Ik was degene die mijn hond ook vast hield/corrigeerde terwijl de kleine Jack mocht blijven rondlopen, tanden laten zien.Zoek stok! schreef:Wat zou jij dan doen? Uit laten vechten?ceciel schreef:Da's helemaal waar. Onze grote reu ging lange tijd leuk om met een jack russel reu. Op een gegeven moment was onze reu in ieder geval fysiek de baas. Daar kon de jack zich niet in vinden en bleven er confrontaties plaats vinden. Ook om zaken als drinken, aandacht, plaats.Inge O schreef:fysiek niet, nee - maar er spelen natuurlijk heel wat meer factoren in de rangordebepaling.Zoek stok! schreef: En dat terwijl Bram toch echt geen partij is voor Vegas.
De eigenaar van de jack bleef in mijn ogen de rangorde ondermijnen door de jack op de eerste plaats te stellen, waardoor ik Roc weer in bedwang moest houden. Het contact is dan ook verbroken
Je kunt het vrij simpel voorkomen door de ene hond even vast te houden als de ander drinkt of eet.
Naar mijn gevoel was ik dan ook geen eerlijke baas t.o.v Roc.
Ik begrijp wel dat dat een hele andere situatie is dan bij jou en de eigenaresse van Vegas.