ik ben nieuw hier en heb me al wel voorgesteld
de reden daarvoor is eigenlijk of ik benieuwd ben of eer meer mensen zijn die een spaanse bulldog hebben ze noemen het ook wel alano.
zo niet misschien zijn er dan mensne die mijn hond kennen ze schijnt nogal populair te zijn zijn geweest op het internet
diva heette toen wij haar kochten dyna ze stond op martkplaats.
dezelfde dag heb ik nog gebeld we zijn wezen kijken en op slag verliefd geworden.
ze woonde op een flatje op 3 hoog met 2 kleine kinderen.
ze komt volgens de oude eigenaaresse uit belgie waarnaar ze bij hun is komen wonen in delft.
diva is blind aan haar rechteroog ze heeft ook verschillende littekens op haar gezicht en ook 1 op haar rechterpoot zo uit mn hoofd,ze licht te pitten in de slaapkamer doetze altijd en wordt pas wakker wanneer ik haar uit ga laten
deze heeft ze overgehouden aan eengekke sprong door het glas.
diva was 6mnd oud toen wij haar kregen diva was voor alles doodsbang was niks gewent envooral bang om een pak rammel te krijgen.
ondertussen is ze hier nu iets meer als 3 maanden en weegt ze precies 29 kilo
het is een lieve hond die ondanks haar koppie een super karakter heeft.
wij willenhaar nooit meer kwijt.
ik ben echter wel benieuwd of iemand diva kent, ze had geen papieren en ook geen chip,en anderzijds of iemand bekent is met dit ras.
fotos heb ik wel weet aleen niet hoe hetw erkt dus als iemand ander dat wil doen graag
als je iets weet over een spaanse bulldog is dat hartelijk welkom
mocht je onverhoopt diva,dyna, kennen is ook heel leuk.
alle info is dus welkom.
gr gemma
ohja iki wil er nog even aan toevoegen dat eze littekens zouden komen door haar vader die het nest aangevallen had zij scheen het ergst aan toe te zijn.