Willynwood-Sindlar schreef:Ik vind het geen vergelijk omdat het helemaal niet over die honden gaat.
Feit is gewoon dat als een hond van ons ras eens positief in de publiciteit komt er altijd niet liefhebbers zijn die daar niet tegen kunnen , en daar is nou juist de hele discussie over begonnen. En dat ons soort honden alleen maar int bezit zijn van bepaalde mensen is ook bull.
Ik voel me helemaal niet aangevallen ik zeg alleen hoe ik erover denk en wat ik ervan vind.
Jullie geven er zelf steeds een andere draai aan
Rest van deze discussie vind ik eigenlijk helemaal offtopic

In welk topic lees jij elke keer maar reageer je hier? De discussie is toch op een gegeven moment gekomen op een punt waar er gesproken werd over hoe GEMIDDELD een eigenaar is van een bepaald ras? Dus dan doet het er toch wel toe?
En sorry hoor, maar ik schiet op dit moment volledig in een lachstuip
Omdat ik toevallig geen Ambull of Amstaff heb kan ik niet tegen de positieve publiciteit die er is over een hond? Jongen, in welk sprookjesbos woon jij??? Jij leest, denkt en begrijpt op een totaal andere manier dan wat ik doe. Want als we wel op dezelfde lijn zaten, had je ook gelezen en begrepen wat ik al eerder heb geschreven. IK HEB HELEMAAL NIETS TEGEN DE AMBULL OF SOORTGELIJKE RASSEN. En nee, ik blijf niet in herhaling vallen, dus ik zeg ook niet dat ik het mooie en prachtige honden vindt, en dat ik het juist GOED vindt dat ze in een positief daglicht worden gezet MAAR WEL met een kleine kanttekening, en die kanttekening is niets anders dan de waarheid.
maar leef jij maar lekker verder in je sprookjesbos, je wilt het toch niet begrijpen.
En ohja, je wist het nog niet, maar hier op het forum mogen we off topic gaan