit (Stationwagen) met het net ervoor en Huts op de achterbank. Ik ga over Hoogeveen, ik zou je daar kunnen oppikken of je kunt naar mij toe komen evt.
Maar als ik naar Hoogeveen rijdt kan ik net zo goed doorrijden naar Soest, toch?
Tenzij ik geen auto heb, dan zou ik misschien met je bij het station af kunnen spreken, dat je me daar oppikt, mocht je dat allemaal willen.
Eerst maar eens kijken wanneer de wandeling plaats gaat vinden en als ik met je mee rijdt dan zal ik w.s. Milo meenemen en die is reuze gemakkelijk.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Marc zou met een datum komen hahahaha..
Waar blijf je Marc???
Het lijkt mij ook leuk wat andere mensen te zien dan op de andere wandelingen..
Andere honden ook..hoewel we er wel niet aan toe zullen komen even uitgebreid de honden te bekijken van mekaar hahahaha
Ik zal met Rimpel aan de lijn namelijk niet te dichtbij anderen komen he?! hahahaha en hetzelfde geld voor de rest...
Wel jammer eigenlijk....maar goed hahahaaha..
Of ik doe Rimpel aan het eind in de auto zodat ik even wat na kan kletsen enzo
Waar blijf je Marc???
Het lijkt mij ook leuk wat andere mensen te zien dan op de andere wandelingen..
Andere honden ook..hoewel we er wel niet aan toe zullen komen even uitgebreid de honden te bekijken van mekaar hahahaha
Ik zal met Rimpel aan de lijn namelijk niet te dichtbij anderen komen he?! hahahaha en hetzelfde geld voor de rest...
Wel jammer eigenlijk....maar goed hahahaaha..
Of ik doe Rimpel aan het eind in de auto zodat ik even wat na kan kletsen enzo

-
- Zeer actief
estelle schreef:haha het was wel een beetje naar aanleiding van jouw reactie. Maar het was niet vervelend bedoeld, ik kan me namleijk best voorstellen dat mensen zoiets hebben van 'sjezus als die hond meegaat, blijf ik wel thuis'. vandaar.miekmiek schreef:Ik hoop niet dat je mij bedoeld, want dat is zeker niet de reden! Anders had ik toch ook niet jou pension op nr. 1 als favoriet staan.estelle schreef:Als mensen overigens thuis blijven omdat bijv. een Hera wellicht mee zal gaan wandelen dan moet dat gewoon eerlijk gezegd worden, dan laat ik haar thuis of kom niet.
![]()
en je hondjes zijn welkom hoor!
is je hond zo gevaarlijk dan?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
- Hutsje
- Zeer actief
Nah, Soest is vanaf Hoogeveen nog wel een uur en een kwartier rijden hoorestelle schreef:Hera zit in de auto in een speciale hondenkooi die idd in een station past.Hutsje schreef: Nou, dicht, vlakbij Coevorden, maar 2 teven in Huts' auto :N: . Het zou wel kunnen als Hera in een bench in de achterbak zit (Stationwagen) met het net ervoor en Huts op de achterbank. Ik ga over Hoogeveen, ik zou je daar kunnen oppikken of je kunt naar mij toe komen evt.
Maar als ik naar Hoogeveen rijdt kan ik net zo goed doorrijden naar Soest, toch?
Tenzij ik geen auto heb, dan zou ik misschien met je bij het station af kunnen spreken, dat je me daar oppikt, mocht je dat allemaal willen.
Eerst maar eens kijken wanneer de wandeling plaats gaat vinden en als ik met je mee rijdt dan zal ik w.s. Milo meenemen en die is reuze gemakkelijk.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief