Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verschil fietskarren

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Helen G
Actief

Verschil fietskarren

Ongelezen bericht door Helen G »

Wij gaan een fietskar aanschaffen voor de honden, maar ik zit te twijfelen tussen de doggy deluxe en de doggyride.....Heeft iemand hier een van deze twee karren en kunnen jullie mij er wat meer over vertellen?
Hoe is de wegligging bijv, is een verende bodem prettiger dan een harde bodem, is de doggy ride 's winters niet wat fris met al die open zijkanten?
kanche
Zeer actief
Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
Contacteer:

Ongelezen bericht door kanche »

Wij hebben ook de doggy ride en die bevalt ons super er zit een heel goed vast zet setje bij onze bull kan alles goed over zien :ok:
De zijkanten zijn dicht en alleen de bovenkant is open, je merkt niet dat je hem aan je fiets hebt hangen klapt makkelijk in zodat je hem in de auto mee kan nemen.
In de winter fietsen wij niet, want dan zit de hond stil en dan vind ik het te koud de Bull Terrier is kort harig en mijn Bull is bijna 14 dus daar ben ik wat voorzichtiger mee, voor de mini heb ik een fietskar voor kinderen bij blokker vandaan als je hond goed blijft zitten ook een goed karretje maar mijn voorkeur gaat uit naar de doggy ride.
Afbeelding
Mecheltje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Mecheltje »

We gebruiken hier al een paar jaar de doggycar (daar zit dus een bensh op) en die bevalt ons uitstekend !!!
Groet,
Gerard.

Geef mij maar een hond, betrouwbaarder dan de mens.
Helen G
Actief

Ongelezen bericht door Helen G »

Mecheltje schreef:We gebruiken hier al een paar jaar de doggycar (daar zit dus een bensh op) en die bevalt ons uitstekend !!!
Het wordt uiteindelijk een doggyride. De doggydeluxe heeft aan de zijkanten plastic ramen. Ik ben om te beginnen bang dat dat veel te snel stuk gaat en het lijkt mij 's zomers erg warm voor de honden.
Een kar met een bench erop spreekt mij zelf niet zo aan. Zo'n kooi achter je fiets aan vind ik niet zo leuk. Een nylon/gazen bench oogt wat vriendelijker, vind ik. Maar bedankt voor je reactie!!
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”