Clemens komt thuis, begroet Nebla en denkt
Hij het huis door, maar nergens..en normaal staat hij direct met zijn neus voor de deur.
Tenslotte kijkt Clemens naar boven en wie staat daar bovenaan de trap op de overloop..Bob!
Die arme schat, was zo bang van het onweer en was boven gaan kijken of wij daar waren om bescherming te zoeken..hij is normaal ook soms bang als het onweert, maar dan zijn we altijd thuis, dus hij wist gewoon niet waar hij het zoeken moest. Bob komt never nooit boven, kan wel dus, we hebben een open trap, maar ze doen het gewoon niet, ze mogen het best en roepen ze wel is, maar ze komen écht niet boven normaal uit hun zelf..Bob heeft het 1x eerder gedaan, toen was hij helemaal uit zijn doen, toen waren Nebla en ik een weekend weg omdat Clemens moest werken..hij was h elemaal in de war en liep Clemens dus overal achterna dus ook in de douche en de slaapkamer. Maar ik vond het zo sneu toen ik het hoorde..Bob bang en in paniek, nuchtere Nebla die er niks van begreep en hij maar boven kijken..heb 'm maar even flink geknuffeld toen ik thuiskwam..