Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

29 juli Roggebroodzand/Soestduinen met FritZ ? 12 uur?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Hutsje schreef:
Marie-José schreef:Volgens mij wordt je via de gegeven link helemaal naar Dronten geleid en het lag toch tussen Kampen en Dronten in? :denken:

Ik ben al zo'n weg-expert..... :smile:
Ik weet het niet, heb de link maar overgenomen :19: . Als ik lieg dan lieg ik in comissie :mrgreen:
Miekmiek ... offe ....Milou heeft daar ook in de buurt gewoond toch!!!!! :smile: Help ons uit de brand!

Is het niet toevallig de Roggebotweg? Als ik zo kijk op de wegenkaart ligt dat tussen Kampen en Dronten in...nèt in Flevoland en ligt in een groen gedeelte........of ben ik nu errug blontttt? :mrgreen:
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Roggebotweg is het geloof ik ja. (ik kom er vaak maar ken niet al die straat namen hoor :mrgreen: )

Als je vanaf de N50 komt:

Afslag kampen, dronten, lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats.

Volgens mij gaat niemand dit snappen. :mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

clausipaus schreef:Roggebotweg is het geloof ik ja. (ik kom er vaak maar ken niet al die straat namen hoor :mrgreen: )

Als je vanaf de N50 komt:

Afslag kampen, dronten, lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats.

Volgens mij gaat niemand dit snappen. :mrgreen:
Nou ik in ieder geval niet :devil: :devil: :jank:
Ari@ne

Belle schreef:Omdat ik net bij het verwisselen van het verband zag dat Catootje's wond toch nog niet goed dicht is, durf ik het niet aan. Het zag er niet naar uit dat het binnen een week helemaal dicht zal zijn en ook al is het dicht, dan moeten we er nog voorzichtig mee zijn volgens de DA.
Voor iedereen die wel gaat, veel plezier!
Jammer hoor, maar je hebt gelijk, veel verstandiger.
Volgende keer dan maar en bedankt :ok: .
:knuffel: voor jou en Catootje!
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Marie-José schreef:
Hutsje schreef:
Marie-José schreef: Ik heb net op de routeplanner ingetikt en zag de straatnaam Roggebotweg. Dat klopt,neem ik aan? Zou ik er een kleine anderhalf uur over doen.
Ik hou nog wel even een slag om de arm ivm de warmte. :wink:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!!!! Maarre had jij niet iets met dode dieren in Belgie? :denken:
Ikke???? :N: Sinds ik die foto's gezien heb hou ik het wel bij brok en KVV ! :mrgreen:
Natas ging toch naar België? :denken:
Hahahahaa, klopt dat ik naar België ga a.s. weekend, maar dit keer niet iets met dooie dieren :mrgreen:
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

clausipaus schreef: Volgens mij gaat niemand dit snappen. :mrgreen:
Ik snap het wel hoor :ok:
Vanaf de N50 neem je inderdaad de afslag kampen/dronten/lelystad.
Op die afslag hou je links aan en volg je richting dronten de N307 op.
Deze weg houdt je aan totdat je over een brug gaan die over water gaat en open kan. Daarna heb je een rotonde. Die neem je half (je gaat rechtdoor). Vlak na deze rotonde heb je een parkeerplaats aan de linker kant van de weg. Bij de vis cq ijskraam :denken:

Daar kunnen we ook afspreken dat we vanaf daar samen het bos in rijden. Die parkeer plaats is namelijk makkelijk te vinden. Tenminste ik neem aan dat iedereen snapt wat ik hier heb uitgelegt :N: Die weg heet hanzeweg. Je kan ook vragen naar het aielzoekers centrum, dat ligt er tegen over :wink: Dus als je een bushokje ziet met allemaal gekleurde mensen om het zo maar te noemen dan ben je er wel ongeveer :mrgreen:
Afbeelding
Ari@ne

pasja85 schreef:
clausipaus schreef: Volgens mij gaat niemand dit snappen. :mrgreen:

Daar kunnen we ook afspreken dat we vanaf daar samen het bos in rijden. Die parkeer plaats is namelijk makkelijk te vinden.
Ja, laten we daar afspreken :ok: . Lijkt mij het makkelijkste idd. Het was 12 uur, hè?
Ik hoop dat iedereen dit nog leest :denken: .
Anders ff een topic openen met je uitleg :idea: :mrgreen:
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

N50 :denken:

Ariane, kan achter jou aanrijden?

*edit* Als het te heet is, kom ik ook niet. Kan ik Queen niet aan doen.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Milou85
Zeer actief

N 50 is de weg van Zwolle naar Kampen :wink:

De mensen die mee gaan zullen het in dit topic toch ook wel lezen??
Is dat hoe ik het heb uitgelegt een beetje duidelijk dan?
Afbeelding
Asterix
Zeer actief

pasja85 schreef:N 50 is de weg van Zwolle naar Kampen :wink:

Owww, die weg. Ik heb zelf in een ver verleden in Dronten gewoond en de snelste route was over de Stichtse brug, via Zeewolde, Harderwijk. Maar 2weken geleden zag ik dat die weg ter hoogte van Zeewolde is afgesloten :denken:
Afbeelding Afbeelding

Milou85
Zeer actief

Bij zeewolde is het een zootje (en bij almere ook, geloof dat het hele zuidelijke deel van flevoland een bend is :N: ), dus uhm daar zou ik niet langs rijden :mrgreen:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

En als je dan uit het westen komt? Ik kom niet langs Zwolle namelijk, anders heb ik wel heel ver om gereden... :wink:
Geldt de routebeschrijving van Pasja85 dan ook voor mij?
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

weg omleidingen???? Hoe zit dat? Wij komen ook vanaf Zwolle en ik ben Jessica's kaartlezer...als we niet op tijd zijn en ergens in de middle of nowhere belanden is het dus mijn schuld :mrgreen:

Forumweekend was in Zeewolde...daar weet ik nog wel te komen :mrgreen:
Milou85
Zeer actief

owww niemand weet de weg?? Alleen claudia, annemiek en ik?? :N:
Vanf zwolle naar kampen is het makkelijk hoor :ok: Dan kun je mijn routebeschrijving aanhouden hoor hilje :ok:

Vanuit het westen :idea: waar vanuit het westen??
Amsterdam?? Of ten zuiden of noorden van a'dam??
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Afbeelding
Asterix
Zeer actief

pasja85 schreef:owww niemand weet de weg?? Alleen claudia, annemiek en ik?? :N:
Vanf zwolle naar kampen is het makkelijk hoor :ok: Dan kun je mijn routebeschrijving aanhouden hoor hilje :ok:

Vanuit het westen :idea: waar vanuit het westen??
Amsterdam?? Of ten zuiden of noorden van a'dam??
Vanuit het westen kan je jouw routebeschrijving ook het beste aanhouden
:wink: :ok: Hup, naar Zwolle en dan richting kampen enz.
Afbeelding Afbeelding

Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

LongFields schreef:

En als je dan uit het westen komt? Ik kom niet langs Zwolle namelijk, anders heb ik wel heel ver om gereden... :wink:
Geldt de routebeschrijving van Pasja85 dan ook voor mij?
Volgens mij kan jij het beste via Amsterdam, Almere en Lelystad rijden.
Zelf kan ik kiezen: de dijk Enkhuizen-Lelystad en dus door West-Friesland met alle stoplichten of omrijden via Amsterdam.
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Gezien de wegwerkzaamheden in flevoland is het misschien wel een stuk sneller om over zwolle te rijden Suzanne.
Maar als je ten noorden van a'dam woont kun je misschien beter over die dijk (weet niet hoe die heet) tussen lelystad en bovenkarspel( :19: ) rijden.
Heb je een routeplanner suzanne??
Dan kun je wel gewoon hanzeweg invullen (kampen). Dan gaan wij wel op de parkeerplaats (voor jou rechts van de weg als je niet via zwolle komt) staan zwaaien ofzo.
Of misschien kunnen de mensen die het een goed idee vinden om een telfoonnummer bij de hand te hebben voor het geval dat claudia even vragen.
Mijn telefoon nummer mogen jullie ook wel hebben (via pb) maar mijn toestel heeft soms kuren en dan ben ik niet te bereiken. Dat is dus niet echt heel erg handig :19:
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Branka schreef:
Volgens mij kan jij het beste via Amsterdam, Almere en Lelystad rijden.
Zelf kan ik kiezen: de dijk Enkhuizen-Lelystad en dus door West-Friesland met alle stoplichten of omrijden via Amsterdam.
Het is echt een bende op de wegen in flevoland hoor (bij almere /zeewolde en bij emmeloord geloof ik ook).
Veel omleidingen enzo. Je kan het proberen maar ik heb gehoord dat het niet echt de makkelijkste weg is.
Ik kom vrijdag over die weg (A6/A27). Ik zal dan 's avonds nog even vlug proberen een verslagje van die wegen te doen of het een beetje gaanbaar is :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Moet ik ook een andere route nemen vanwege wegwerkzaamheden? Ik kom uit Bunnik (Utrecht).
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

pasja85 schreef:Gezien de wegwerkzaamheden in flevoland is het misschien wel een stuk sneller om over zwolle te rijden Suzanne.
Maar als je ten noorden van a'dam woont kun je misschien beter over die dijk (weet niet hoe die heet) tussen lelystad en bovenkarspel( :19: ) rijden.
Heb je een routeplanner suzanne??
Dan kun je wel gewoon hanzeweg invullen (kampen). Dan gaan wij wel op de parkeerplaats (voor jou rechts van de weg als je niet via zwolle komt) staan zwaaien ofzo.
Of misschien kunnen de mensen die het een goed idee vinden om een telfoonnummer bij de hand te hebben voor het geval dat claudia even vragen.
Mijn telefoon nummer mogen jullie ook wel hebben (via pb) maar mijn toestel heeft soms kuren en dan ben ik niet te bereiken. Dat is dus niet echt heel erg handig :19:
Ik heb navigatie aan boord dus ik voer de Hanzeweg in Kampen wel in en dan moet het goedkomen als jullie op de parkeerplaats wachten.
Ik kom vanuit Amsterdam, woon in Nieuw-Vennep vlak bij de A-4 richting Amsterdam.
Het zal best wel gaan lukken om jullie te vinden denk ik. :wink:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

De wegwerkzaamheden in flevoland zijn te verwaarlozen. Hoogstens vermindering van de snelheid, maar geen afsluitingen of omleidingen. (zover ik kon zien op de site) Persoonlijk denk ik dat je vanuit omgeving amsterdam het makkelijkste en het snelste rijdt over almere, lelystad. Als mensen behoefte hebben aan een routebeschrijving dan hoor ik het wel. :wink:

Mij is nu nog niet helemaal duidelijk waar we in het bos afspreken. :19:
Ari@ne

Cleo schreef:N50 :denken:

Ariane, kan achter jou aanrijden?

*edit* Als het te heet is, kom ik ook niet. Kan ik Queen niet aan doen.
Ik geloof dat ik beter achter jou aan kan rijden. Ben inmiddels helemaal de weg kwijt :smile: :smile: .
:idea: toch maar een tomtom kopen nog.

Maar goed, als ik het goed begrijp moeten wij dus ook via Zwolle?
Te heet wordt het geloof ik niet, max. 25 graden hoorde ik, dus Cleo, geen uitvluchten meer :neenee:
Milou85
Zeer actief

miekmiek schreef:De wegwerkzaamheden in flevoland zijn te verwaarlozen. Hoogstens vermindering van de snelheid, maar geen afsluitingen of omleidingen. (zover ik kon zien op de site) Persoonlijk denk ik dat je vanuit omgeving amsterdam het makkelijkste en het snelste rijdt over almere, lelystad. Als mensen behoefte hebben aan een routebeschrijving dan hoor ik het wel. :wink:

:cheer: Kijk daar hebben we wel wat aan :ok:
Hier staat dus gewoon dat je wel door flevoland kan rijden. Dus mensen zonder navigatie systeem die vanuit het westen of zuiden komen hup hup, naar www.routenet.nl en daar kun je in typen hanzeweg in kampen.
Mensen vanuit het oosten en noorden kunnen gewoon naar zwolle rijden. Vanfa zwolle naar kampen en vanaf kampen, mijn eerder getype routebeschrijving :ok:

Even aanpassing :mrgreen: hanzeweg in dronten moet je invullen ipv. hanzeweg in kampen. Dan maakt hij er namelijk hanzelaan van en daar wil je niet zitten in kampen :neenee:
En dan afpreken bij die parkeerplaats tegenover het bos? Bij de rotonde?
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

pasja85 schreef:
miekmiek schreef:De wegwerkzaamheden in flevoland zijn te verwaarlozen. Hoogstens vermindering van de snelheid, maar geen afsluitingen of omleidingen. (zover ik kon zien op de site) Persoonlijk denk ik dat je vanuit omgeving amsterdam het makkelijkste en het snelste rijdt over almere, lelystad. Als mensen behoefte hebben aan een routebeschrijving dan hoor ik het wel. :wink:

:cheer: Kijk daar hebben we wel wat aan :ok:
Hier staat dus gewoon dat je wel door flevoland kan rijden. Dus mensen zonder navigatie systeem die vanuit het westen of zuiden komen hup hup, naar www.routenet.nl en daar kun je in typen hanzeweg in kampen.
Mensen vanuit het oosten en noorden kunnen gewoon naar zwolle rijden. Vanfa zwolle naar kampen en vanaf kampen, mijn eerder getype routebeschrijving :ok:

Even aanpassing :mrgreen: hanzeweg in dronten moet je invullen ipv. hanzeweg in kampen. Dan maakt hij er namelijk hanzelaan van en daar wil je niet zitten in kampen :neenee:
En dan afpreken bij die parkeerplaats tegenover het bos? Bij de rotonde?
Even voor complete wegvind-idioten zoals ik. Ik tik dus Hanzeweg in Dronten in m'n TomTom in. En dan is daar een parkeerplaats waar ik wacht op de anderen?

Het wordt wel wat warmer dan ik had gehoopt. Maar we zijn snel bij water in de buurt? Dan redt Bram het namelijk wel. Niet als we eerst een half uur door het bos moeten sjouwen.....
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik wacht liever in het bos, dan op de parkeerplaats bij het azielzoekerscentrum. Daar kan volgens mij het bos namelijk niet in. (of moet je in ieder geval een stuk lopen naar het water) Het lijkt mij makkelijker om de officiële parkeerplaats in het bos zelf te nemen, de ingang van het bos staat toch wel vrij duidelijk aangegeven bij de afslag.

Anders sta ik daar in een hete auto te wachten op een parkeerplaats met een baby en twee blaffende honden....geen goed plan. :denken:

Of begrijp ik de boel nou verkeerd?
Ari@ne

Dat lijkt me idd niet prettig, Annemieke.
Als er ergens duidelijk aangegeven staat waar de parkeerplaats in het bos is vind ik dat natuurlijk uitstekend :ok:
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Ik wacht ook liever bij de parkeerplaats in het bos. Als het te warm wordt dan kom ik overigens niet. :wink: Ik weet trouwens niet hoe het met het water daarginder staat. (blauwalg enzo) maar dat is maar een klein stukje vanaf de parkeerplaats.
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Wie kent het daar een beetje? Ik heb nl even een vraag :mrgreen:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Domie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Domie »

Wij staan er ook, bij de officiele parkeerplaats in het bos
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco

Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”