Djay schreef:goh wat is het forum vijandig geworden?
Mijn pup is 13 weken, en 's nachts plast ze wel eens in de bench. Ze plast eerst, en geeft het dan verbaal aan.
regelmatig doet ze het wel andersom en gaat het dus wel goed. Ik ben er gewoon nog druk mee bezig. Dat kan toch?
Ik wil alleen maar weten of er mensen zijn die tips hebben om de urine lucht te verwijderen? Is dat zo'n rare vraag?
Volgens mij is er niets mis met mijn pup van 13 weken die nog niet helemaal zindelijk is. Mijn vorige was met een week helemaal klaar maar dat zijn volgens mij eerder de uitzonderingen.
hoezo vijandig?
Eline heeft toch gewoon gelijk?
het is niet vreemd dat jou pupje nog niet zindelijk is, daar gaat het ook niet om

dat er "ongelukjes" gebeuren, dat hoort erbij, maar wanneer je s' nachts ( of wanneer dan ook) een pupje in de bench doet, behoor je simpelweg te voorkomen dat hij/zij gedwongen daar een plas moet doen, mijn pupjes hebben nog nooit in de bench geplast, ( ja met de 6 weken enting, met z'n alleen in de bench naar de da

)
mijn pupje staat dan naast het bed en ik hoor wanneer hij/zij wakker word, of zet idd een wekker zodat hij/zij een plasje kan gaan doen.
sommige hondjes geven het heel snel aan en maken dus "kabaal"als ze wat moeten en sommige ook niet ( zoals die van jou dus), die begint na de tijd te "bleren", als je dat weet, dan zorg je dus dat je het voor bent
maar goed, urine luchtjes, ook mijn vraag is, wat stinkt er dan? de bench zelf moet goed schoon te maken zijn met een kennel reiniger bv, kleedje heet wassen of weggooien