Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

'Stoffen' bench

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

'Stoffen' bench

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Heeft iemand ervaring met een stoffen bench? Ik heb nu een gewone, maar die is best zwaar, aangezien je op wedstrijden soms een stuk moet lopen. Ik zit nu te denken aan een stoffen bench, maar wil weten hoe 'veilig' deze is. Kan een hond er makkelijk uit ontsnappen? En hoe zit het met het slopen van zo'n bench. Heb je daar een goede sloophond voor nodig of kan dat heel makkelijk?
Afbeelding
Maria
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maria »

tja meerdere malen geprobeerd. Maar voor op show willen de meeste echt wel maar voor regelmatig gebruik is een ijzeren bench toch beter.

de goedkopen zijn vaak duurkoop. Heb twee keer goedkope gekocht en daar gingen de naden makelijk van open of de rits ging stuk.

gr Maria.
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Maria schreef:tja meerdere malen geprobeerd. Maar voor op show willen de meeste echt wel maar voor regelmatig gebruik is een ijzeren bench toch beter.

de goedkopen zijn vaak duurkoop. Heb twee keer goedkope gekocht en daar gingen de naden makelijk van open of de rits ging stuk.

gr Maria.
Ik zal hem dan alleen maar gebruiken voor op behendigheidwedstrijden. Dat zijn er zo'n 10 per jaar. Ik zag op www.witjesverzendhuis.nl een stoffen bench voor 29 euro. Deze is dus niet aan te raden?
Afbeelding
Maria
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maria »

www.aneco.nl

dan de inno pet camper. deze zitten geen stokken in. dat model heb ik ook en die houdt het wel. heb deze nl als 1,5 jaar.

gr Maria.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Volgens mij ligt het helemaal aan het karakter van de hond. Heb volgens mij hier op het forum al eens een verhaal gelezen van een hond die er binnen 5 minuten weer uit was, maar zie op shows regelmatig grote honden die heel rustig erin blijven liggen.
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Maria schreef:www.aneco.nl

dan de inno pet camper. deze zitten geen stokken in. dat model heb ik ook en die houdt het wel. heb deze nl als 1,5 jaar.

gr Maria.
Ja, deze staat ook op witjes verzendhuis. De Innopet Camper 2. Heb jij nummer 1 of 2?
Afbeelding
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

je kan ook gewoon een palletwagentje of ander karretje gebruiken om je bench op te zetten, ik bind alles vast op de wieltjes scheelt een hele hoop sleepwerk. een karretje kan je ook nog voor andere doeleinden gebruiken, en je hoeft geen nieuwe bench te kopen :wink:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

amiwoods schreef:je kan ook gewoon een palletwagentje of ander karretje gebruiken om je bench op te zetten, ik bind alles vast op de wieltjes scheelt een hele hoop sleepwerk. een karretje kan je ook nog voor andere doeleinden gebruiken, en je hoeft geen nieuwe bench te kopen :wink:
Nee, maar dan moet ik wel zo'n karretje kopen ;) En zoveel ruimte hebben we namelijk niet altijd in de auto ;) Dan zou ik een karretje met grote wielen moeten hebben, aangezien die wedstrijden op het gras zijn of in een manege, en kleine wieltjes rollen dan niet goed door.
Deze bench is maar 30 euro, dus echt duur is het niet ;)
Afbeelding
doesje
Zeer actief

Ongelezen bericht door doesje »

hoi
ik heb ook een nylon bench en ik moet zeggen het bevalt me wel..ik heb er soms drie honden inzitten en dat gaat super goed. s'zomers is die koel van binnen en s'winters lekker warm. ik gebruik hem alleen met de wedstryden.
deze bench was niet goedkoop, ik heb er 150 euro voor betaald maar ik hem al een jaar of drie! :ok:
groetjes wendy, tjaboo, jip en djaff
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Bedankt voor jullie reacties! Heb de bench vandaag gekocht en hij is goedgekeurd door Rakker :ok:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”