Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mercedes2803 schreef:Ik ga met Eline voor-wandelen om de route uit te stippelen hahahaha...
De wandeling is op de 15 e...zaterdag dus.
Tijd maakt me niets uit.
Dus roep maar..
Wij kunnen ook wel een keertje het noorden verkennen hoor hahahaha....
Moet goedkomen!
Jemig, zitten wij met elkaar opgescheept om te gaan voorlopen, komt er niemand op de echte wandeling! Haha, da's ook wat!
Je laat trouwens wel je plu thuis hè?
mercedes2803 schreef:Ik ga met Eline voor-wandelen om de route uit te stippelen hahahaha...
Even hoor....is de echte wandeling nu de 15e of is de 15e de voorloopwandeling????
15 juli kan ik niet mee en Hilje is dus gids. We gaan dus samen de route voorwandelen zodat Hilje de weg kan vertellen. Overigens ben je wat mij betreft prima welkom bij het voorlopen, maar dat wordt wel een beetje bizar!
Even hoor....is de echte wandeling nu de 15e of is de 15e de voorloopwandeling????
15 juli kan ik niet mee en Hilje is dus gids. We gaan dus samen de route voorwandelen zodat Hilje de weg kan vertellen. Overigens ben je wat mij betreft prima welkom bij het voorlopen, maar dat wordt wel een beetje bizar!
ja beetje wel, komt iedereen met het voorlopen ipv de echte wandeling haha.
Maar ik denk niet dat ik voor 15 juli nog een keer richting Soesterduinen kan komen. Tenzij met de trein maar dat is ook zo'n gedoe.
Tijd maakt me niets uit.
Dus roep maar..
Wij kunnen ook wel een keertje het noorden verkennen hoor hahahaha....
Moet goedkomen!
Jemig, zitten wij met elkaar opgescheept om te gaan voorlopen, komt er niemand op de echte wandeling! Haha, da's ook wat!
Je laat trouwens wel je plu thuis hè?
Plu blijft thuis
TENZIJ het regent natuurlijk
ACh...en dan hebben we in ieder geval leuk gewandeld Ook als er niemand komt de 15 e....we wachten nog maar even keurig af wat voor aanmeldingen er komen. En anders heeft iemand anders wel wat aan onze mooie route met punaises
Stang schreef:Volgens mij kan je de wandeling beter verzetten Hilje
Maar op welke datum dan?
In de poll wordt 11 keer gestemd op 15 juni
Ik wil best een nieuwe poll losgooien, maar vraag me af of dat zinvol is.
Er is op zich best animo voor zo'n wandeling als je de berichten zo leest, maar een datum prikken lijkt nogal moeilijk als je kijkt dat de 1 dan niet kan de ander dan niet.
Stang schreef:Volgens mij kan je de wandeling beter verzetten Hilje
Maar op welke datum dan?
In de poll wordt 11 keer gestemd op 15 juni
Ik wil best een nieuwe poll losgooien, maar vraag me af of dat zinvol is.
Er is op zich best animo voor zo'n wandeling als je de berichten zo leest, maar een datum prikken lijkt nogal moeilijk als je kijkt dat de 1 dan niet kan de ander dan niet.
Ja gek he? in de poll wel animo en hier dan geen reacties
Ik kan echt niet 15 juli, maar dat had ik al eerder aangegeven (pieter jarig).
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Van verschillende kanten is me gevraagd om te opperen de wandeling te verplaatsen naar een dag dat er wat meer mensen kunnen.
Er zijn toch best wel wat mensen die graag mee willen maar die toch de 15 e niet kunnen...dat is best jammer.
Ik zou dus voor willen stellen de wandeling een paar weken later te houden. 22 juli kan Astrid niet. Dus ik zat zelf te denken aan zaterdag 29 of zondag 30 juli...
Of zaterdag 5 augustus misschien (zondag 6 kan ik niet)
Ik kom niet, kan zowieso niet met Fangio voorlopig natuurlijk dus
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nou...hierbij ga ik dit topic voor 15 juli sluiten...
Het is natuurlijk niks om met 2 of 3 man te gaan lopen terwijl er best wat mensen zijn die ook graag mee willen..
Ik ga even een NIEUW TOPIC openen.
Nieuwe ronde....nieuwe kansen
Ik doe nog maar eens een poging...