Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ze lijkt heel erg op een albinohondje wat iemand van het forum een tijd geleden graag erbij had gewild. Ik ga even zoeken naar een foto.
Edit: Helaas staat in de veteranenhoek, maar het was een hondje van greyhound in nood, het lijkt precies dezelfde, had gevoelige oogjes die tegen licht beschermd moesten worden.
Little komt bij Prozus vandaan, maar haar ogen zijn inderdaad gevoelig voor zonlicht en als we lang in de felle zon zouden gaan lopen met haar dan is het beter om een zonnebril op te doen. Maar wij wandelen in de zomer altijd 's morgens of 's avonds en dan heeft ze daar geen last van.
Wie weet is het hetzelfde hondje, maar ik weet niet of Little ook bij GINN op de site heeft gestaan.
starfleet schreef:Ze lijkt heel erg op een albinohondje wat iemand van het forum een tijd geleden graag erbij had gewild. Ik ga even zoeken naar een foto.
Edit: Helaas staat in de veteranenhoek, maar het was een hondje van greyhound in nood, het lijkt precies dezelfde, had gevoelige oogjes die tegen licht beschermd moesten worden.
Anne
Dat was ik dus.
Ik zie er trouwens echt een flinke scheut podenco in, anders was ik er nooit voor gevallen.
ik zie er een van de soorten kleine pinschertjes/teriertjes in die Spanje rijk is, hieronder een voorbeeld van een daarvan:
de ca de rater Valenciono , maar je hebt nog meer soorten die allemaal op elkaar lijken, en het heeft idd ook wel wat weg van een podenco andaluz pequeno of zelfs van een Maneto, maar denk eerder aan een Ca de Rater
en een ratonero andaluz
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ze heeft wel duidelijk een langere neus dan het witte hondje op de foto. Ook een schatje trouwens. Wie weet heeft ze die lange neus inderdaad wel van een podenco. Dan zou ze wel beter tussen de andere windhond(kruisingen) hier in huis passen.
Dat pinschertje daar heeft ze ook wel wat van weg, langere neus, 'vleermuisoren'. Maar haar buik-taille lijn heeft wel weer iets windhondenachtigs.
Maar wie weet is het wel helemaal geen hond, want ze heeft ook veel weg van een harig biggetje.