Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarom slaapt mijn pup niet door?
Moderator: moderatorteam
-
scoobydoo
- Vaste gebruiker
Waarom slaapt mijn pup niet door?
Hallo ik heb een vraagje.
ik heb pas een puppie. ze slaapt meestal bij me in de buurt als ik bv achter pc zit slaapt ze onder bureau en zit ik op de bank dan zit ze ook langs mijn voetten te slapen. maar loop ik bv naar de keuken dan komt ze meteen achter me aan. Waarom slaapt ze niet verder??
mvg uschi
ik heb pas een puppie. ze slaapt meestal bij me in de buurt als ik bv achter pc zit slaapt ze onder bureau en zit ik op de bank dan zit ze ook langs mijn voetten te slapen. maar loop ik bv naar de keuken dan komt ze meteen achter me aan. Waarom slaapt ze niet verder??
mvg uschi
-
JR Seven
- Vaste gebruiker
- starfleet
- Erelid
Re: Waarom slaapt mijn pup niet door?
Omdat dat is wat puppies doen: follow the leader.scoobydoo schreef:Hallo ik heb een vraagje.
mvg uschi
Anne
-
Dayenne
- Vaste gebruiker
-
boxersien
Mijn "pup" doet dat ook hele dagen. Alleen is hij al 6,5 jaar pup. Ik bedoel eigenlijk: ik vind het super normaal gedrag en het hoeft niet weg te gaan. Ligt eraan wat je de pup aan gaat leren. Boris is het nooit afgeleerd!Dayenne schreef:Tja net wat hierboven staat. Is niks raars aan hoor,deed mijn pup ook.
- wilmarenzo
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): tollers
- Contacteer:
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou echt een heel goed boek kopen over honden
Ik had eerst een sarcastische opmerking neergetypt, maar daar heb je ook niks aan, maar was wel mijn eerste ingeving eerlijk gezegd, gezien je voordat je een pup koopt, je toch hierin wel verdiept?!
Blijf je vragen ook aub hier stellen, dan kunnen wij je misschien helpen, gezien je nog niet veel ervaring hebt..
ps..ook hier idem, nebla mijn teef ging het liefst nog bij me op de wc zitten
Ik had eerst een sarcastische opmerking neergetypt, maar daar heb je ook niks aan, maar was wel mijn eerste ingeving eerlijk gezegd, gezien je voordat je een pup koopt, je toch hierin wel verdiept?!
Blijf je vragen ook aub hier stellen, dan kunnen wij je misschien helpen, gezien je nog niet veel ervaring hebt..
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007

-
Dayenne
- Vaste gebruiker
Ik heb wel neergezet deed maar ze doet het ook nog steeds haha ze is nu bijna een jaar en het zal wel zo blijven.boxersien schreef:Mijn "pup" doet dat ook hele dagen. Alleen is hij al 6,5 jaar pup. Ik bedoel eigenlijk: ik vind het super normaal gedrag en het hoeft niet weg te gaan. Ligt eraan wat je de pup aan gaat leren. Boris is het nooit afgeleerd!Dayenne schreef:Tja net wat hierboven staat. Is niks raars aan hoor,deed mijn pup ook.
Als ze heel moe is dan doet ze wel haar ogen open en volgt ze ons van hee waar gaat dat heen en soms komt ze ook achter ons aan nou ja soms 9 van de 10 keer.
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
Smekkie is nu ruim anderhalf jaar oud en hoewel hij niet meer omhoogschiet als ik opsta is hij wel constant bij me in de buurt. Als ik naar de keuken ga of naar de wc blijft hij boven aan de trap op me wachten. Ga ik ff computeren dan kruipt hij in zijn mandje achter me. Ga ik tv kijken komt hij lekker tegen me aanliggen. Waar ik ga gaat Smekkerd ook.
Het hoort erbij. Zo zijn honden nou eenmaal.
Het hoort erbij. Zo zijn honden nou eenmaal.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

-
jonas
- Vaste gebruiker
Yep, mijn reu doet het ook nog steeds. En hij is al 2 en een half. Ik vind het zelf ook wel een veilig gevoel. En ik zie dat zelf ook wel als dat hij gewoon veilig en op z'n gemak voelt bij mij. En als ik bijvoorbeeld boven ben, dan heel soms piept ie even. Omdat ie dan ongeduldig is en zegt van'schiet nou 's op". Terwijl hij heel goed alleen kan zijn.
-
scoobydoo
- Vaste gebruiker
hoi hoi, ik heb al genoeg boeken gelezen hoor haha over honden! heb vroeger thuis ook altijd dieren gehad vooral honden!bernersennenfan schreef:Ik zou echt een heel goed boek kopen over honden![]()
maar ik wou het gewoon weten omdat ik vind dat mijn pup toch rust nodig heeft ! maar vind het ook wel lief en goed dat hij me overal achterna loopt haha dan loopt ie tinminste nooit weg he
was benieuwd naar reacties van andere mensen die dat ook hebben met hun pup. maar is wel een goede tip van je hoor! boeken lezen over honden !! Maar daar staat ook niet alle antwoorden in op alle vragen!
maar k begin morgen met een puppie cursus dus zal ik en scooby daar ook wel veel leren!
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
scoobydoo schreef:hoi hoi, ik heb al genoeg boeken gelezen hoor haha over honden! heb vroeger thuis ook altijd dieren gehad vooral honden!bernersennenfan schreef:Ik zou echt een heel goed boek kopen over honden![]()
maar ik wou het gewoon weten omdat ik vind dat mijn pup toch rust nodig heeft ! maar vind het ook wel lief en goed dat hij me overal achterna loopt haha dan loopt ie tinminste nooit weg he![]()
was benieuwd naar reacties van andere mensen die dat ook hebben met hun pup. maar is wel een goede tip van je hoor! boeken lezen over honden !! Maar daar staat ook niet alle antwoorden in op alle vragen!
maar k begin morgen met een puppie cursus dus zal ik en scooby daar ook wel veel leren!
:roll:ervaren, goed bedoelde raad wordt in de lucht geschoten, terwijl je zelf zo'n 'domme' vraag stelt ..tja, dan maar recht voor de raap; verdiep je eerst is in iets wat je liefhebt,
vragen zijn nooit dom, altijd juist heel wijs, maar wel heel dom als je bij het eerlijke en oprechte antwoord kritiek levert, dan ben ik klaar met je, tenzij je op niveau kunt reageren
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007

- sprokkel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): collie en sheltie
-
scoobydoo
- Vaste gebruiker
jah ben ook dankbaar voor de aardige antwoorden, ik vond het zielig omdat ik haar zo graag goed wil laten rusten als ze slaapt!! maar vind het ook een leuke actie als ze me overal achter na loopt!! maarja sommige mensen hier hebben een beetje een domme instelling, dit forum is toch om vragen te stellen niet om domme kritiet te geven aan mensen die een normaal antwoord op hun vragen willen, iedereen is eens beginner geweest dus niemand kan meteen alle honden ervaringen hebben..!!!
maar ik bedank wel de mensen die niet meteen beginnen te katten!!
maar ik bedank wel de mensen die niet meteen beginnen te katten!!