Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik hoop voor je dat er alsnog heel veel mensen en honden komen.
Zoals het er nu uit ziet gaan wij het weekend in Limburg wandelen.
Volgende keer gaan we zeker weer eens mee, vooral Brenda vond het geloof ik erg leuk de vorige keer.
Eline* schreef:Ik ga ook naar die lijkenruilhandel in Almere dus kan ook niet komen. Volgende keer misschien! Ik wens jullie ieder geval veel plezier!
ik ook ik moet werkelijk nog zien hoe dat er straks uitziet daar
Mijn camera gaat mee
Volgende keer loop ik weer mee
Ik maak me een beetje zorgen om Marion en mij tussen die geitenlijken en vuile penslappen! Maar het zal wel goed gaat en we zullen elkaar niet nazitten met kippenkadavers! Zonde van ons hondenvoer! :N:
*edit* dit is overigens echt puur een grapje en niet provocerend bedoeld.
Eline* schreef:Ik ga ook naar die lijkenruilhandel in Almere dus kan ook niet komen. Volgende keer misschien! Ik wens jullie ieder geval veel plezier!
Mijn camera gaat mee
Ik maak me een beetje zorgen om Marion en mij tussen die geitenlijken en vuile penslappen! Maar het zal wel goed gaat en we zullen elkaar niet nazitten met kippenkadavers! Zonde van ons hondenvoer! :N:
ach ja.. achteloos een kalkoennek in je nek krijgen is ook niet zo erg owhh sorry, stond je net daar?
Mijn camera gaat mee
Geen probleem, ik kom of met de bus of met de pick-up. In beide genoeg ruimte om jullie kadavers mee te nemen en in mijn vriezer te stoppen, heb ik het eerste half jaar zat vlees/botten
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
miekmiek schreef:goed, als het een normale gezellige wandeling gaat worden, dan ga ik alsnog mee. Ik neem aan dat de wandeling nog steeds s'morgens gaat gebeuren?
Gezellie Ik ben heel gezellig hoor
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Natuurlijk gaan wij ook nog mee! Ik was niet anders van plan. Hartstikke fijn voor Merit dat de rust weer gekeerd ik en ik hoop dat de anderen nu ook weer mee gaan.
miekmiek schreef:goed, als het een normale gezellige wandeling gaat worden, dan ga ik alsnog mee. Ik neem aan dat de wandeling nog steeds s'morgens gaat gebeuren?
Teckelgek schreef:Natuurlijk gaan wij ook nog mee! Ik was niet anders van plan. Hartstikke fijn voor Merit dat de rust weer gekeerd ik en ik hoop dat de anderen nu ook weer mee gaan.
@Marloes: Ik kan de taxi niet meer afbellen hoor
De groep wordt weer groter zie ik . Wij komen ook
Zal je van de week even pb-en hoe en waar met de taxi
Teckelgek schreef:Natuurlijk gaan wij ook nog mee! Ik was niet anders van plan. Hartstikke fijn voor Merit dat de rust weer gekeerd ik en ik hoop dat de anderen nu ook weer mee gaan.
Jippie
Ik ga het meteen Jagger vertellen
Ik zal Saar instrueren dat ze vooral met Jagger moet gaan spelen. Tutje kan nogal eens vreselijk mieperig doen als een jong hondje haar uitdaagt tot spel (wegkijken, oortjes plat, staart uit de krul), terwijl ze het eigenlijk onwijs leuk kan hebben met dat pupje, alleen dat zelf niet helemaal doorheeft ofzo dan
Cleo schreef:Hoe laat? Ken je een route? niets ten nadele van jou maar ik haat verdwaalroutes. Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik had in het vorige topic al aangegeven dat ik in de namiddag een BB-knoei heb in Zeewolde.
de route is simpel.....de boze kaboutertjes wijzen wel de weg
En de tijd was en is toch nog 10 uur?
Maar die boze kabouters kunnen je ook een hele verkeerde kant op sturen
Ik ken het nu redelijk daar. Is er meer animo dan loop ik 'mijn' (gepikt overigens) route eerst.
Merit??!!!! hoe laat aanwezig zijn? Ook in je vorige topic was daar geen duidelijkheid over
Sorry, maar in mijn vorige topic was op het einde aangegeven dat we om 10 uur zouden gaan lopen. Een route heb ik niet nee, aangezien ik daar nog nooit geweest ben, maar dat zien we wel denk ik zo. Met Johan in Loonse/Drunense duinen hebben we ook geen route gevolg, en we zijn toch teruggekomen.