basisbrok schreef:leuk dat er nu meer mensen zijn die niet zo negatief doen over het ras
hoe zwaar is die van jou vania???
mijn koda is nu 3 maanden en 2 weken en weegt 20 kg maar ik probeer hem wat "mager" te houden omdat hij zo snel groeid
zijn jullie dogo ook zo voorbeeldig of ligt het aan mij ik ben nu 2 x op de honde training geweest en ik moet nu volgende week een demonstratie geven met een paar andere puppie {die wel allemaal 4 en 5 maanden zijn} dus ik ben zeer trots op mijn jongetje
alleen heb ik het gevoel dat hij zi giga groot is een buurvrouw van mij heeft een bordeaux dog en die is nu 5,5 a 6 maand en die is net is groot als koda, is hij nu heel groot of diesel nou heel klein ???
ps meer foto hier van alle dogo's
darko is nu met zijn (bijna) 7maand toch dik 45kg dus volgens mij word hij zwaarder dan de rasstandaard aangeeft
darko is ook braaf en luisterd wel maar vind andere honden altijd leuker dan mij

maar voor de rest is het een schat laat zich (op de moment) nog altijd corrigeren door onze andere reu (maar darko blijft nu al proberen of hij toch niet hoger op kan) maar doet zelf niks terug
darko vind eigenlijk alles en iedereen leuk, zelfs met de bokken hier speelt hij
alleen het luisteren als er andere honden bij zijn lukt niet altijd even goed maar daar werken we aan
ik vind persoonlijk darko ook best wel heel groot
wij hebben ook nog een kruising tussen een deense dog en rottweiler en hij is al een pakske groter als zij (zena is zowat rottweiler formaat)