Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dorien schreef:Oh, Shanu zou hem helemaal het einde vinden, maar helaas werk ik dan en lijkt het me sowieso niet verstandig om mee te lopen in een groep met Shanu.
Jammer!
Het enige is dat de beebie misschien bejaard is voordat je hem weer ziet .
Gisteravond op de laatste wandeling kwam ik mensen tegen met ook een teckel. Ze vroegen hoe oud Jagger was en ik zei ruim 5 maanden. Zooooooo, die is groot, is zeker een standaard..... Kun je nagaan hoe het kereltje gegroeid is Dwergteckel en de kleinste uit het nest
Ik ga even kijken of ik kan en dan neem ik Chira mee
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Gisteravond op de laatste wandeling kwam ik mensen tegen met ook een teckel. Ze vroegen hoe oud Jagger was en ik zei ruim 5 maanden. Zooooooo, die is groot, is zeker een standaard..... Kun je nagaan hoe het kereltje gegroeid is Dwergteckel en de kleinste uit het nest
Whèhèeeeeeeee
Maar voor mij blijft hij altijd beebie-formaat
Whèhèeeeeeeee
Maar voor mij blijft hij altijd beebie-formaat
Ik kon ze wel dooien .
Mocht ik ze voor zaterdag weer tegenkomen doe ik dat en heb jij extra vlees in de aanbieding .
Ik kan misschien ook wel mee. Ik wil in iedergeval wel heel graag mee maar weet niet of het gaat lukken.
Ik heb namelijk dat weekend ook allemaal visite voor verjaardag :N:
Roggebotzand lijkt me erg leuk om een keer te wandelen. Heb er jaren bij in de buurt gewoond maar ben er nog nooit met honden geweest.
Dus als het lukt zo ik ook heel graag mee gaan. Even overleggen.
Ik neem dan trouwens alleen silly mee hoor.
En Odin moet ook komen hoor. Ik wil ook wel helpen dragen Of je 'm dan nog terug krijgt
Dank je wel!
Ik rijd er een uur en een kwartier over ongeveer. Dat moet wel kunnen, als het niet te warm is.
Is het een lange route om te wandelen? Dit in verband met het sjouwen met Odin eventueel.
Teckelgek schreef:Nou weet ik nog steeds niet waar dat Roggebroodzand is ??
Roggebroodzand?
Roggebotzand bedoel je denk ik gewoon?
Het is ongeveer 10 minuten rijden vanaf de plaats Kampen. En dat richting dronten. Dus tussen Kampen en Dronten in
LongFields schreef: Is het een lange route om te wandelen? Dit in verband met het sjouwen met Odin eventueel.
Volgens mij (maar ik ben er al een tijdje niet geweest) heb je er verschillende paaltjesroutes. Als je lang wilt wandelen, kun je er dus meerdere lopen, maar dat hoeft niet. In mijn herinnering heb je daar ook leuke stukjes waar je uitgebreid kunt rusten.
Teckelgek schreef:Nou weet ik nog steeds niet waar dat Roggebroodzand is ??
Roggebroodzand?
Roggebotzand bedoel je denk ik gewoon?
Het is ongeveer 10 minuten rijden vanaf de plaats Kampen. En dat richting dronten. Dus tussen Kampen en Dronten in
Voor mij is het anderhalf uur, dat vind ik wel te doen. Zal zo ff kijken of ik vrij ben en dan kom ik graag met Alano. Is al weer zo'n tijd geleden dat we meegewandeld hebben.
LongFields schreef:Dank je wel!
Ik rijd er een uur en een kwartier over ongeveer. Dat moet wel kunnen, als het niet te warm is.
Is het een lange route om te wandelen? Dit in verband met het sjouwen met Odin eventueel.
mijn vriendin heeft een doggyride met ook een duwstang --ideaal voor wandelen met pups
ze heeft regelmatig pups voor blindegeleide hond vandaar