Er is echt heel weinig tot helemaal niets meer beschikbaar, dus is het Drente geworden.
Center Parcs, park de Huttenheugte..

Maar wie weet in de buurt van Dalen losloopgebieden voor de hond, en het liefst met water?
Moderator: moderatorteam
Is Hardenberg zo dichtbij joh?mercedes2803 schreef:He! Kom je gezellig deze kant op![]()
Losloopgebieden daarHet is hier 20 km vandaan...dus dat weet ik zo niet.
IN Emmen heb je bos en waterplassen maar of je daar off los mag lopen weet ik niet.
Hier in Hardenberg mag het nergens officieel, maar in het bos bij de Oldemeijer wordt het gedoogd.
Als je bij de Oldemeijer 's avonds gaat sjouwen denk ik dat je weinig last zult hebben...maar overdag als de mensen daar aan het strandje liggen dan zou ik het idd niet doen nee. dan krijg je gezeur dat honden daar niet mogen komen.Tamara en Bowie schreef:Is Hardenberg zo dichtbij joh?mercedes2803 schreef:He! Kom je gezellig deze kant op![]()
Losloopgebieden daarHet is hier 20 km vandaan...dus dat weet ik zo niet.
IN Emmen heb je bos en waterplassen maar of je daar off los mag lopen weet ik niet.
Hier in Hardenberg mag het nergens officieel, maar in het bos bij de Oldemeijer wordt het gedoogd.
Het gebied bij de plas Oldemeijer had ik ook gezien ja, op de anwb siteLijkt me wel lekker daar met dat water, alleen mogen ze niet los aan het water.
En de Haarplas, is dat wat? Mogen de honden daar wel los of jij weet?