Mol schreef:mijn overtuiging stopt niet bij de grens, maar mijn overtuiging zegt dat je eerst je eigen dingen op moet lossen voor dat je dat van een ander probeert te doen.
mol

Dat is het nu net Patrick, wij hebben geen "eigen" dingen op te lossen. Ik heb niks te maken met alle honden in het asiel in NL en nog nooit een hond gekocht. Geloof het of niet

maar al mijn honden waren heerlijke beesten en minimaal van 2 andere mensen geweest. Niks gekost en afval uit pretnesten. Dat heb ik al opgelost dus
Omdat ik niks eigens op te lossen heb en geen nationalist ben haal ik dus een hondje op waar ik dat zelf wil. Wil ik een spaanse hond dan neem ik die, net hoe ik dat hebben wil omdat ik geen eigen nationale zaken heb op te lossen die ik zou hebben veroorzaakt. Ik kan er niks aan doen dat mensen honden fokken en die verkopen aan mensen die ze in een asiel dumpen.
Als ik al iets wil oplossen (want ik pretendeer niks op te lossen, ik wil gewoon een leuke hond

) dan is dat voor een individuele hond, waar die vandaan komt boeit me dus helemaal niks.
Oh ja, we hebben nu ook een adoptiehond op afstand, dat helpt mee aan een muur waardoor er niet meer op ze geschoten wordt voor de lol door debielen

Waar in NL zou ik zoiets kunnen betekenen voor een groepje honden? Ik kan die 180 euro ook wel aan een NL asiel geven waardoor de maltezers getrimt naar de nieuwe eigenaar kunnen maar dat is niet waar ik dat geld voor wil geven