Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zevenhuizer plassen

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Zevenhuizer plassen

Ongelezen bericht door sirene »

Ben er nog nooit geweets. Kan iemand er meer over vertellen ?

Of je daar met de hond mag komen nu ? Los ?
Is het daar druk ?

Lastig dat hondenwandelweb uit de lucht is.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Sassie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sassie »

Ja je hond mag daar het hele jaar los. Je kunt een soort ronde lopen van een kilometer of 5 denk ik rond een grote plas. Op een bepaald moment kom je bij een strandje en in de zomer moet je de hond volgens mij even aanlijnen. Ik vind er het nooit druk en ik kom er met enige regelmaat.
Is een leuk gebied :ok:
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Dankjewel! Weet je toevallig ook wat een handige plek is om af te spreken daar ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Sassie
Zeer actief

Eeehm, ja je hebt daar een soort surf/sportwinkel (aan de plas)
Daar parkeer ik ook altijd de auto. Bij die winkel horen 2 Goldens en die liggen altijd buiten.
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

ja die ken ik :cheer:

vroeger vaak gezwommen toen ging ook onze herder mee. die werd altijd vermaakt door de kids daaro :mrgreen:

maar hoe t nu allemaal zit... :19:
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

Sassie schreef:Ja je hond mag daar het hele jaar los. Je kunt een soort ronde lopen van een kilometer of 5 denk ik rond een grote plas. Op een bepaald moment kom je bij een strandje en in de zomer moet je de hond volgens mij even aanlijnen. Ik vind er het nooit druk en ik kom er met enige regelmaat.
momenteel (zomer seizoen) is het geheel verboden om er met honden te komen. (bordjes alom :mrgreen: ) maar er lopen er nog wel gewoon hoor, vooral in de avond-uurtjes.
leuke stek om af te spreken is "het zonnetje" gewoon een gezellig "hok" met terras waar de honden ook welkom zijn.
Sassie
Zeer actief

lies schreef:
Sassie schreef:Ja je hond mag daar het hele jaar los. Je kunt een soort ronde lopen van een kilometer of 5 denk ik rond een grote plas. Op een bepaald moment kom je bij een strandje en in de zomer moet je de hond volgens mij even aanlijnen. Ik vind er het nooit druk en ik kom er met enige regelmaat.
momenteel (zomer seizoen) is het geheel verboden om er met honden te komen. (bordjes alom :mrgreen: ) maar er lopen er nog wel gewoon hoor, vooral in de avond-uurtjes.
leuke stek om af te spreken is "het zonnetje" gewoon een gezellig "hok" met terras waar de honden ook welkom zijn.
Joh, dat wist ik niet! Ik dacht dat je alleen niet op het strandje mocht komen nu.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”