ja, dat zou kunnen, misschien ook niet. Erg gestresst is ze overigens niet als ze het doet, ik doorbreek het zo ( al weet ik nog niet zo goed op welke toon ik dat moet doen ) en binnen een paar seconde kan ze dan ook weer met spok in de kamer tussen de visite spelen.Natas. schreef:Maar als die persoon weer opstaat misschien weer wel?Zoie schreef:het hangt van veel faktoren af. Ze kan b.v. mijn moeder in haar eigen kamer aangrommen of aanblaffen. Maar iemand die gewoon zit en verder niets doet, zou ze met rust laten.Natas. schreef:[ Blijft Sien het trouwens doen of alleen bij binnenkomst? Bij het laatste zou je Sien daarna mss ook vrij kunnen geven.
Dat is dus wat Rais deed in de tuin van mijn moeder, daarom denk ik dat ik haar gedurende het hele bezoek in de gaten moet houden. En als het bij Sien ook zo is dan is vrij geven na binnenkomst + rust gekeerd wellicht niet zo'n goed idee.
Ik ben een beetje bang dat ze mensen en visite heel naar gaat vinden als ik haar weg- of af ga sluiten.
Aan de andere kant ben ik bang dat hoe minder schuw ze wordt, en hoe meer praatjes ze krijgt, hoe groter de kans is dat ze nog eens gaat snappen.
Hopelijk krijg ik goed advies van de GT.