Afraden dus,dit schiet nu al niet opbianca83 schreef:Ja dat weet ik, heb ook het idee dat hij nog binnen 1 jaar in het asiel gaat komen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bullterrier
Moderator: moderatorteam
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
-
bianca83
- Zeer actief
- *Silvia*
- Zeer actief
Idd zo ben ik nu ook aan Sammy gekomen, is nu 17 maanden oud, moest weg mensen hadden het ineens te druk en een bull ook veel te druk...Willynwood-Sindlar schreef:Ik ookbaloutjuh schreef:Ja ik hoop het maarWillynwood-Sindlar schreef:baloutjuh schreef:heel verhaal
Nou,hier hebben mensen nog es iets aan![]()
Want de meeste ongelukken met ons ras (Bullen,Amstaffs e.d.)
komt door mensen die bij god niet weten waar ze aan beginnen
of wat ze zich in huis halen.
En de hond krijgt de schuld ervan![]()
Tja dus herplaatsen maar..
-
bianca83
- Zeer actief
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
Dan is jou Sammy nog een boffertje dusbaloutjuh schreef:Idd zo ben ik nu ook aan Sammy gekomen, is nu 17 maanden oud, moest weg mensen hadden het ineens te druk en een bull ook veel te druk...Willynwood-Sindlar schreef:Ik ookbaloutjuh schreef:Ja ik hoop het maarWillynwood-Sindlar schreef:
Tja dus herplaatsen maar..
Toppie,mensen die herplaatsers nemen.
Komt er hier mischien in de toekomst ook nog eens van
Amstaff's si teh PWN
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
Op een clubdag zie je pas echt dat mensen niet weten wat ze aan de lijn hebben laten hun honden tegen elkaar aan klimmen onder mom ze spelen lekkerWillynwood-Sindlar schreef:Ik ookbaloutjuh schreef:Ja ik hoop het maarWillynwood-Sindlar schreef:baloutjuh schreef:heel verhaal
ze vergeten als er een bijv golden retriever bijt dan is dat zo, als er een Bull Terrier bijt of een Amstaff dan heb je de politie aan de deur bij wijze van spreken.
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
proestbianca83 schreef:Ja ik doe ontzettend m'n best maar als bij haar iets in d'r kop zit zit het zeker niet in d'r reet zeg maar...Willynwood-Sindlar schreef:Afraden dus,dit schiet nu al niet opbianca83 schreef:Ja dat weet ik, heb ook het idee dat hij nog binnen 1 jaar in het asiel gaat komen
keep trying,zeg maar dat alle bullen alleen maar valse rakkers zijn
die het liefst de hele dag kuiten bijten
Amstaff's si teh PWN
- *Silvia*
- Zeer actief
Nou ik was altijd heel fel tegen het nemen van een herplaatser, totdat ik mijn Kobus(ook een bullterrier) verloor 2 maanden terug en moet zeggen het is de beste beslissing ooit, Sam is een scheetjeWillynwood-Sindlar schreef:Dan is jou Sammy nog een boffertje dusbaloutjuh schreef:Idd zo ben ik nu ook aan Sammy gekomen, is nu 17 maanden oud, moest weg mensen hadden het ineens te druk en een bull ook veel te druk...Willynwood-Sindlar schreef:Ik ookbaloutjuh schreef: Ja ik hoop het maar![]()
Tja dus herplaatsen maar..![]()
![]()
Toppie,mensen die herplaatsers nemen.
Komt er hier mischien in de toekomst ook nog eens van
- *Silvia*
- Zeer actief
Nou velletjes van je knieen hebben ze elke dag weleens te pakken hoor hahahaWillynwood-Sindlar schreef:proestbianca83 schreef:Ja ik doe ontzettend m'n best maar als bij haar iets in d'r kop zit zit het zeker niet in d'r reet zeg maar...Willynwood-Sindlar schreef:Afraden dus,dit schiet nu al niet opbianca83 schreef:Ja dat weet ik, heb ook het idee dat hij nog binnen 1 jaar in het asiel gaat komen
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
Met een Amstaff al helemaal,die zijn helaas nog populairder dan Bullenkanche schreef:Op een clubdag zie je pas echt dat mensen niet weten wat ze aan de lijn hebben laten hun honden tegen elkaar aan klimmen onder mom ze spelen lekkerWillynwood-Sindlar schreef:Ik ookbaloutjuh schreef:Ja ik hoop het maarWillynwood-Sindlar schreef:
![]()
ze vergeten als er een bijv golden retriever bijt dan is dat zo, als er een Bull Terrier bijt of een Amstaff dan heb je de politie aan de deur bij wijze van spreken.
Amstaff's si teh PWN
-
bianca83
- Zeer actief
Willynwood-Sindlar schreef:proestbianca83 schreef:Ja ik doe ontzettend m'n best maar als bij haar iets in d'r kop zit zit het zeker niet in d'r reet zeg maar...Willynwood-Sindlar schreef:Afraden dus,dit schiet nu al niet opbianca83 schreef:Ja dat weet ik, heb ook het idee dat hij nog binnen 1 jaar in het asiel gaat komen

-
Willynwood-Sindlar
- Actief
ja,maar dat is spelenbaloutjuh schreef:Nou velletjes van je knieen hebben ze elke dag weleens te pakken hoor hahahaWillynwood-Sindlar schreef:proestbianca83 schreef:Ja ik doe ontzettend m'n best maar als bij haar iets in d'r kop zit zit het zeker niet in d'r reet zeg maar...Willynwood-Sindlar schreef: Afraden dus,dit schiet nu al niet op
Amstaff's si teh PWN
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
-
Tarz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
Maar ik heb gedragingen van Bulletjes gezien wat mij hier best wel in geremd heeft. Ik vind ze namelijk niet altijd even voorspelbaar.
Ik kan heel goed tegen honden die wat felle trekjes hebben, maar laat ze in godsnaam voorspelbaar zijn zodat je een manier kan vinden er mee om te gaan en er toch een leuke hond aan kan hebben.
Maar ik heb gedragingen van Bulletjes gezien wat mij hier best wel in geremd heeft. Ik vind ze namelijk niet altijd even voorspelbaar.
Ik kan heel goed tegen honden die wat felle trekjes hebben, maar laat ze in godsnaam voorspelbaar zijn zodat je een manier kan vinden er mee om te gaan en er toch een leuke hond aan kan hebben.
Groetjes Rob
- amelie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik ben hele benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. Niet dat een tweede hond er in de komende jaren in zit, maar je een beetje orienteren is altijd leukTarz schreef:Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
- little-wolf
- Zeer actief
-
kanche
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou die twee van mij zijn zou voorspelbaar als het maar zijn kan hoor ik kan er mee lezen en schrijven.amelie schreef:Ik ben hele benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. Niet dat een tweede hond er in de komende jaren in zit, maar je een beetje orienteren is altijd leukTarz schreef:Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
Het ligt puur aan jezelf hoe voed je ze op hoe ga je ermee om.
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
Zo is het maar net,een verantwoorde eigenaar kan zijn hond lezen als een boek.kanche schreef:Nou die twee van mij zijn zou voorspelbaar als het maar zijn kan hoor ik kan er mee lezen en schrijven.amelie schreef:Ik ben hele benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. Niet dat een tweede hond er in de komende jaren in zit, maar je een beetje orienteren is altijd leukTarz schreef:Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
Het ligt puur aan jezelf hoe voed je ze op hoe ga je ermee om.
Amstaff's si teh PWN
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
Ligt aan de eigenaar,niet aan de hond.Tarz schreef:Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
Elke hond is onschuldig,de baas verdient de straf
Amstaff's si teh PWN
-
kanche
- Zeer actief
- Contacteer:
Daar hoef ik niets meer aan toe te voegenWillynwood-Sindlar schreef:Ligt aan de eigenaar,niet aan de hond.Tarz schreef:Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
hier ook 2 bullies!!!
stront eigenwijs maar ow zo super lief!!!!
en idd.. eens een bull altijd een bull!!!!
en je moet ze idd goed opvoeden... al is dat soms niet makkelijk want als je boos op ze bent dan proberen ze je aan het lachen te maken... en zie dan je lach maar eens in te houden
stront eigenwijs maar ow zo super lief!!!!
en idd.. eens een bull altijd een bull!!!!
en je moet ze idd goed opvoeden... al is dat soms niet makkelijk want als je boos op ze bent dan proberen ze je aan het lachen te maken... en zie dan je lach maar eens in te houden

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- little-wolf
- Zeer actief
-
kanche
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee niet standaard.
Ik heb een Mini en een Standaard en nu heeft mijn Mini altijd "The Will To Please " Gehad maar dat heeft ook niet elke mini
De Standaard die ik heb daar heb ik 8 jaar mee gtraint en alles is te leren je moet meer geduld want er stond weleens een pakwerker voor Chewas en als meneer op dat moment geen zin had in Pakwerken dan had ie ook zin.
En dat is nu een Bull, maar ik had zoiets iets hij was altijd vrolijk, vriendelijk en niet agresief dus komen wij er vandaag niet dan komen wij er morgen wel en wij zijn er gekomen.
Er blijven mensen beweren dat je met Bull Terriers niet kan trainen en niet kan pakwerken en ik heb zoiets je kan met elke hond alles je zal niet de resultaten behalen als met een werkhond maar alles is te leren ook aan een Bull. Mini of Standaard
Ik heb een Mini en een Standaard en nu heeft mijn Mini altijd "The Will To Please " Gehad maar dat heeft ook niet elke mini
De Standaard die ik heb daar heb ik 8 jaar mee gtraint en alles is te leren je moet meer geduld want er stond weleens een pakwerker voor Chewas en als meneer op dat moment geen zin had in Pakwerken dan had ie ook zin.
En dat is nu een Bull, maar ik had zoiets iets hij was altijd vrolijk, vriendelijk en niet agresief dus komen wij er vandaag niet dan komen wij er morgen wel en wij zijn er gekomen.
Er blijven mensen beweren dat je met Bull Terriers niet kan trainen en niet kan pakwerken en ik heb zoiets je kan met elke hond alles je zal niet de resultaten behalen als met een werkhond maar alles is te leren ook aan een Bull. Mini of Standaard
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
-
kanche
- Zeer actief
- Contacteer:
- linda
- Zeer actief
-
kanche
- Zeer actief
- Contacteer:
- amelie
- Zeer actief
Ja dat is prima en iedereen reageert zo als het om zijn eigen ras gaat. Maar ik wil graag heel bewust een keuze maken en dat kan niet als de reacties altijd maar zijn "het is niet de schuld van de hond maar van de baas". Ik zou graag heel sec een aantal punten willen horen waardoor ik kan zeggen "nee, dit ras zou wel of geen goede combi zijn bij mij".Willynwood-Sindlar schreef:Ligt aan de eigenaar,niet aan de hond.Tarz schreef:Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
Dat dat dan raseigenschappen zijn waar de hond niets aan kan doen en waar je als baas mee om moet gaan is natuurlijk duidelijk. Maar dat wil niet zeggen dat die eigenschappen er niet zijn.
Mijn teckel is een schat van een hond maar heeft wel een behoorlijke jachtpassie en is stronteigenwijs. Het is helemaal MIJN schuld als dat een keer fout zou gaan, maar dat is geen reden om aan gïnteresseerden dan maar te vertellen dat dit soort dingen niet in het ras zitten.
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
Baloutjeh heeft hier ergens een heel verhaal opgehangen, als dat niet genoeg en duidelijke info over een bull is dan weet ik het ook niet meeramelie schreef:Ja dat is prima en iedereen reageert zo als het om zijn eigen ras gaat. Maar ik wil graag heel bewust een keuze maken en dat kan niet als de reacties altijd maar zijn "het is niet de schuld van de hond maar van de baas". Ik zou graag heel sec een aantal punten willen horen waardoor ik kan zeggen "nee, dit ras zou wel of geen goede combi zijn bij mij".Willynwood-Sindlar schreef:Ligt aan de eigenaar,niet aan de hond.Tarz schreef:Ik vind Bull terriers geweldig en ik wilde er ook altijd eentje.
Dat dat dan raseigenschappen zijn waar de hond niets aan kan doen en waar je als baas mee om moet gaan is natuurlijk duidelijk. Maar dat wil niet zeggen dat die eigenschappen er niet zijn.
Mijn teckel is een schat van een hond maar heeft wel een behoorlijke jachtpassie en is stronteigenwijs. Het is helemaal MIJN schuld als dat een keer fout zou gaan, maar dat is geen reden om aan gïnteresseerden dan maar te vertellen dat dit soort dingen niet in het ras zitten.
Amstaff's si teh PWN
- amelie
- Zeer actief
Nee, wat Baloutjeh heeft gedaan is een standaard rasomschrijving copy-pasten. Die rasomschrijving ken ik en op basis daarvan zeg ik"prachthond die hier prima zou passen.Willynwood-Sindlar schreef:Baloutjeh heeft hier ergens een heel verhaal opgehangen, als dat niet genoeg en duidelijke info over een bull is dan weet ik het ook niet meeramelie schreef: Ja dat is prima en iedereen reageert zo als het om zijn eigen ras gaat. Maar ik wil graag heel bewust een keuze maken en dat kan niet als de reacties altijd maar zijn "het is niet de schuld van de hond maar van de baas". Ik zou graag heel sec een aantal punten willen horen waardoor ik kan zeggen "nee, dit ras zou wel of geen goede combi zijn bij mij".
Maar dat kan ik van heel veel rassen zeggen puur op basis van het standaard verkooppraatje en op die manier wil ik geen hond kiezen. Ik wil de addertjes onder het gras kennen. Niet om een ras meteen op af te schrijven maar wel om een zekere keuze te kunnen maken.
Ik was/ben nog steeds benieuwd waarom een van de bovengaande schrijvers schreef dat hij/zij de ervaring had dat het een onvoorspelbaar, scherp ras is.