Met jouw uitleg hieronder weet ik ook niet waardoor ik dat in eerste instantie aannam. Ik dacht dat Vegas even wilde laten weten dat het zijn huis is, waar zijn regels gelden (om het zo maar even te zeggen) maar daarna was het gewoon puur opgewondenheid en geilheid :N:Inge O schreef:ik heb hier zelf weer geen enkele twijfel over : doodnormale geilheid is dit voor mij. ik kan er eerlijk gezegd weer geen greintje domineren (los van sex dan) in ontdekken, en vraag me af waar mensen bij rijden van een volle reu op een volle teef het dominantieverhaal eigenlijk vandaan halen, ik snap dat echt niet goed.
Denk jij, Inge, dat het de volgende keer anders zal gaan? Of blijft Vegas dit doen?
de allereerste betekenis van rijden IS gewoon sexueel, het is pas als dit gedrag in een andere context wordt uitgevoerd dat het een dubbele betekenis krijgt. dan wordt het niet meer 'ik ga je pakken, en wel nú', maar eerder 'ik zou je kunnen pakken als ik wil, zie je wel'. de achterliggende gedachte blijft dus sexueel (net zoals verkrachting bij mensen in wezen hoofdzakelijk ook eerst met domineren en macht en de uiting daarvan te maken heeft, wat dan wel sexueel 'bewezen' wordt - dat laatste bestaat bij dieren niet, maar de rest van het dubbele patroon is identiek).