Hier een foto van de reu, alweer 9 jaar is ook wel te zien aan hem, grijs en smaller koppie en veel bespiering is al weg bij hem. Morgen zullen we weten of de lange rit voor niks is geweest of niet

Moderator: moderatorteam

Eigenlijk alles bij elkaar, heb na de reu teef combi gekeken, de nakomelingen van de reu, daar hij een stuk ouder is heeft hij al wat geproduceerd. En uiteraard stamboom, hij heeft een zeer interresante stamboom voor mijn teefje. Heb ook gekeken wat ik met deze pups verder kan. Ben lang bezig geweest maar uiteindelijk is mijn keuze op hem gevallen. Op deze foto is hij al 9 jaar en heeft al een druk leven achter de rug, uiteraard gaan ze in Kraotie anders om met de honden als hier.... vorig jaar heb ik ook een reu gebruikt die 9 jaar (van Nederland) werd en die zag er kwa uiterlijk wel beter uit, vechilt natuurlijk wel per hond maar ook hoe ermee word omgegaan natuurlijk.Joy C schreef:Gefeli!![]()
Waarom deze reu? Ik neem even voor het gemak aan dat deze er toen hij jonger was, natuurlijk helemaal uitzag als een plaatje.![]()
Gewoon ff nieuwsgierig.

Ik hoop echt dat ze drachtig is!dragonsstarr schreef:Eigenlijk alles bij elkaar, heb na de reu teef combi gekeken, de nakomelingen van de reu, daar hij een stuk ouder is heeft hij al wat geproduceerd. En uiteraard stamboom, hij heeft een zeer interresante stamboom voor mijn teefje. Heb ook gekeken wat ik met deze pups verder kan. Ben lang bezig geweest maar uiteindelijk is mijn keuze op hem gevallen.Joy C schreef:Gefeli!![]()
Waarom deze reu? Ik neem even voor het gemak aan dat deze er toen hij jonger was, natuurlijk helemaal uitzag als een plaatje.![]()
Gewoon ff nieuwsgierig.

BedanktJoy C schreef:Ik hoop echt dat ze drachtig is!dragonsstarr schreef:Eigenlijk alles bij elkaar, heb na de reu teef combi gekeken, de nakomelingen van de reu, daar hij een stuk ouder is heeft hij al wat geproduceerd. En uiteraard stamboom, hij heeft een zeer interresante stamboom voor mijn teefje. Heb ook gekeken wat ik met deze pups verder kan. Ben lang bezig geweest maar uiteindelijk is mijn keuze op hem gevallen.Joy C schreef:Gefeli!![]()
Gewoon ff nieuwsgierig.![]()
Ik kijk nu al uit naar de foto's!

whahaha, ik zie het!dragonsstarr schreef:BedanktJoy C schreef:Ik hoop echt dat ze drachtig is!dragonsstarr schreef:Eigenlijk alles bij elkaar, heb na de reu teef combi gekeken, de nakomelingen van de reu, daar hij een stuk ouder is heeft hij al wat geproduceerd. En uiteraard stamboom, hij heeft een zeer interresante stamboom voor mijn teefje. Heb ook gekeken wat ik met deze pups verder kan. Ben lang bezig geweest maar uiteindelijk is mijn keuze op hem gevallen.Joy C schreef:Gefeli!![]()
Gewoon ff nieuwsgierig.![]()
Ik kijk nu al uit naar de foto's!![]()
heb nog wel wat veranderd toen jij ook al aan het typen was

Ja zover heb ik eigenlijk nog niet nagedacht, als ie nog kan dan zal ik zeker terug gaan!Baïla schreef:Ik zal voor je duimen dat ze drachtig is!
![]()
Als ze niet drachtig is ga je het dan nog een keer proberen bij die reu?

Ik hoop ook dat je niet terug hoeft...dragonsstarr schreef:Ja zover heb ik eigenlijk nog niet nagedacht, als ie nog kan dan zal ik zeker terug gaan!Baïla schreef:Ik zal voor je duimen dat ze drachtig is!
![]()
Als ze niet drachtig is ga je het dan nog een keer proberen bij die reu?