Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Noorwegen gaat niet door.....

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

Noorwegen gaat niet door.....

Ongelezen bericht door Amaranthas »

Gisteren kreeg ik de uitslag van de bloedtest. Helaas is de waarde te laag, wat betekend dat ik niet met ailena naar noorwegen kan.... :jank:
En de test opnieuw doen redden we ook niet, over ongeveer 3 maanden kan ze al loops worden, als ze niet eerder komt.

Gelukkig had ik een reu achter de hand.... altans op het oog, en vandaag ben ik langsgeweest bij zn eigenaar. Hij woont wel in nederland, en is zwart/wit. Komt uit goede,sterke en stevige lijnen. De eigenaar was bereid om een deel van het dekgeld af te halen voor de gezondheidsonderzoeken, zodat ik die niet helemaal alleen hoef te betalen. En ze gaat hem zo snel mogelijk laten testen.... Ik verwacht daar geen problemen bij, dus in oktober wordt ailena gedekt door Jitsu v.d. Mamila`s.
Ik heb een aan tal nakomelingen gezien, ook daar, en hij vererft heel sterk zwart/witte puppies. Achter ailena zit dat ook veel, dus ik hoop natuurlijk op een aantal mooie zwart/witte kinders. Maar we zien wel
( en ja, het is een behoorlijke, flinke reu, en hij lijkt nog groter omdat zn baasje maar een heel klein iel mensje is ) :mrgreen:
Afbeelding
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amaranthas »

bij de shih tzu is het niet verplicht namelijk..... om te testen. IK doe het wel. De reu uit noorwegen had ook al puppies, en is toch op verzoek van mij ook getest, en alles was in orde. Bij de shih zal je gewoon geen reuen vinden die wel al getest zijn voordat ze dekken, dat moet ik voor lief nemen, blijkt zo`n reu achteraf toch wat te hebben, zeg ik de dek als nog af natuurlijk, dat overleg ik van te voren met de eigenaar/fokker.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”