Leisdtje:
Jessica met FritZ en Ozzy
Suzanne met Odin
Hilje
Daphne met Nero en Jente (Yeah!!!! zegt FritZ

Ariane met Jagger
Linda met Bram
Pasja
Gerdien en Joy
Marie-Jose
Domie
Branka
Misschien:
Angeniet met Izzy en Juda
Bianca met ?
Inge O?
Eline met Koekie?
Cloris met Chira?
Alisson?
Niet:
Miekmiek
Nina met Baloe en Chulo
Clausipaus
Cleo
Federique met Devlin
Jacksel met Jamey
Caroline
Adres:
http://www.ertussenuit.com/details/27439.htm
Het beste is denk ik om helemaal door te rijden tot de T splitsing, dan rechts, en dan heb je over het bruggetje een parkeerplaats, maar als je verder rijd dan is er aan het einde van de weg ook een hele grote parkeerplaats.
clausipaus schreef:Roggebotweg is het geloof ik ja. (ik kom er vaak maar ken niet al die straat namen hoor)
Als je vanaf de N50 komt:
Afslag kampen, dronten, lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats.
Volgens mij gaat niemand dit snappen.

pasja85 schreef:Ik snap het wel hoorclausipaus schreef: Volgens mij gaat niemand dit snappen.![]()
Vanaf de N50 neem je inderdaad de afslag kampen/dronten/lelystad.
Op die afslag hou je links aan en volg je richting dronten de N307 op.
Deze weg houdt je aan totdat je over een brug gaan die over water gaat en open kan. Daarna heb je een rotonde. Die neem je half (je gaat rechtdoor). Vlak na deze rotonde heb je een parkeerplaats aan de linker kant van de weg. Bij de vis cq ijskraam![]()
Daar kunnen we ook afspreken dat we vanaf daar samen het bos in rijden. Die parkeer plaats is namelijk makkelijk te vinden. Tenminste ik neem aan dat iedereen snapt wat ik hier heb uitgelegt :N: Die weg heet hanzeweg. Je kan ook vragen naar het aielzoekers centrum, dat ligt er tegen overDus als je een bushokje ziet met allemaal gekleurde mensen om het zo maar te noemen dan ben je er wel ongeveer
Weersverwachting:pasja85 schreef:miekmiek schreef:De wegwerkzaamheden in flevoland zijn te verwaarlozen. Hoogstens vermindering van de snelheid, maar geen afsluitingen of omleidingen. (zover ik kon zien op de site) Persoonlijk denk ik dat je vanuit omgeving amsterdam het makkelijkste en het snelste rijdt over almere, lelystad. Als mensen behoefte hebben aan een routebeschrijving dan hoor ik het wel.![]()
Mij is nu nog niet helemaal duidelijk waar we in het bos afspreken.Kijk daar hebben we wel wat aan
![]()
Hier staat dus gewoon dat je wel door flevoland kan rijden. Dus mensen zonder navigatie systeem die vanuit het westen of zuiden komen hup hup, naar www.routenet.nl en daar kun je in typen hanzeweg in kampen.
Mensen vanuit het oosten en noorden kunnen gewoon naar zwolle rijden. Vanfa zwolle naar kampen en vanaf kampen, mijn eerder getype routebeschrijving
Even aanpassinghanzeweg in dronten moet je invullen ipv. hanzeweg in kampen. Dan maakt hij er namelijk hanzelaan van en daar wil je niet zitten in kampen
![]()
En dan afpreken bij die parkeerplaats tegenover het bos? Bij de rotonde?
Verwachting komende 5 dagen
zaterdag 29 juli tot en met woensdag 02 augustus 2006
Perioden met zon en van tijd tot tijd regen of een bui, mogelijk met onweer. Middagtemperatuur dalend naar normale waarden.
za
Zonneschijn (%) 20
Neerslagkans (%) 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 1
Minimumtemperatuur (°C) 17
Middagtemperatuur (°C) 25
Windrichting NW
Windsnelheid (bft) 2
www.knmi.nl